Sommige zullen misschien denken Huh? Wie is dat nu.
Maar stuiptrekkingen toch wel nul

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Steeph schreef:Als je gewoon iets wil waar je fysiek op kan schrijven dan zou ik gaan voor een tekentabletdie kun je met USB aan je computer hangen, je krijgt er een speciale pen bij, als je daar mee op het tablet tekent kun je dat gebruiken in plaats van een muis. Ik vond het vroeger super handig en gebruikte het ook meer dan een muis of touchpad
(nu is ie kapot
)
Sheran schreef:Steeph schreef:Als je gewoon iets wil waar je fysiek op kan schrijven dan zou ik gaan voor een tekentabletdie kun je met USB aan je computer hangen, je krijgt er een speciale pen bij, als je daar mee op het tablet tekent kun je dat gebruiken in plaats van een muis. Ik vond het vroeger super handig en gebruikte het ook meer dan een muis of touchpad
(nu is ie kapot
)
Dank je! Werkt dat ook voor aantekeningen in documenten dan?
Ter verduidelijking: dit moet hij kunnen:
https://youtu.be/jZrC517BBjk
Sheran schreef:Ja, dat zou perfect zijn! Ik hoef ook geen software, maar ik moet natuurlijk wel kunnen zien waar mijn muis/pen ergens is. Het zou het veel makkelijker maken om te schrijven en te onderstrepen. Zou je daar gewoon elke tekentablet voor kunnen gebruiken?
meintje schreef:Sheran schreef:Ja, dat zou perfect zijn! Ik hoef ook geen software, maar ik moet natuurlijk wel kunnen zien waar mijn muis/pen ergens is. Het zou het veel makkelijker maken om te schrijven en te onderstrepen. Zou je daar gewoon elke tekentablet voor kunnen gebruiken?
Met welk programma werk je? Met ZOOM en een ipad kan dit sowieso namelijk. Neem aan dat dat met elke andere tablet ook gaat.