Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 22:55

Type man, hmm nee heb ik geloof ik niet echt. Wel meestal blond of rood haar maar voor de rest geen type. Behalve dat ik mannen met een baard eerst vraag hun baard eraf te scheren. Ik heb echt een hekel aan baardjes. Gelukkig heeft mijn vriend amper baardgroei dus scheert hij het zelf goed :')

Vreemdgaan, oeeeeh wat kan ik daar laaiend om worden. Mijn ex is in de tijd dat wij een pauze hadden, maar wel elkaar wekelijks zagen en naar elkaar uitgesproken hadden dat we toch eigenlijk wel weer richting relatie wilde gaan, met een andere meid op date gegaan en loog hierover (de date kon ik best vergeven, het liegen erover echter niet) en even later met een vriendin het bed in gedoken (waar hij onwijs veel spijt van heeft, niet alleen omdat hij mij daar toentertijd mee kwetste trouwens...). Sindsdien heb ik mijn zelfrespect even een tandje omhoog gezet en besloten nooit meer terug te gaan naar zo iemand, vertrouwen word dan toch nooit meer 100% (al was hij van te voren ook al nooit 100%, had een teken moeten zijn).

anne_bento schreef:
lieveli schreef:
Nee ik achteraf ook niet Anne :') :') Wat een tragische relatie was dat. Zelfs wildvreemden trokken me even apart om te checken why the fiets ik met die jongen was. Dat was wel een beetje een hint ofzo. :')

En mijn huidige vriend is zo zo zo leuk! Echt gewoon perfect, na 2,5 jaar nog steeds kriebels van die man. En maar goed ook want we gaan volgende maand trouwen. Tata! Ik dacht, dat doen we gewoon even tussendoor maar hij heeft nog helemaal vrij genomen ook die dag _O-

Schattig :D en gefeliciteerd natuurlijk met jullie aankomende huwelijk *\o/*

Die hints kreeg ik in mijn vorige relatie ook ja, maar dan niet vanwege zijn uiterlijk maar innerlijk, had al veel eerder naar ze moeten luisteren maar soms moet je gewoon even hard op je smoel gaan voor je het licht ziet :+

Praat me er niet van :') Ook ik heb die hints, die zelfs soms niet eens meer in de vorm van een hint vertelt werden.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 23:00

DanielleB schreef:
Op heterdaad betrapt? Jeetje!

Ik vroeg R wanneer hij het liefste wou afspreken. Antwoord was : het liefst het hele weekend!
Dus ik denk dat we elkaar vanaf vrijdagavond tm zondag zien haha
Ik alleen zaterdag even rijden en dan gaat hij mountainbiken.
Dus denk dat de hondjes mee gaan naar hem.

Leuk *\o/*

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 23:01

DanielleB schreef:
Op heterdaad betrapt? Jeetje!

Mja, ik had een sleutel van haar huis en zou overwerken, werkte toen nog op een salarisadministratie en het was betaalweek. Liep alleen heel erg voorspoedig dus overwerken was niet nodig, ben toen naar haar huis gereden. Had ze niet op gerekend, dus ze lag met hem in bed. :') Bij mij zit het sowieso ook totaal niet in m'n aard, ben juist heel loyaal, maar heb er sindsdien net zo'n afkeer van als Marlinde heeft.

Flessuh

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 23:07

Ik ken die afkeer ja :+ brandmerken op het voorhoofd zulke mensen }:)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 23:08

Mijn afkeer is ook echt enorm geworden!
Aan de ballen in de hoogste boom hangen!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 23:35

Wauw betrapt..... Op die manier je vriendin vinden moet wel echt poedersuiker zijn :(:)

