tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

98xsophiex98

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 16:14

Ik kan mij hier ook melden helaas.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 16:53

Bedankt Yonker en Jolien. Ik kan het nog echt niet geloven, merk dat ik er veel over moet praten en dat dat een beetje helpt om het een plekje te geven. Soms vergeet ik het heel even en dan komt het weer ineens met een enorme klap terug. Sorry dat ik jullie niet meer details kan geven, maar ik vind dat niet zo heel gepast op internet en ik zou hem niet zwart willen maken, hij probeert het echt goed te doen.

Wat is er gebeurd Sophie?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 16:56

Het is jammer dat ze geen soa kunnen krijgen van al die online scharrels.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 16:59

98xsophiex98 schreef:

Dikke knuffel :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 17:10

98xsophiex98 schreef:

:(:)

En je bent zo lief en krachtig Jolien!!!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 17:33

MarcoBorsato schreef:

_O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 17:41

MarcoBorsato schreef:

Mijn hoop is gevestigd op een enorme smetvlek van al dat bezig zijn met keukenpapier.

Sterkte Sophie.

Dankjewel Marlinde.
Op dit moment voel ik me even helemaal niet krachtig. Ik moet echt op mijn tong bijten als hij me aanspreekt en dat vind ik echt heel moeilijk.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 19:55

Jolien87 schreef:
MarcoBorsato schreef:

Mijn hoop is gevestigd op een enorme smetvlek van al dat bezig zijn met keukenpapier.

Sterkte Sophie.

Dankjewel Marlinde.
Op dit moment voel ik me even helemaal niet krachtig. Ik moet echt op mijn tong bijten als hij me aanspreekt en dat vind ik echt heel moeilijk.

Wauw. Ik respecteer je volwassenheid enorm. Echt zo geduldig als een monnik, ik hoop dat het 'opkroppen' je verder niet al teveel belemmert want ik kan me voorstellen dat je na een tijdje een keer ontploft. Zou willen dat ik het voor je kon veranderen want deze situatie wens ik niet veel mensen toe. Hij laat zijn ware aard zien en ontkent alles kennelijk ook naar zich zelf toe. Jij haalt er op de lange termijn meer waarde uit dan hij doet. Ik bewonder echt elk bericht dat je stuurt omdat je je zo groot houdt naar hem toe. Denk dat heel veel mensen daar niet volwassen genoeg voor zijn.

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 22:12

Ik ben dom geweest. Wat er precies gebeurt is ga ik niet op internet gooien uit respect naar hem, maar ik heb iets gezegd waar ik hem veel pijn mee heb gedaan

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 10:20

Ah wat stom Sophie :( Dat geeft denk ik ook een erg naar gevoel erbij.

Gisteravond ging het wel weer even ok, ik was weg met vrienden. Maar vooral de ochtend, het moment dat je wakker wordt, valt me heel zwaar. Ineens die pijn van het gemis.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 11:30

Ah, dat linkt niet fijn Sophie.

Sheran, dat klinkt heel bekend. Het is fijn om onder vrienden te zijn maar er is altijd weer een moment waarop je alleen bent en de waarheid keihard binnen komt denderen.

Bedankt voor je lieve woorden, Danique. Ik moet zeggen dat het me wel moeite kost. Van binnen kook ik over en ik moet ook constant blijven herhalen dat dit het niet waard is.
Hij gaat het niet snappen.

Gisteren is hier wel even een bommetje gebarsten.
Hij had door dat er wat was toen ik wat kortaf tegen hem deed dus toen hij vroeg of er wat aan de hand was, zei ik alleen: "Ik heb *naam vriendin* gesproken en ik vond het niet zo leuk wat ik hoorde".
Toen zag ik hem verschieten.
In eerste instantie bleef hij heel stil, pas toen ik zei dat hij eigenlijk een schop onder zijn kont moest krijgen viel hij uit: "Wáárom?! Leg met dat eens uit!" Hij zag echt geen kwaad in wat hij had gedaan en begon het meteen alweer buiten zichzelf neer te leggen met opmerkingen als: "Jamaar ze had beloofd om niks te zeggen" en "Dit is dus de reden waarom je het niet mocht weten".

