Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 14:14

Pfoe idd! Wat een draak zeg

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 14:39

Behoorlijk, normaal ben ik ook echt wel in die staat.. Maar gezien ik ook al de hele week ziek ben en toch aan het werk, had ik er de pest een beetje over in en heb ik het maar gelaten. Dat hij er maar doorheen zakt ofzo binnen no time. :\ -O-
Ik denk overigens als ik hem niet had laten afrekenen, dat hij wellicht gewoon had ingeladen en met de noorderzon zou zijn vertrokken.. Dus onder dat motto dan maar denken 'beter iets dan niets..' :')
Laatst bijgewerkt door Gowlan op 24-08-17 14:47, in het totaal 2 keer bewerkt

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 14:45

Daar heb je ook een punt idd! Soms wil je die discussie niet eens aan gaan. Te vermoeiend.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 15:11

Ik ben via marktplaats opzoek naar een nieuwe bijrijdster, maar dat is ook nog best lastig. Reacties genoeg, maar vaak met niveau om te huilen, of meiskes van 14 terwijl er duidelijk 18+ in de advertentie staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 15:42

Een 14jarige die goed kan rijden zou ik niet gelijk afwijzen hoor! 18+ hebben vaak ook studie e.d. Waar veel tijd in gaat zitten. Ze bestaan wel maar moeten echt maar net op je pad komen!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 15:59

Ik heb vooral geen zin in die verantwoordelijkheid met ouders ed erbij. Mijn Guus is een dráák eerste klas, vooral aan de hand, en die heeft gewoon wat meer mens nodig.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 16:13

Volgens mij is het verzekeringstechnisch ook helemaal niet slim om een minderjarig ding op je paard te zetten.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 16:32

Kan je contractueel allemaal laten vastleggen en geen verzekering = niet rijden.

In België kan je jezelf als klant en eigenaar verzekeren voor mogelijke ongelukken.

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 16:49

Vjestagirl schreef:
Ik ben via marktplaats opzoek naar een nieuwe bijrijdster, maar dat is ook nog best lastig. Reacties genoeg, maar vaak met niveau om te huilen, of meiskes van 14 terwijl er duidelijk 18+ in de advertentie staat.

Heel herkenbaar. Ik krijg reacties of ze het paard mocht verplaatsen naar een andere stad. No thanks, ik zoek een verzorger voor 1 dag :+. Ook in de advertentie gezet waar ze staat, krijg ik een berichtje 'Ik en en mijn vriendin willen'. Oke en kunnen jullie ook zelf naar stal komen? 'Nee dat is te ver'.

Marktplaats...:+

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 17:48

Andersom ook hoor :+
"Paard 2 dagen in de week". Ik een bericht sturen met info (bijdrage? wat voor paard?)
Ja ik kon er op rijden tot 1.80 en 100 kilo en het was een welsh A... nee Dankje. Liever niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 19:04

De fairfax singel is aangekomen op het afhaalpunt, zoooo nieuwsgierig naar! Morgen ophalen en hij mag gelijk mee op wedstrijd zondag :))

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 20:05

Donna89 schreef:
Vast wel. Maar ik zoek echt iemand voor maar een paar uurtjes
Eigenlijk zocht ik een student/scholier die het leuk vond om in de vakantie wat bij te verdienen met schoonmaken. eventueel wandelen met de honden en bij een klik ook wou oppassen

Kreeg 1 reactie van een thuisblijf moeder die het geld zo ontzettend goed kon gebruiken. E vervolgens dus niet meer reageerde

Ik heb echt meer dan 30 reacties gekregen...hoe is je titel? Staat ie wel goed? Is je tekst helder?

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 20:50

Geen idee.
Had m begin van de zomer geplaatst in de hoop dat school verlaters iets wilde bij verdienen.
Helaas.
Voor nu vind ik het wel even prima. Zoek binnenkort wel opnieuw als alle vakanties over zijn

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 21:11

Helaas woon ik niet bij je in de buurt, anders had ik met alle liefde de hondjes mee genomen voor wandelingen!
Geen kinderen tho, daar heb ik echt niks mee :')

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 23:29

Haha gelukkig heb ik oppas zat. Alleen geen makkelijke honden dus dat is wat lastiger.

Wederom na 680 x iemand voor hete bed. Zal hij nu dan echt opgehaald worden? Morgen avond moment van de waarheid

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 17:11

Wat stuur ik naar iemand die niet reageerde op mail, dus ik heb die persoon geappt, en die persoon leest het dinsdag en is continu online maar die niks stuurt? Wil niet ongeduldig overkomen, maar wil wel een schooltas :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 17:14

Vanmiddag de fairfax singel opgehaald. Hij had wel even een vochtig doekje mogen zien om proper te maken maar verder goed onderhouden, zacht en soepel leer en behalve de ene gekende herstelling nog in prima staat.

Helemaal blij met dit koopje :))

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 17:21

Mijn bed is ook eindelijk opgehaald!
Opnieuw op fb en marktplaats gezet en binnen 10 minuten een bod en nu netjes zonder gezeur ingeladen en meegenomen
Fijn! Kan ik aan de gang met stoere jongens kamer.. haha

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 18:37

Trui schreef:
Wat stuur ik naar iemand die niet reageerde op mail, dus ik heb die persoon geappt, en die persoon leest het dinsdag en is continu online maar die niks stuurt? Wil niet ongeduldig overkomen, maar wil wel een schooltas :')

Niets? Gewoon verder zoeken, die persoon wil duidelijk niet verkopen.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 18:38

_Nadia_ schreef:
Trui schreef:

Niets? Gewoon verder zoeken, die persoon wil duidelijk niet verkopen.

Bericht werd laat gelezen dus davht oh die reageert mirgen dan wel ivm slapen :') helaas regaeert de enige andere ook niet dus houd het op

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 19:29

Grrr, hebben een ladder nodig (ipv vlizotrap) dus kon er 1 gratis overnemen. Moest bellen voor een afspraak, dus ik stuur nog terug dat ik na mijn werk dan even bel, vanavond dus.
Bel ik net, krijg ik haar man aan de lijn: " sorry, ik heb hem net vergeven, mijn vrouw zei al dat je zou bellen. Maar ladders genoeg toch?'
:n

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 19:45

Die heb ik ook een keer gehad. Kast gezien, bod gedaan en gevraagd wanneer ik hem kon halen.
Datum afgesproken in de avond. Krijg ik in de namiddag een berichtje dat de kast verkocht is want diegene kon hem diezelfde middag al halen. 8)7

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 19:54

En toch weet je niet wat er achter het toch eerder verkopen/vergeven schuil gaat...
Misschien hebben die mensen ook al 120x voor jan banketstaaf op een koper zitten wachten..
Is niet leuk voor jou, als je wel van plan bent je afspraak na te komen en vind ik het netjes nee?

Maar ja handelen via marktplaats doen heel veel mensen nou eenmaal helaas ook niet netjes

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 23:24

Ik weet wel wat er achter schuilgaat: vrouw had niet tegen haar man gezegd dat ik zou bellen. Man krijgt telefoontje en zegt de kast toe. Vrouw zegt tegen man dat ik eerder was en zou bellen, maar man heeft hem dus al vergeven. Dat zou dr man wel doorgeven wanneer ik belde..

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 07:51

Misverstand dus...erg vervelend maar kan gebeuren.