Leuk Danielle, op naar een gezellig en romantisch weekend :D

Nou....... ik heb toch ook weer een actie gehad vanavond _O-
Ik had een date, had appje gehad dat die al op het terras zat. Kwam daar ik zoeken en zoeken.... Zie ik een man met een snor en ik kijk die man aan ik denk nee dat kan niet, kijk hem nog een keer aan uhm nee kan echt niet, en toen weer en toen begon die te praten:
Hij: Kom je hier voor ... (kon het niet verstaan)
Ik: Nee denk het niet, heet je N?
Hij: Nee dat ben ik niet. Ga maar gezellig zitten
Ik: Uhm nee ik zoek N.
En toen zag ik hem _O- en hij had me blijkbaar nog geappt: niet bij de verkeerde man gaan zitten he. Nou echt wat een blunder _O- _O- _O-
En ik d8 nog huh hij heeft toch geen snor en hij rookt toch niet en deze man ziet er veel ouder uit. :')
Maar goed uiteindelijk smakelijk om zitten lachen allebei maar ik schaamde me dood _O- Was wel heel gezellig maar niet echt het idee dat er iets van vonkjes kunnen ontstaan. Eerder een goede vriend zou het kunnen worden :)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 00:28

Vreemdgaan.. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ooit al gezoend heb met iemand anders voor het daadwerkelijk uit was met mijn vriendje (we waren 15 en hadden elkaar al 2 maanden niet meer gezien.. omdat het voor beide al klaar was maar we te laks waren af te spreken om het uit te maken maar over de telefoon niet wilden doen bleek achteraf). Toch wel ontzettend schuldig om gevoeld al vond hij het helemaal niet erg..

Daarna een relatie gehad met een jongen die iets te gezellig werd met mijn beste vriendin. Heb ze er op aangesproken dat het me opviel dat er iets speelde tussen hen.. Dat werd glashard ontkend. Heb het uitgemaakt met de mededeling dat als hij serieus gek op me was ik dat graag wilde merken.
Nog geen week later hadden zij een relatie..

Gek genoeg kan ik hem nog prima luchten of zien (was gewoon niet de juiste persoon voor mij). Haar heb ik nooit vergeven en hoewel we echt hartsvriendinnen waren voor die tijd ontwijk ik haar nog zelfs op verjaardagen (en we zijn inmiddels 15 jaar verder).

Met mijn man heb ik van dag 1 trouwens dat gevoel gehad wat meer hier beschrijven: dit is hét (hem). Al was hij mijn type niet, het klopt en voelt gewoon goed.
Over vreemdgaan denken we hetzelfde: als je beter kan krijgen moet je het vooral doen maar hoef je niet terug te komen. Dat geldt voor zoenen, liefdesberichten uitwisselen, alles.

Al is het sinds we kids hebben denk ik wel iets veranderd in de zin dat ik hem omwille van onze zoon niet direct op straat zou zetten bij het eerste beste mini dingetje, maar vraag me af of het ooit goed zou komen nog..

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 09:09

Vreemdgaan gaat denk ik niet zo zeer om het zoenen etc met een ander, maar voornamelijk om de leugens die erbij komen.

Ik denk dat ik mits mijn vriend dan echt gelijk eerlijk is en er geen contact op volgt etc dat ik het niet eens zo heel erg zou vinden als hij eens zou hebben gezoend in een kroeg. Wel als het echt veel en stiekem contact is.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 09:39

Vroeger was ik echt heel erg anti-vreemdgaan. Maar ik moet eerlijk zeggen dat nu ik ouder word, ik steeds minder in sprookjes geloof en ik het steeds vaker zie en meemaak. Er wordt zo verschrikkelijk veel vreemd gegaan, gelogen en bedrogen..Niet dat ik het goedkeur, maar ik ben wel minder rigoureus in mijn mening geworden.

Ik vind het alleen niet fair naar je partner als je erover liegt en het stiekem doet. Zeg dan gewoon dat je iets mist in je relatie en dat deel ergens anders wilt zoeken. Dan kan de partner ook een keuze maken of dat een acceptabele situatie is of er wat veranderd moet worden.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 10:02

Het ergste er aan is inderdaad de vertrouwensbreuk.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 10:25

MarlindeRooz schreef:
Vreemdgaan op welke manier dan ook betekent onverdoofd castreren en mijn slechtste kant zien. Dat wil je niet. Dan maak ik je echt kapot. :)

Gelukkig zou mijn vriend dat echt nooit doen, zit niet in zijn karakter.