Toen heb ik maar even duidelijk gemaakt dat het me niet zozeer om de inhoud ging, dat het me geen moer aan gaat of hij het met 10 anderen doet, maar dat dit al langer speelt, dat hij heel bewust dingen voor mij verzwijgt terwijl ik heb ernaar gevraagd heb, dat hij me destijds voor van alles en nog wat heeft uitgemaakt, dat hij heeft staan stampen en schreeuwen om het maar te ontkennen, wetende dat ik wel degelijk gelijk had, dat hij deed alsof ik achterlijk was, dat hij mij het gevoel had gegeven dat ik achterlijk was en dingen zag die er niet waren, dat hij met droge ogen zo heeft kunnen liegen en nog erger: dat hij een vriendin ermee had opgezadeld.
Hij zag mijn boosheid enkel als bevestiging waarom hij het niet wilde vertellen, in plaats van dat hij besefte dat die boosheid ging om het feit hoe hij ermee om was gegaan en dat hij niet eerlijk was geweest.

Vervolgens probeerde hij me nog wijs te maken dat het nog niet zo lang speelde maar helaas voor hem had hij aan onze vriendin verteld dat hij haar al járen kent en dat ze zo'n sterke aantrekkingskracht hebben.
En hij had vandeweek zelf beaamd dat hij al een paar dagen na onze breakup het plan had om met haar naar het buitenland te gaan. Dat kon hij nu niet ontkennen.
Hij voelde zich echt vreselijk betrapt.

"Je gelooft me toch niet", bleef hij maar herhalen. Toen moest ik wel even lachen en heb ik gezegd dat hij nu wederom heeft laten zien dat ik dat überhaupt nooit meer zou kunnen, dat hij het met dit soort acties zelf zover heeft laten komen dat ik hem niet meer op zijn woord kan geloven.
En toen begon hij weer verwijten te maken naar die vriendin, dat zíj had beloofd niks te zeggen. "Dan had ze het niet moeten beloven", zei hij. "Jij had dat überhaupt niet van haar moeten verwachten. Ze is ook een vriendin van mij en toen ik haar ernaar vroeg, kon ze het niet ontkennen." was mijn reactie daarop en toen was hij uitgepraat.
Ik zou daarna naar mijn beste vriendin gaan (een andere vriendin dat degene in deze kwestie) dus ik heb hem daarna ook niet meer gezien of gesproken.

Ik heb hem wel heel duidelijk gezegd dat hij dit NIET op haar mag afschuiven maar even later kreeg ik een appje van haar dat hij boos op haar was geworden.
Ik zie hem nu vooral als een kat in het nauw die heel rare sprongen maakt. Hij legt alles buiten zichzelf neer en ziet niet zijn eigen fouten. Hij begrijpt niet dat hij verantwoordelijk is voor deze situatie en dat hij niet de schuld op onze vriendin kan gebruiken als bliksemafleider voor hoe hij bezig is.
Laatst bijgewerkt door Jolien87 op 09-05-19 11:37, in het totaal 3 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 11:33

:(:) tjsa soms vraag ik me af waar mannen en vrouwen die zoiets flikken mee bezig zijn. Alsof er geen enkel besef is wat hun gedrag met anderen kan doen. En ze zichzelf slachtoffer vinden :roll:

In mijn geval heeft er iemand ballen gehad en me aangesproken op straat. Dat hij toen nog niet officieel ex maar wel al weg met die dame had gezien. Bevestigde mijn vermoedens idd. Maar blijven ontkennen he. Pas maand later toegegeven daarna. Heb de man overigens echt bedankt voor zijn moed :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 11:39

karuna schreef:
:(:) tjsa soms vraag ik me af waar mannen en vrouwen die zoiets flikken mee bezig zijn. Alsof er geen enkel besef is wat hun gedrag met anderen kan doen. En ze zichzelf slachtoffer vinden :roll:

In mijn geval heeft er iemand ballen gehad en me aangesproken op straat. Dat hij toen nog niet officieel ex maar wel al weg met die dame had gezien. Bevestigde mijn vermoedens idd. Maar blijven ontkennen he. Pas maand later toegegeven daarna. Heb de man overigens echt bedankt voor zijn moed :j

Wat een flapdrol. En wat goed van diegene om het aan je te vertellen.
Erg he? Hoe stug ze kunnen blijven ontkennen. Pas als het harde bewijzen zijn, maar dan nog niet helemaal 100% toegeven dat het hun eigen schuld is. Er is altijd wel iets of iemand die mede schuldig is.

Hij weet nu in ieder geval dat ik niet achterlijk ben en dat ik dat ook weet. En wat hij daar verder mee doet heb ik geen verwachtingen van.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 11:43

Yup :+ of boos zijn terwijl je zelf de sjit hebt veroorzaakt. :')

Inmiddels ben ik zoveel verder, zit meestal lekker in mijn vel. Ben mezelf weer, doe en zie dingen die al jaren een droom waren. Alleen de woonsituatie blijft ruk. Zit nog steeds in inmiddels zijn huis en kan niks vinden, nu al vier jaar. Nog steeds geen echt eigen stek. Ben bezig hier de boel op orde te krijgen maar wetende dat ik hier uiterlijk over 9 jaar weg moet zijn. Goddank had hij snel huurhuis gevonden en gaan samenwonen al rap

Maar de onzekerheid over wonen. Dat blijft echt zo kl ote en blijft ook in convenant een pijnpunt -O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 11:45

Nou jou ex is ook een flapdrol Jolien... hij wil het niet zien, struisvogelpolitiek. Je probeert het uit te leggen maar hij WIL het gewoon niet begrijpen heb ik het idee........... echt hoor en dan boos worden op die vriendin, wat een oetlul. Ik word gewoon boos om.... kan me alleen maar voorstellen hoe jij je voelt.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 15:25

Afbeelding

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 17:33

Needje schreef:
[ [url=m/Np5xz7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lastig hoor! Maar iig gefeliciteerd met je verjaardag! Y)(^)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 11:32

Hebben jullie nog tips voor nummertjes (muziek ;) :P ) waar je je een beetje aan op kan trekken als het uitgegaan is? Ik zoek dus geen zwijmelnummers of extreem verdrietige nummers, maar juist nummers met een wat 'positieve' of krachtige inslag. Misschien hebben mensen hier wat aan :)
Ik zal even aftrappen met een paar. Mijn keuzes zijn een beetje oud, maar daarom niet minder fijn vind ik.

Knowing me, knowing you - Breaking up is never easy I know, but I have to go / Knowing me, knowing you, it's the best we can do

Ticket to ride - I think I'm gonna be sad, I think it's today / The girl who's driving me mad is going away

You've got a friend - They'll hurt you and desert you / They'll take your soul if you let them / But don't you let them...

Chiquitita - Chiquitita you and I know how the heartbreaks come and they go and the scars they're leaving / You'll be dancing once again, like the pain will end, you will have no time for greaving / Chiquitita, you and I cry, but the sun is still in the sky and shining above you / … / Try once more, like you did before / Sing a new song, Chiquitita

Hit the road, Jack - Hit the road Jack, and don't you come back no more no more no more no more!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 11:35

Daphara schreef:
Needje schreef:
[ [url=m/Np5xz7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lastig hoor! Maar iig gefeliciteerd met je verjaardag! Y)(^)

Thnx

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 11:41

Ik breek even in: Ex's and oh's van Elle King :Y)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 11:43

Ik luister altijd poison van Alice Cooper :')

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 11:46

Sheran schreef:
Hebben jullie nog tips voor nummertjes (muziek ;) :P ) waar je je een beetje aan op kan trekken als het uitgegaan is? Ik zoek dus geen zwijmelnummers of extreem verdrietige nummers, maar juist nummers met een wat 'positieve' of krachtige inslag. Misschien hebben mensen hier wat aan :)
Ik zal even aftrappen met een paar. Mijn keuzes zijn een beetje oud, maar daarom niet minder fijn vind ik.

Knowing me, knowing you - Breaking up is never easy I know, but I have to go / Knowing me, knowing you, it's the best we can do

Ticket to ride - I think I'm gonna be sad, I think it's today / The girl who's driving me mad is going away

You've got a friend - They'll hurt you and desert you / They'll take your soul if you let them / But don't you let them...

Chiquitita - Chiquitita you and I know how the heartbreaks come and they go and the scars they're leaving / You'll be dancing once again, like the pain will end, you will have no time for greaving / Chiquitita, you and I cry, but the sun is still in the sky and shining above you / … / Try once more, like you did before / Sing a new song, Chiquitita

Hit the road, Jack - Hit the road Jack, and don't you come back no more no more no more no more!

Callisto04

Time of your life (good riddance) van Green Day
Laatst bijgewerkt door Callisto04 op 10-05-19 11:47, in het totaal 2 keer bewerkt

Yonker

Ik leef niet meer voor jouuuuuuuuuuuuuuuuuu, je hoeft niet te proberen, hier te blijven staan en mij te domineren *\%/*

Yonker

Ow haha Daphara _O- Zelfde gedachte :j