Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Onali schreef:https://www.ad.nl/noord-holland/afschuw ... ~ab8afe26/
Een overleden vos die met 2 pinnen 'overeind' wordt gehouden in een weiland.
Redennis onbekend, gedacht wordt aan het afschrikken van vogels en klein ingedierte.
Foto onderaan bericht.
beert schreef:https://www.sandiegouniontribune.com/sd ... ?_amp=true
Op deze foto zie je het wel. Ik neem tenminste aan dat dit dezelfde persoon is. Maar die is na maanden opgeruimd in 2009, dus hij ligt er nu niet meer.
Shenavallie schreef:webster543 schreef:Geen idee waarom het lichaam na 6maanden “te vers” was. Heb niet gevraagd![]()
Dat ziekenhuis is echt griezelig.
En die man in de liftschacht, brrr
Ik kan me zo indenken dat iemand in een lijkzak gedaan wordt, omdat hij/zij nog opgegraven moet worden voor verder onderzoek?
Sanet schreef:Onali schreef:Niet echt fijn als iemand opgebaard ligt en het lekt.
Een gewoon persoon die overleden is (geen misdaad oid) ligt toch niet in een lijkzak in de kist en juist door te koelen heb je toch ook niet zoveel van dat vocht?
Joan73 schreef:Misschien niet zo vreselijk luguber, tenzij je je realiseert dat je 20 jaar naast een lijk in een gezonken auto hebt geleefd...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/4846916/google-maps-vermissingszaak-william-earl-moldt-opgelost
Shenavallie schreef:Onali schreef:https://www.ad.nl/noord-holland/afschuw ... ~ab8afe26/
Een overleden vos die met 2 pinnen 'overeind' wordt gehouden in een weiland.
Redennis onbekend, gedacht wordt aan het afschrikken van vogels en klein ingedierte.
Foto onderaan bericht.
Of om andere vossen af te schrikken?
Onali schreef:Wij moeten altijd naaldopeningen afplakken want zelfs door zulke miniscule gaatjes lek je. Dus wonden ed na een ongeval kunnen zeker ook lekken.
En vergeet niet dat urine en ontlasting er ook gewoon uit gaat lopen. Overledenen krijgen incontinentiemateriaal aan, maar het kan altijd verder lopen dan de luier aan kan.
Je lichaam breekt al af op het moment van overlijden en door koelen vertraag je het proces wel maar je gaat het niet tegenhouden.
Het echte koelen in een vriesvak in het mortuarium is nog altijd beter dan thuis opgebaard liggen. Die koeling is gewoon sterker.
DezeNaam schreef:Dus die stad staat praktisch eigenlijk gewoon 'leeg' maar toch mogen (?) er geen vernieuwingen gedaan worden? (Ofja vernieuwen, renovaties enzo, zorgen dat de stad terug tot 'leven' kan komen?)
DezeNaam schreef:Een enorme stad. 10x zo groot als Amsterdam.Dan klagen ze in België over enkele leegstaande woningen die aan het verkrotten zijn maar Amerika heeft er gewoon een hele stad van!
DezeNaam schreef:Of wonen er dus -van wat ik begrijp- wel nog wat mensen in Detroit, die dus eigenlijk geen kansen meer hebben in het leven?
DezeNaam schreef:Die foto's van het ziekenhuis zijn wel gaaf.
DezeNaam schreef:Soms lijkt het me heel interessant (en spannend) om verlaten gebouwen te betreden en er rond te kijken, wat foto's te maken enzo. Maar dan ben ik ook altijd weer bang dat er kwaadaardige mensen 'wonen' die niet zo blij gaan zijn met mijn bezoek. Of stel je voor dat je er dan een lijk vindt ofzo... Brrr.
Avalanche81 schreef:Oh die kansen zijn ruimschoots aanwezig, het is niet zo dat mensen daar regelmatig opruimen. Lijken vind je er sowieso. De kans is ook vrij groot dat je AIDS oploopt, of in een spuit met fentanyl stapt, en in een coma raakt. En dat is allemaal nog los van het feit dat je een vrouw bent, een vagina hebt, en er daar meer mannen zijn dan vrouwen........ ik hoef er niet heen zeg maar.
Wellicht in Detroit, maar ik ben inmiddels toch wel in redelijk wat verlaten gebouwen geweest (in Europa). Ik heb alleen nog nooit een lijk gevonden, heb geen aids, ben niet in coma geraakt en ben ook nog nooit verkracht. Tuurlijk, het is opletten wat je doet en waar je bent, maar dat is natuurlijk ook net de spanning. De kans is groter dat je door een vloer zakt of iets op je hoofd krijgt, dan dat je een lijk vindt of 1 van de andere zaken die je noemt.
Citaat:Terecht dat daarover geklaagd wordt..... daar begint het namelijk.
Leek me een erg gave plaats om eens wat foto's te maken.Citaat:Zullen we aan haar vragen wat ze bedoelde precies? Voordat we van alles gaan invullen
moet maandag volgens mij weer langs Ghostattack schreef:Ik vind het altijd heel vet om die 'abandoned' filmpjes op Youtube te kijken! Kan daar echt de kriebels van krijgen, je voelt gewoon de spanningZitten soms ook best lugubere dingen tussen (teksten op muren, dingen die ze vinden etc).