marrlinde schreef:![]()
Ik wil eens even jullie mening horen. Onze planning is om te trouwen door middel van twee bruiloften. Klinkt heel overdreven, maar helaas meer noodzaak als we met al onze geliefden erbij willen trouwen en gelukkig krijgen we daar nu de mogelijkheid voor. (Na 9 maanden eindelijk visum voor mijn vriend binnen). Ik ben NL en mijn fam woont allemaal hier, van mijn vriend woont deel in Duitsland en groot deel met o.a. directe gezin in Australie. Oorspronkelijk uit Syria.)
We zullen dus in NL de bruiloft met wettelijk huwelijk doen, en in Sydney de bruiloft met het kerkelijk huwelijk. Beiden is gewoon een bruiloftsdag met alles.
Zouden jullie 2 jurken kopen, of de jurk uit Nederland ook meenemen naar Australië? Die heeft iedereen dan dus wel al gezien en heb ik al een keer gedragen... Maar wel goedkoper dan twee jurken. Moeilijk!
Ik zou als het qua temperatuur gaat dezelfde dragen maar Bv je haren anders doen en evt bolero bij de ene een niet bij de andere als dat staat.
). Ik ben NL en mijn fam woont allemaal hier, van mijn vriend woont deel in Duitsland en groot deel met o.a. directe gezin in Australie. Oorspronkelijk uit Syria.)
het komt nu zoooo dichtbij 

Dus daar heb je minder last van. Weet alleen niet wat de temperaturen in Sydney zijn als het hier hartje zomer is, maar dan zou je kunnen kiezen voor het voor- of najaar, zodat het wat meer gelijk is.

En wat een jurk! Ik ken je niet, maar als ik het zo van de foto's mag inschatten, past hij perfect bij jou! Dat korte, kanten sluiertje maakt hem ook helemaal af! Staat je geweldig!
Na twee jurken was ik ontzettend ontmoedigd omdat 2 jurken die exact waren wat ik wou me hélemaal niet stonden. Maar toen kwam ze aan met de derde jurk en die was echt waaaaauw
Ik stond al te lachen toen ze 'm uit de verpakking haalde, maar toen ik hem aanhad voelde ik me zo perfect