Hier net bij sample sale van Bon Bon on the Block geweest. Was 10:15 er ipv 10:00 en was al laat. Een mini rodini duck jas is uit Mn handen getrokken. Maar goed heb toffe dingen voor hele fijne prijsjes. En baby Borsato heeft de pantercollectie uitgebreid
Lieveheersbeestjestrui van Spoet and Sprout, blauwe trui van Tiny Cotton, gestreepte blousje van Bonheur (geloof ik), maillots Mp Denmark, panter allemaal van Mar Mar Copenhagen.
Was nu allemaal heel schappelijk geprijsd Alles bijeen iets boven de €100,-
Klopt. En de romper met kraag heb ik op Facebook gezet. Mijn man gruwelde er van. Als hij gaat gaat hij. En anders blijft hij liggen en heeft hij pech.
litilaura
Geplaatst: 29-03-19 17:35
Goed geslaagd! (al vind ik panter nogsteeds leuk bij een ander laten we maar zeggen)
Geen kleding maar speelgoed (iréne en ik raakte nogal overprikkeld van al dat gekleurde speelgoed, en marie kondo doet het goed hier in huis
En nog een leuk jurkje van rylee +cru binnen gekregen.
Heerebeest trui en gestreepte blousje vind ik leuk laura!
Oei Liti, ik vind dat wel een beetje spartaans voor een kleintje. Kleur en prikkels is niet alleen maar slecht. Het is een balans denk ik dan. Ziet er desalniettemin wel mooi uit in de kamer!
Wat gaaf Michelle! Waar had je dat gezien of gekocht?
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-19 20:17
Volg je annemarijebaars als op instagram Liti? Die heeft dr hele huis in houtkleur met wit. Ook al het speelgoed. We komen uit hetzelfde dorp. Ik vind het way to much zoals zij het doet en echt haast beperkend voor dr kind. Maar die heeft wel helemaal deze stijl.
En wat Mir zegt, prikkels zijn ook goed. Juist kleur is goed voor kinderen.