Bij mij precies zo, heb het gelukkig nog nooit hoeven meemaken maar ik denk dat ik weinig heel zou houden van diegene ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 12:47

Ik heb me best netjes gedragen naar de omstandigheden eigenlijk geloof ik :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 13:09

Robijntjah schreef:
Ik heb me best netjes gedragen naar de omstandigheden eigenlijk geloof ik :')

You did :j

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-17 13:24

Ik ben helemaal losgegaan op mijn ex toen (met woorden, fysiek kon ik me nog net inhouden), die schrok ervan :'). Ik duld het nog steeds niet eigenlijk :n. Het is vooral inderdaad het liegen wat me het meest dwarszit, als je iets mist of er iemand naast wilt hebben, maak dingen bespreekbaar, maar ga niet stiekem lopen doen en liegen.

Het is trouwens idioot hoeveel voormalig scharrels ineens contact opnemen zeg, niet normaal gewoon, in een week gewoon 4, vorige week stond een ex scharrel ineens in de winkel dat ie me miste. Heel vervelend voor hem, had ie zich eerder moeten bedenken :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 13:32

Hahah ook al zo herkenbaar, vrijgezel en ineens komen oude contacten om de hoek kijken, bijzonder.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 13:34

Mannen ruiken dat dat je vrijgezel bent ofzo, ik heb ook zo'n tijdje gehad ja :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 13:47

Ik heb die tijd nog steeds _O-

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 14:40

Ik heb juist meestal dat zodra je iemand date ineens iedereen je gaat berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 14:42

Ja dat ook ja.

Of dat je date ineens weer besluit te berichten terwijl je net hebt besloten dat het klaar is.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 14:47

Precies hier ook andersom, zo heb niemand en zo komen ze met bosjes tegelijk :j :')

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 19:11

Hallo dames, een leek hier!
Me over laten halen om tinder te installeren en swipen maar!
Ben een beetje aan het uitvinden hoe dat allemaal werkt en heb een vraagje:
Ik heb per ongeluk een leuk iemand de verkeerde kant op geswiped... :=
Komt diegene dan gewoon nooit meer voorbij?
Of kom ik diegene over een paar dagen wel weer tegen en kan ik hem dan alsnog positief beoordelen? :)

(Weet trouwens niet of ik wel wil daten,eerst gewoon eens kijken hoe alles werkt en misschien een beetje kletsen, of is dat niet gewenst? :o )

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 19:18

Ik heb nou nooit dat de kerels achter me aan gaan zodra een relatie voorbij is. of tijdens. :') of ik ben ontzettend blind, dat kan ook. :+

dat hou ik me maar even voor

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 19:25

Tivoli schreef:
Of kom ik diegene over een paar dagen wel weer tegen en kan ik hem dan alsnog positief beoordelen? :)

(Weet trouwens niet of ik wel wil daten,eerst gewoon eens kijken hoe alles werkt en misschien een beetje kletsen, of is dat niet gewenst? :o )

Tenzij je betaalt voor Tinder plus waarmee je de laatste verkeerd geswipete terug kunt halen kom je ze officieel niet meer tegen. Aan de andere kant, ik kom vaak genoeg dezelfde mensen tegen dus de kans is er :+

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 19:43

Flessuh schreef:
Tivoli schreef:

Tenzij je betaalt voor Tinder plus waarmee je de laatste verkeerd geswipete terug kunt halen kom je ze officieel niet meer tegen. Aan de andere kant, ik kom vaak genoeg dezelfde mensen tegen dus de kans is er :+

Ik kwam vaak dezelfde tegen. Uiteindelijk zovaak dat ik dacht: nou dan like ik em maar, zal wel een hint zijn. Was het niet _O-

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 19:45

Afgelopen vier dagen vier keer dezelfde voorbij zien komen :')