Vreemdgaan, oeeeeh wat kan ik daar laaiend om worden. Mijn ex is in de tijd dat wij een pauze hadden, maar wel elkaar wekelijks zagen en naar elkaar uitgesproken hadden dat we toch eigenlijk wel weer richting relatie wilde gaan, met een andere meid op date gegaan en loog hierover (de date kon ik best vergeven, het liegen erover echter niet) en even later met een vriendin het bed in gedoken (waar hij onwijs veel spijt van heeft, niet alleen omdat hij mij daar toentertijd mee kwetste trouwens...). Sindsdien heb ik mijn zelfrespect even een tandje omhoog gezet en besloten nooit meer terug te gaan naar zo iemand, vertrouwen word dan toch nooit meer 100% (al was hij van te voren ook al nooit 100%, had een teken moeten zijn).
anne_bento schreef:lieveli schreef:Nee ik achteraf ook niet Anne![]()
Wat een tragische relatie was dat. Zelfs wildvreemden trokken me even apart om te checken why the fiets ik met die jongen was. Dat was wel een beetje een hint ofzo.
![]()
En mijn huidige vriend is zo zo zo leuk! Echt gewoon perfect, na 2,5 jaar nog steeds kriebels van die man. En maar goed ook want we gaan volgende maand trouwen. Tata! Ik dacht, dat doen we gewoon even tussendoor maar hij heeft nog helemaal vrij genomen ook die dag
Schattigen gefeliciteerd natuurlijk met jullie aankomende huwelijk
![]()
Die hints kreeg ik in mijn vorige relatie ook ja, maar dan niet vanwege zijn uiterlijk maar innerlijk, had al veel eerder naar ze moeten luisteren maar soms moet je gewoon even hard op je smoel gaan voor je het licht ziet
Praat me er niet van