Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmiee_D schreef:Wauw ik ben helemaal stil door het leuke en prachtige pakket wat ik van mijn Santa heb gekregen. Bij deze het foto verslag. Ben zeker goed gestalkt! Mijn Santa heeft zelfs gevonden dat ik een liefde heb voor de ringstaart maki.
De Doos. Super leuk ingepakt!
[ [url=m/ojDg7x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onder de hint en de vulling kwamen de prachtig ingepakte cadeaus te vinden.
[ [url=m/TuYqze.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle pakketjes en hint(s) uit de doos en o wat veel!
[ [url=m/WftwIq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tijdens uitpakken kwam Thunder "helpen"
[ [url=m/TNo3Vb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het geweldige pakket! O wat ben ik verwend! En niet alleen ik maar ook mijn 2 ponymeiden en onze zwarte huispanter! Thunder heeft ze kipreepjes al gekeurd en zijn helemaal goed gekeurd!
[ [url=m/Jbt9kQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit cadeau kreeg mij helemaal stil zat echt even paar minuten met mond open van verbazing te kijken. En volgens mij heeft mijn santa mij op facebook gevonden! Want dit is een foto die ik vorig jaar als profiel foto op facebook gehad.
Op de mok staat Love en de foto is dan de O. Hij is ook nog aan de binnenkant en het oor echt mijn kleur namelijk blauw!
[ [url=m/0i8hxc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het briefje met de 2de en 3de hint. Als ik de Quote op zoek op Google kom ik uit bij Floki dat die het in vikings heeft gezegd. Met een beetje zoeken kom ik dan uit bij DonnnavZ Haar haflinger jaarlinger heet Floki. Dus DonnnavZ ben jij mijn secret santa?
DonnnavZ schreef:Kimmiee_D schreef:Wauw ik ben helemaal stil door het leuke en prachtige pakket wat ik van mijn Santa heb gekregen. Bij deze het foto verslag. Ben zeker goed gestalkt! Mijn Santa heeft zelfs gevonden dat ik een liefde heb voor de ringstaart maki.
De Doos. Super leuk ingepakt!
[ [url=m/ojDg7x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onder de hint en de vulling kwamen de prachtig ingepakte cadeaus te vinden.
[ [url=m/TuYqze.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle pakketjes en hint(s) uit de doos en o wat veel!
[ [url=m/WftwIq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tijdens uitpakken kwam Thunder "helpen"
[ [url=m/TNo3Vb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het geweldige pakket! O wat ben ik verwend! En niet alleen ik maar ook mijn 2 ponymeiden en onze zwarte huispanter! Thunder heeft ze kipreepjes al gekeurd en zijn helemaal goed gekeurd!
[ [url=m/Jbt9kQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit cadeau kreeg mij helemaal stil zat echt even paar minuten met mond open van verbazing te kijken. En volgens mij heeft mijn santa mij op facebook gevonden! Want dit is een foto die ik vorig jaar als profiel foto op facebook gehad.
Op de mok staat Love en de foto is dan de O. Hij is ook nog aan de binnenkant en het oor echt mijn kleur namelijk blauw!
[ [url=m/0i8hxc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het briefje met de 2de en 3de hint. Als ik de Quote op zoek op Google kom ik uit bij Floki dat die het in vikings heeft gezegd. Met een beetje zoeken kom ik dan uit bij DonnnavZ Haar haflinger jaarlinger heet Floki. Dus DonnnavZ ben jij mijn secret santa?
Jaaaaik hoop dat je het leuk vind!!
Sorry dat je zolang moest wachten aliexpress duurde lang en ik kon niet langer wachten... Dus er komen nog 2 mini dingetjes jou kant op (als ze ooit aankomen)![]()
Inderdaad de eerste hint was een letter van bacio (uit mierlo net als ik )
Hint 2 was idd floki
Hint 3 if all else failed was mn naam in oud noorse runen om in het viking thema te blijven haha
Ik heb echt genoten om voor je te shoppen!
carineken schreef:Pakket is er![]()
[ [url=m/hFDD6o.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OIBkhC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Snippers
[ [url=m/uhoKty.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pakjes
[ [url=m/YdnfYh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uitgepakt.
[ [url=m/t6fcnW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fZnnCt.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hint.
[ [url=m/jbXREo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aan de hint te gokken.
DeEenhoorn ben jij mijn ss?
Omfg ik hou echt van mijn pakje.
Mijn mama hup weer een mok om in de kast te zetten.