Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MarcoBorsato schreef:Het is jammer dat ze geen soa kunnen krijgen van al die online scharrels.
Jolien87 schreef:MarcoBorsato schreef:Het is jammer dat ze geen soa kunnen krijgen van al die online scharrels.
Mijn hoop is gevestigd op een enorme smetvlek van al dat bezig zijn met keukenpapier.
Sterkte Sophie.
Dankjewel Marlinde.
Op dit moment voel ik me even helemaal niet krachtig. Ik moet echt op mijn tong bijten als hij me aanspreekt en dat vind ik echt heel moeilijk.
karuna schreef:tjsa soms vraag ik me af waar mannen en vrouwen die zoiets flikken mee bezig zijn. Alsof er geen enkel besef is wat hun gedrag met anderen kan doen. En ze zichzelf slachtoffer vinden
In mijn geval heeft er iemand ballen gehad en me aangesproken op straat. Dat hij toen nog niet officieel ex maar wel al weg met die dame had gezien. Bevestigde mijn vermoedens idd. Maar blijven ontkennen he. Pas maand later toegegeven daarna. Heb de man overigens echt bedankt voor zijn moed
Sheran schreef:Hebben jullie nog tips voor nummertjes (muziek![]()
) waar je je een beetje aan op kan trekken als het uitgegaan is? Ik zoek dus geen zwijmelnummers of extreem verdrietige nummers, maar juist nummers met een wat 'positieve' of krachtige inslag. Misschien hebben mensen hier wat aan
![]()
Ik zal even aftrappen met een paar. Mijn keuzes zijn een beetje oud, maar daarom niet minder fijn vind ik.
Knowing me, knowing you - Breaking up is never easy I know, but I have to go / Knowing me, knowing you, it's the best we can do
Ticket to ride - I think I'm gonna be sad, I think it's today / The girl who's driving me mad is going away
You've got a friend - They'll hurt you and desert you / They'll take your soul if you let them / But don't you let them...
Chiquitita - Chiquitita you and I know how the heartbreaks come and they go and the scars they're leaving / You'll be dancing once again, like the pain will end, you will have no time for greaving / Chiquitita, you and I cry, but the sun is still in the sky and shining above you / … / Try once more, like you did before / Sing a new song, Chiquitita
Hit the road, Jack - Hit the road Jack, and don't you come back no more no more no more no more!