Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:13

Steeph schreef:
Confession: Ik kan mensen echt af of goedkeuren op hun muziek smaak :o helemaal die mensen die slechte muziek spelen met oortjes waar ik nog mee mee kan luisteren

Ik heb onze nieuwe huisgenoot gekozen op basis van muzieksmaak. :')

japielover

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:19

De jongen waar ik mee date kan nog wel is aardig naar zweet stinken.

Nu heb ik voor nood daar een week in huis gewoond.
En de kat lag steeds door zijn kleding te rollen.
Heb toen heel grof gezegd.
Ow dat doet hij alleen bij mensen en kleding wat naar zweet stinkt..
Van die mensen die te weinig er aan doen weet je wel..
En het kwam volgens mij echt heeel rot m'n strot uit maar ik ga geen sorry zeggen.
Omdat ik vind dat hij er wat aan doen moet..

Maar eigenlijk voel ik me banketstaaf omdat ik weet dat ik hem er mee raakte en hij de afgelopen dagen echt enorm goed en lief voor me gezorgd heeft na dat ik mishandeld ben door mn ex.

Terwijl hij dat natuurlijk helemaal niet had hoeven doen

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:23

Confession: een goede muzieksmaak is een voorwaarde voor 'n man om voor mij date-waardig te zijn O:) . Ik ben 11 jaar samen geweest met een hardcore/hardstyle man terwijl ik een indierock/blues/jazz meisje ben. Je kunt je voorstellen hoe gezellig onze autoritten waren :Y) Nooit meer! Rigoreuze eerste punt van gesprek bij iedere open sollicitatie die ik ontvang en ik serveer mensen er echt op af. En op grove taalfouten :P

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:24

Ik voel me echt een soort Einstein 2.0 omdat ik wiskunde eindelijk eens een keer snap -:)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:25

Ik beoordeel mensen ook op hun intelligentie als ze fan blijken te zijn van Frans Bauer, Jan Smit etc :o

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:26

guusje_h schreef:
Ik voel me echt een soort Einstein 2.0 omdat ik wiskunde eindelijk eens een keer snap -:)

Ik heb ooit eens een 5 gehaald voor een toets; voelde als een 10 voor mij *\o/*

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:27

Als ik een bepaalde klant aan zag komen in de supermarkt rende ik altijd gelijk de koelcel in. Die man stonk zo ontzettend en had altijd hulp nodig met zijn boodschappen.

Ik ben net van een paard gevallen en toen kwamen er een paar tranen over mijn wangen rollen. Ik deed alsof het van de pijn was, maar eigenlijk was mijn ego gebroken...

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:30

MamaMiesje schreef:
guusje_h schreef:

Herkenbaar :') Ik ben nou eenmaal een enorm ei in wiskunde en begrijp er nooit iets van, ook niet met huiswerkbegeleiding, hulp van leraren, etc. Het maakt niet uit wat er gebeurt, hoger dan een 5 komt er bij mij niet uit. Als ik dan voor de verandering eens een voldoende haal voelt het net alsof ik een of andere enorme prijs heb gewonnen. :))

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 23:01

Een vriendin van m'n moeder woont in een kabouter huisje zonder vast inkomen, maar schaft wel het ene na het andere dier aan. Door geld gebrek wordt er totaal niet goed voor gezorgd, en ik heb toch zó hard de neiging om er een melding van te gaan maken.
Nu zie ik op fb ook weer een kitten voorbij komen, net 6 weekjes oud. Dan begint mijn hart te huilen :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 23:34

Confession ik kan de vriendin van broer momenteel met blote handen wel wat aandoen , stomme snol ><

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 23:42

guusje_h schreef:
Herkenbaar :') Ik ben nou eenmaal een enorm ei in wiskunde en begrijp er nooit iets van, ook niet met huiswerkbegeleiding, hulp van leraren, etc. Het maakt niet uit wat er gebeurt, hoger dan een 5 komt er bij mij niet uit. Als ik dan voor de verandering eens een voldoende haal voelt het net alsof ik een of andere enorme prijs heb gewonnen. :))

Ik ging met een 4 gemiddeld voor wiskunde mijn eindexamen in een paar jaar geleden. Ik haalde op het examen zelf ineens een 7,8 en tot op de dag van vandaag vraag ik me af of ze niet per ongeluk twee examens omgewisseld hebben :=

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 00:37

Ik vind het echt afschuwelijk als vrouwen het hebben over 'manlief' 'vriendlief' of 'hubby'

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 00:39

Smee__ schreef:
guusje_h schreef:

Ik ging met een 4 gemiddeld voor wiskunde mijn eindexamen in een paar jaar geleden. Ik haalde op het examen zelf ineens een 7,8 en tot op de dag van vandaag vraag ik me af of ze niet per ongeluk twee examens omgewisseld hebben :=

Hier hetzelfde, Altijd een 3,5 gestaan en op mijn examen een 6 :oo
Confession; ik heb eigenlijk nog nooit geleerd voor een toets. Ook was ik er 100% van overtuigd dat ik gezakt was voor de havo, toch geslaagd met maar 1 onvoldoende...
Als ik nou eens zou leren had ik met mn stomme kop nu al op de uni kunnen rondlopen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 00:39

Sandyislief schreef:
Ik vind het echt afschuwelijk als vrouwen het hebben over 'manlief' 'vriendlief' of 'hubby'

"De kids" :r

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 00:40

Sandyislief schreef:

*krijgt relatieastma aanval*

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 00:43

Anthea schreef:
Sandyislief schreef:

Ja en dat ook ja!

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 00:46

Sandyislief schreef:

"M'n mannetje" |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 00:52

"het mannetje" is echt de ultieme zonde wat mij betreft :') "het mannetje heeft lekker gekookt vanavond"

Vriendlief zeg ik ook nog wel eens maar dan walg ik wel een beetje van mezelf :+ Klinkt soms gewoon iets lekkerder dan altijd gewoon "m'n vriend"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 01:04

'Lekker op pad geweest met me mannetje en de kids' :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 01:13

MamaMiesje schreef:
guusje_h schreef:

Zo ben ik super trots op onze dochter omdat ze voor het eerst in een jaar een 5 voor wiskunde had.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 02:22

Ik werk achter de kassa in de ah. En ja er komen wel eens groepen jongens die energy afrekenen. Een voor een ook echt.
Sinds vorige week heb ik dus een ah fangroupie. Al die jongens uit die groep voegden mij toe op fb en 1 is achter mijn nummer gekomen.
En het zijn dus echt typische paupers. Ondanks dat ze allemaal begin 20 zijn. Bontkraag, me als bezittelijk voornaamwoord, veel klagen en zo kan ik even doorgaan. Je denkt, waarom kap je het niet af? Nou gewoon. Leed vermaak is ook vermaak :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 08:05

Anthea schreef:
Sandyislief schreef:

Whahaha, hier maak ik mij allebei schuldig aan. O:)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 08:38

Confession: ik heb vorig blok de groepsopdracht gehaald omdat m'n groepje al het werk deed en mij er niet in betrokken hebben :=

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 09:01

Ik heb echt een schijthekel aan het woord 'powervrouw' :r

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 09:02

Ik ben bezig met de kleurplaat schoenen voor in de supermarkt van mn zoon O:)