Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

fenja schreef:[ [url=m/EOFOra.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb een Jan van Haasteren gemaakt en wel de opera ditmaal. Wat een irritante puzzel het ergste gedeelte is het orkerst. Veel violen/bassen/ gitaren muziekstandaarden en allemaal stoelen en poppetjes met dezelfde pakjes aan. Met recht even flink gepuzzeld maar in 1 dagje lag hij ook in elkaar dus prima te doen hahahah. En helamaal compleet is altijd fijn met een 2e hands puzzel
[ [url=m/D3DSNB.jpg]Afbeelding[/url] ]
fenja schreef:[ [url=m/EOFOra.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb een Jan van Haasteren gemaakt en wel de opera ditmaal. Wat een irritante puzzel het ergste gedeelte is het orkerst. Veel violen/bassen/ gitaren muziekstandaarden en allemaal stoelen en poppetjes met dezelfde pakjes aan. Met recht even flink gepuzzeld maar in 1 dagje lag hij ook in elkaar dus prima te doen hahahah. En helamaal compleet is altijd fijn met een 2e hands puzzel
[ [url=m/D3DSNB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aan puzzelen kwam ik helemaal niet meer aan toe
maar gelukkig is de pup nu al een grote pup geworden en vind ik zelf ook weer een beetje mijn draai, dus gisteren ben ik weer verder gegaan met mijn mega puzzel van 2000 stukjes van JvH. Ik hoop dat hij nog compleet is
want ik werk ookniet thuis bovenop de puzzel en ernaast staat de ren van de pup. Dus als er een stukje verdwenen is, weet ik de dader
Maar dat moet ik dan nog bekijken. Ik heb nu alleen blauwe puzzel stukjes nog over dus heb goede hoop.

was nog wel een stevige klus