Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 13:29

Dat de vriezer blijkbaar al 2 dagen op een kier staat en ik alles weggooien kan eruit -O-

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 13:44

Dat het blijkt dat ik niet het registratieformulier heb, maar het aanvraagformulier voor het registratiebewijs -O- Mooi poedersuiker, want het bewijs is nodig voor de testen die gedaan moeten worden. Maandag dus eerst maar raad van beheer bellen, en daarna de dierenarts. Kijken hoe en wat en nu gedaan moet worden. Ik baal flink -O-

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 13:49

Ineke2 schreef:
xPabloBokt schreef:
Aan dat ze hier in Eindhoven te beroerd zijn het OV aan te passen op voetbalwedstrijden. Kan onderhand elke week als een sardientje naar huis na het werk of 2 bussen wachten omdat ze allemaal kneitervol zitten.

Klacht indienen bij de busmaatschappij. Hoe meer klachten ze krijgen, hoe eerder ze er naar gaan kijken om er wat mee te doen.

Ik weet niet hoe het met de bussen geregeld is, maar met de treinen moet je niet bij ns zijn, maar bij het stadion. Zij moeten extra of langere treinen aanvragen. Zelfde met concerten:heel irritant met zn allen in de laatste trein omdat stadion geen extra treinen heeft aangevraagd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 14:02

Deze reactie: Nele dikke zever wat gy vertelt zyt gy god daarmee alle mensen ook die oud zyn en teveel kwaaltjes hebben inslapen nog eens karma alles heeft een rede.

Op mijn uitleg waarom paarden aan de kant van de weg moeten ingeslapen worden ivm Rendac. Ik weet dat het maar een bericht is maar het komt hard binnen. Ik speel niet voor god als ik een paard inslaap. Ik doe het voor het paard en het welzijn van hem/haar. Want doodvriezen omdat je niet meer recht geraakt is betere optie?

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 14:38

De regen van de afgelopen dagen.. de grond kan het echt totaal niet aan en het is echt een enorme bende.. Rot. Op. Met. Die. Regen.

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 14:44

Dat ik in de bak aan het rijden was. Linkerhand in draf en een andere ruiter rechterhand in draf. Op een gegeven moment komen we elkaar tegen, dus ik was aan het wachten tot ze naar de binnenhoefslag zou gaan om mij voorrang te geven. Gebeurde niet. :7 Gevolg kunnen jullie wel bedenken denk ik.
En helaas tot 2x toe, want volgens haar ‘had de linkerhand niet per se voorrang, alleen de snelste gang had voorrang en verder moest je het zelf maar een beetje uitzoeken. Uuuh.... :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 15:06

Aan mensen die serieus 45/50 rijden op een 70 baan, met 4 auto’s achter elkaar, lekker ik elkaars kont hangen zodat je niet door kunt. Hallo, er zijn mensen die moeten werken en gewoon hun snelheid willen rijden

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 17:13

DeMolenhoek schreef:
Aan mensen die serieus 45/50 rijden op een 70 baan, met 4 auto’s achter elkaar, lekker ik elkaars kont hangen zodat je niet door kunt. Hallo, er zijn mensen die moeten werken en gewoon hun snelheid willen rijden

Das zooo vreselijk!
Ooit de snelweg op gemoeten waar 100 moet, maar de persoon voor mij ging er met 50 op en bleef die snelheid ook aan..

En ging daarna ook nog leuk op de middelste baan rijden met 50.. :x 8)7

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 18:11

AAAARGH scherm stuk |o

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 19:57

Er bestaat een afbeelding waar op staat vanaf hoeveel gram chocolade schadelijk is per welk gewicht.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 19:58

Dat ik gisteren naar de kapper ben geweest, haar helemaal gebrusht en gestijld en het nu knetterhard regent :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 20:11

Badmuts op doen :+

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 22:43

De vrienden van mijn broer zijn zo luid..

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 22:44

Simpele spelfouten.. Om niet goed van te worden.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-18 00:18

Twee van mijn collega's die zojuist glashard in mijn gezicht zeiden dat je niet op de weg hoort als je een faalangstexamen moet doen, terwijl ze weten dat ik die in januari moet afrijden.

En bedankt.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 00:21

Die moet je dan maar een uitleggen dat als je rij-examenvrees hebt, dat niet betekent dat je niet kunt rijden.

Edit: als er zulke onzin uit komt, kan dat lastig worden omdat je het misschien een paar keer moet herhalen, in Jip en Janneke taal.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 00:25

Van die luide poedersuiker Fransen met hun rottige hiphop. Keihard in een gehorig hotel. Ben super overprikkeld en kan letterlijk de muziek meeluisteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 00:26

Ik zou sowieso de datum voor je houden , gewoon rijden . Moet zelf ook ergens in januari afrijden :=

Ik erger mij aan de druppels die vallen op de handdoeken in de vensterbank van mijn slaapkamer

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 00:28

Aan dat sinds de val die ik van een paard maakte een maand geleden, m'n rug zwaar in protest is bij alles wat ik doe.

En aan mezelf, ik heb vanwege mijn rug het idee dat ik in de verbouwing en verhuizing erg weinig gedaan heb, terwijl m'n rug zo in protest is dat ik veel te veel doe en ik zwaar op m'n kop kreeg van de fysio omdat m'n rug er nog een stuk slechter aan toe was maar stilzitten is moeilijk

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 00:45

er is momenteel n schietpartij aan de gang...denk ik?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 00:52

De luidruchtige kinderen achter ons in de bios die volgens mij niet eens oud genoeg waren om Robin Hood te kijken. En maar gillen, zelfs toen iemand gewoon een klap in zijn gezicht kreeg :roll:. Of steeds met de stoelen aan het spelen, doe ff normaal. Je bent toch geen 9 meer... als je je niet volwassen kan gedragen ga dan svp naar een Barbie film

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 01:41

Dat ik in bed lig te huilen vanwege onze kat die al een paar dagen niet thuis is gekomen. Ik wil hem gewoon vinden, ook als ie niet meer leeft. Ik heb er echt geen vrede mee zo.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 04:31

Fennadev schreef:
Dat ik in bed lig te huilen vanwege onze kat die al een paar dagen niet thuis is gekomen. Ik wil hem gewoon vinden, ook als ie niet meer leeft. Ik heb er echt geen vrede mee zo.

Heel veel sterkte..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 09:04

Aan mijn vriend die 2 weken geleden de stand van de stookolie ging controleren. Indien nodig liet hij wat weten, dan kon ik bestellen. 3 keer gevraagd of hij had gekeken, laatste keer reactie dat het ok was. Rara, nu zitten we zonder stookolie dus zonder verwarming. 13 graden in huis en zelfs met spoed leveren ze pas morgen. Gevraagd hoe dit kon gebeuren: Ja de verwarming werkte nog dus ja, dan hadden wij nog hé. Heb dan maar gezegd dat hij toch ook niet opeens stil valt op de autostrade omdat hij niet heeft getankt, om dan te zeggen: Ja maar, 5 kilometer terug reed hij nog.

Eigenlijk is hij het gewoon vergeten en wil hij dat niet toegeven. Hou het vanaf nu dus wel zelf in de gaten :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 10:44

Dat het nog steeds slecht weer is en ik zo een modderpaard schoon moet zien te krijgen. ( heb wedstrijd) :\