Varekaj schreef:Je kon het meebrengen van vakantie maar je kon het inderdaad ook meenemen die kant op. Toerisme had een duw nodig maar dan ka je evengoed toch in je eigen land op vakantie? Wij doen zelf elke keer nog hele fijne ontdekkingen als we eens weekendje weg gaan. Als de locaties zorgen dat het organisatorisch allemaal goed kan (afstand, eetgelegenheid etc) en de bezoekers houden zich ook aan de voorzorgsmaatregelen, dan lijkt me dat prima haalbaar.
Wij hebben bericht gekregen dat etihad tot eind dit jaar niet naar kathmandu vliegt, dus ook daar krijgen wij nu normaal alles terug.
Heb jij toevallig geprobeerd om van de zomer een huisje/ camping in Nederland (daar woon ik) te boeken?
Ik wel en ondanks de regenachtige juli, zat alles VOL! Er was geen fatsoenlijke (geen leeg weiland met één toilet en douche wat zichzelf camping noemt) meer te boeken.
Gewoon géén één voor 1 of 2 weken aan elkaar. Hoogstens voor één of 2 losse nachten.
Ik heb uiteindelijk via vakantieveilingen nog een leuke camping in België weten te scoren voor 2 weken. Maar ook de leuke camping van die organisatie in Nederland was vol, alleen een paar hele slechte campings (zwembad, horeca dicht, zeer slecht sanitair) van die organisatie in Nederland waren nog te boeken.
De prijzen van de campings en huisjes waren ook echt zwaar over de top, zelfs voor een zomervakantie.
Dan snap ik heel goed als mensen voor een camping in Frankrijk ofzo kiezen. Want daar was nog plek zat, juist omdat zo veel mensen in Nederland wilden blijven.
Laatst bijgewerkt door mvdende op 05-10-20 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt