Dat idee is zeker tof! Maar voor mij niet voor kleding... wil plastic /synthetisch hooguit voor een regenjasje ofzo Ik vind hem wel een mooi maatje die Octopus zo! Is die andere veel groter?
Ik vind MR er wel leuk uitzien maar toch zou ik het zelf niet kopen. Vind het toch wat druk op een of andere manier, terwijl ik dan wel weer Smafolk heb... snap het zelf ook niet helemaal.
octo hebben wij ook maar dan de mini. Die woont nu op de babygym. misschien dat ik de grotere nog in het zwart koop. hij is echt heel tof. Of gewoon allemaal, happy family!
Hahaha terwijl ik Smafolk bijvoorbeeld niet heb omdat ik dat qua drukte weer net echt een stapje verder vindt qua drukte en kleuren.
Mini heeftvaak wat meer contrasterende kleuren, waar mini vaak of een lichte ondertoon heeft of qua kleuren dicht bijelkaar blijft. Overigens combineer ik mini wel altijd met basic items. Dus een jeans of basic legging. To tone it down zal ik maar zeggen.
Hier losgegaan bij H&M en Zara. Lekker bij mn moeder laten bezorgen verder echt geen budget meer. Nog wel een kauwspeeltje onderweg van Grasonderjevoeten.
heb me laatst verbaasd over hoe makkelijk je die dingen eigenlijk ook zelf kan maken, mocht iemand nog een keer zin hebben om te frobelen. heb een babygym en twee buggy koorden gemaakt, zo gedaan en echt super leuk (en lekker als ik ukkepuk moet geloven )
Michelle dat laatste setje vind ik heel lief staan! Dat grijze broekje is mooi.
Lautje dat vogelshirt is leuk!
Ik wil ook even mijn nieuwe aanwinsten showen
Spijkerbroek H&M
Broek H&M shirt hema
Melia
Geplaatst: 02-03-18 07:41
Staat ook leuk met dat gele shirt en die tuinbroek. Hier ook dat shirt.
MizzMontana
Geplaatst: 02-03-18 08:15
Hey het is gelukt met de spijkertuinbroek zie ik, leuk Lonneke!
Dat grasonderjevoeten is ook een leuke website, kende ik nog niet
Er komt weer veel leuk spul voorbij dames! Ik mag echt even niet meer kopen. Vandaag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en met inpakken kwam ik er achter dat ik best wel veel baby en kinderkleding op voorraad heb als we verhuisd zijn ga ik maar eens een pas sessie doen en inventariseren wat er nog bij mag komen.