Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 20:19

Mkango schreef:
Voel me vandaag zo mogelijk nog slechter dan toen ik nog aan het werk was... voel me zo’n faler, en ik voel me zo nutteloos zonder baan. -O-

Ik kan me voorstellen dat je je ontzettend slecht voelt, maar dit is uiteindelijk echt beter voor je dan die rotbaan

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 20:36

Mkango schreef:
Sodera schreef:
@mkango, ik had zo gehoopt dat niet werken je zou helpen...
Zou je bijv een vrijwilligers taak kunnen zoeken? Of in de UK of in Nederland? Een telefoonlijn voor eenzame ouderen oid?

Ik zit in een Facebookgroep voor mijn wijk waarin mensen hulp kunnen vragen en aanbieden. Ik weet niet of mezelf echt vastleggen voor vaste dagen/uren momenteel zo handig is, want ik zit er echt even goed doorheen, en ik wil ook niet dingen af hoeven zeggen of ter plaatse in huilen uitbarsten of zo. Misschien voel ik me over een paar dagen beter, dan is dat zeker een optie. :j

:*

Kan ik me voorstellen... Maar kan me ook voorstellen dat het een beetje zin aan je dag geeft en dat je je daar ook weer beter mee voelt..
Sterkte iig, ik weet hoe het is om nu in deze tijd niet bij je familie kunnen komen. Gelukkig woon ik samen met mijn vriend maar dan nog....

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 20:37

Dat het voor mensen blijkbaar heel moeilijk is zich een beetje aan de richtlijnen van de overheid te houden >;).

Zertab

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 21:36

Dat mijn vader het een te grote moeite vindt om in zijn elleboog te hoesten. En dan zeg ik er iets van, dikke ruzie :')
Mens, er wordt constant voor gewaarschuwd. Beetje solidariteit richting de rest van het gezin zou fijn zijn.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 21:43

Mars schreef:
Aan felinehoi videos, ik weet dat ik t niet moet kijken maar soms gebeurd het gewoon :') Kan er niet bij hoe je maar doorgaat om met alle geweld op een jong paard met 10 KS te kunnen rijden en er ook nog de eventing mee in wil.
Door dat soort mensen begrijp ik weer waarom er zoveel weerstand begint te ontstaan tegen de paardensport door dierenwelzijnsorganisaties.

Ja ik herken dit wel wat. Klik er toch wel eens op omdat ik het hele revalidatietraject interessant vind. Maar zie dan dingen gebeuren dat ik denk; oeh.... Of gezegd worden. Ik ben geen heilige en ben alles behalve perfect, maar zij staat wel in een voorbeeldfunctie voor jonge meiden. Die stippel had wat mij betreft helaas hondenvoer geworden, want ik betwijfel of het laten leven eerlijk tegenover hem is en er op zitten al helemaal niet.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 21:50

Dat mijn werk morgen vanaf 7 uur open gaat voor ouderen 8)7

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 21:51

Fireheart schreef:

Waarom is dat 8)7 ?

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 21:57

_San87_ schreef:
Fireheart schreef:

Waarom is dat 8)7 ?

Zodat zij tussen 7 en 8 rustig boodschappen kunnen doen... maar we mogen van de directie niet controleren wie er binnen komt, dus iedereen kan alsnog komen :')
Maar ze geloven ‘in de goedheid van de mens’... heel leuk gezegd vanaf hun luie stoel op kantoor, alsof de mensen die om 7.45 al voor de deur staan om te hamsteren netjes gaan wachten tot het 8 uur is.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 22:00

Fireheart schreef:
_San87_ schreef:

Waarom is dat 8)7 ?

Zodat zij tussen 7 en 8 rustig boodschappen kunnen doen... maar we mogen van de directie niet controleren wie er binnen komt, dus iedereen kan alsnog komen :')
Maar ze geloven ‘in de goedheid van de mens’... heel leuk gezegd vanaf hun luie stoel op kantoor, alsof de mensen die om 7.45 al voor de deur staan om te hamsteren netjes gaan wachten tot het 8 uur is.

Ja, ik snap dat het speciaal voor de ouderen is, ik snapte alleen niet waarom dat 8)7 zou zijn. Nu met je uitleg erbij wel :D.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 22:06

Oh ik las je vraag als ‘waarom is dat?’

