Steeph schreef:Confession: Ik kan mensen echt af of goedkeuren op hun muziek smaakhelemaal die mensen die slechte muziek spelen met oortjes waar ik nog mee mee kan luisteren
Ik heb onze nieuwe huisgenoot gekozen op basis van muzieksmaak.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Ik ben 11 jaar samen geweest met een hardcore/hardstyle man terwijl ik een indierock/blues/jazz meisje ben. Je kunt je voorstellen hoe gezellig onze autoritten waren
Nooit meer! Rigoreuze eerste punt van gesprek bij iedere open sollicitatie die ik ontvang en ik serveer mensen er echt op af. En op grove taalfouten
MamaMiesje schreef:guusje_h schreef:Ik voel me echt een soort Einstein 2.0 omdat ik wiskunde eindelijk eens een keer snap
Ik heb ooit eens een 5 gehaald voor een toets; voelde als een 10 voor mij
Ik ben nou eenmaal een enorm ei in wiskunde en begrijp er nooit iets van, ook niet met huiswerkbegeleiding, hulp van leraren, etc. Het maakt niet uit wat er gebeurt, hoger dan een 5 komt er bij mij niet uit. Als ik dan voor de verandering eens een voldoende haal voelt het net alsof ik een of andere enorme prijs heb gewonnen.
guusje_h schreef:HerkenbaarIk ben nou eenmaal een enorm ei in wiskunde en begrijp er nooit iets van, ook niet met huiswerkbegeleiding, hulp van leraren, etc. Het maakt niet uit wat er gebeurt, hoger dan een 5 komt er bij mij niet uit. Als ik dan voor de verandering eens een voldoende haal voelt het net alsof ik een of andere enorme prijs heb gewonnen.
Smee__ schreef:guusje_h schreef:HerkenbaarIk ben nou eenmaal een enorm ei in wiskunde en begrijp er nooit iets van, ook niet met huiswerkbegeleiding, hulp van leraren, etc. Het maakt niet uit wat er gebeurt, hoger dan een 5 komt er bij mij niet uit. Als ik dan voor de verandering eens een voldoende haal voelt het net alsof ik een of andere enorme prijs heb gewonnen.
Ik ging met een 4 gemiddeld voor wiskunde mijn eindexamen in een paar jaar geleden. Ik haalde op het examen zelf ineens een 7,8 en tot op de dag van vandaag vraag ik me af of ze niet per ongeluk twee examens omgewisseld hebben

"het mannetje heeft lekker gekookt vanavond"
Klinkt soms gewoon iets lekkerder dan altijd gewoon "m'n vriend"