Maar ja, leuk idee, zeer slechte uitvoering := denk dat het een grote chaos wordt als wij niet mogen beslissen wie wel/niet binnen komt en compleet aan zijn doel voorbij gaat zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 22:10

Kat die de kunst van het hoogkotsen in haar poten heeft , het kletteren op de grond is zo goor :r

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 22:52

Een vriend die mij de hele dag al negeert... En hij heeft mijn berichten écht wel gelezen maar gewoon het fatsoen niet om te reageren.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 22:52

Rebecca schreef:
Kat die de kunst van het hoogkotsen in haar poten heeft , het kletteren op de grond is zo goor :r

Ik moest echt even lachen hoor :')

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 22:54

Fireheart schreef:

Collega! Mijn supermarkt dus precies hetzelfde
Ben benieuwd hoe de uitvoering is

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 22:55

Deze hele dag. Klaar mee. :roll:
Comfortfood, Netflix en telefoon op stil. Morgen weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 23:53

Independence schreef:
Fireheart schreef:

Collega! Mijn supermarkt dus precies hetzelfde
Ben benieuwd hoe de uitvoering is

Ik hoop dat het niet zo gaat als hier. Hier werd dus ook niet gecontroleerd en liepen er dus gewoon kuddes Sjonnies als een stel gnoes door de winkel te sjeezen. }:0 Echt, als je zó egoïstisch bent, verdien je gewoon een flinke besmetting, maar liever niet ten koste van de mensen die die speciale uurtjes wél nodig hebben.

Sodera schreef:
:*

Kan ik me voorstellen... Maar kan me ook voorstellen dat het een beetje zin aan je dag geeft en dat je je daar ook weer beter mee voelt..
Sterkte iig, ik weet hoe het is om nu in deze tijd niet bij je familie kunnen komen. Gelukkig woon ik samen met mijn vriend maar dan nog....

Ja, het is inderdaad een beetje de afweging: wordt het beter als ik wat om handen heb of kan ik beter even zo min mogelijk druk erop leggen? M'n mentale gezondheid is al niet je-van-het, en in dit soort situaties kan het heel snel gevaarlijk slecht gaan als ik niet oppas... Er is al voorzichtig geopperd of ik niet toch nu moet proberen het vasteland te gaan zolang er nog mondjesmaat verkeer over het Kanaal mogelijk is. Ik wil het eigenlijk niet, want de restricties zijn er niet voor niets en ik wil die ook respecteren, maar ik heb er ook niets aan als ik straks weer afglijd in een zware depressie, want dan ben ik een stuk verder van huis. Dus ik zit even tussen gevoel en ratio in wat nu verstandig is.

Independence schreef:
Mkango schreef:
Voel me vandaag zo mogelijk nog slechter dan toen ik nog aan het werk was... voel me zo’n faler, en ik voel me zo nutteloos zonder baan. -O-

Ik kan me voorstellen dat je je ontzettend slecht voelt, maar dit is uiteindelijk echt beter voor je dan die rotbaan

Helemaal waar! Op termijn is dit inderdaad de beste keuze, maar ik ben gewoon een slechte stilzitter. Ergens is het ook wel goed dat ik nu even gedwongen word een pas op de plaats te maken, want ik ren mezelf eigenlijk altijd veel te hard voorbij, en dat begint inmiddels ook wel een beetje z'n tol te eisen.

Ik wil jullie, en iedereen in dit topic trouwens ook wel even heel erg bedanken voor alle support. <3

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 00:44

Ik kan mijn huis nu niet meer uit omdat ik klachten vertoon

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 00:46

Onweer in mijn buik en nu aan de venkelthee hopelijk gaat het gerommel afnemen.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 00:58

Gevoelens van twijfel en niet weten wat de beste optie is
Volwassen zijn is stom

& slapen zonder mn vriend vannacht

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 01:02

Dat ik nog steeds niet slaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 01:11

Ik heb zó geen zin in werk. De hele ochtend achter de hoofdkassa. Er komt een nieuwe lading WC papier en veel klanten weten dat, dus hoop dat het meevalt qua gekkenhuis. -O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 01:14

Keelpijn en twijfel of het de eerste symptomen zijn of omdat het van de droge lucht in het laboratorium komt.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 01:24

Loeky01 schreef:
Mars schreef:
Aan felinehoi videos, ik weet dat ik t niet moet kijken maar soms gebeurd het gewoon :') Kan er niet bij hoe je maar doorgaat om met alle geweld op een jong paard met 10 KS te kunnen rijden en er ook nog de eventing mee in wil.
Door dat soort mensen begrijp ik weer waarom er zoveel weerstand begint te ontstaan tegen de paardensport door dierenwelzijnsorganisaties.

Ja ik herken dit wel wat. Klik er toch wel eens op omdat ik het hele revalidatietraject interessant vind. Maar zie dan dingen gebeuren dat ik denk; oeh.... Of gezegd worden. Ik ben geen heilige en ben alles behalve perfect, maar zij staat wel in een voorbeeldfunctie voor jonge meiden. Die stippel had wat mij betreft helaas hondenvoer geworden, want ik betwijfel of het laten leven eerlijk tegenover hem is en er op zitten al helemaal niet.

Dat ja.
Je weet dat je dier dit heeft, dan met alle geweld er op te willen gaan zitten gaat mijn pet te boven. Ze heeft inderdaad vooral jonge volgertjes die alles wat ze doet geweldig vinden. Als ze een keer terechte opbouwende feedback van iemand krijgt reageert ze ook zo gepikeerd. Niet echt een voorbeeld wat mij betreft.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 01:28

Mijn keelpijn die erger word en niet zakt. Mensenlief zeg

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 05:45

Niet kunnen slapen