Hier is het gewoon nog waterkoud met wind. Heerlijk om straks weer lekker te rijden en dan onder een warme douche en fleecedekentje vanavond naar CM te kijken! Dit weer is voor mij zooooo veel beter dan die hele zomer!
Hier net ook een mini sneeuw buitje Stelde niet veel voor , als ik niet buiten had gelopen had ik het niet eens door gehad.
tine10
Geplaatst: 03-12-14 17:02
Het vriest hier nu al een paar dagen, maar schaatsen zal het nog niet worden, want de temperatuur zal vanaf morgenmiddag/avond weer omhoog gaan. Jammer
Meliaforever
Geplaatst: 03-12-14 17:53
moyra schreef:
Hier net ook een mini sneeuw buitje Stelde niet veel voor , als ik niet buiten had gelopen had ik het niet eens door gehad.
Haha mijn moeder zei ook dat het sneeuwde. Kzei dat ze spoken zag maar blijkbaar toch sneeuw :p
Stond hier een ijsbeer aan de deur te kloppen. Brrrrrrr
gohya
Geplaatst: 03-12-14 19:34
Hier is het -3 al en de vijver is dicht gevroren.En dan zeggen ze op het nieuws dat het in het Oosten max. -3 word vanacht. Vanmiddag zat er al ijs op de waterbakken in de wei.
dravergekkie
Geplaatst: 03-12-14 19:39
gohya schreef:
Hier is het -3 al en de vijver is dicht gevroren.En dan zeggen ze op het nieuws dat het in het Oosten max. -3 word vanacht. Vanmiddag zat er al ijs op de waterbakken in de wei.
Ja hier zat de waterbak buiten ook al dicht
Marcella
Geplaatst: 03-12-14 20:12
BBBrrrr koud thermometer in Oud-Alblas gaf -2 graden aan.
Dacht soms dat er een verdwaalt wit vlokje voorbij kwam met rijden.
hier was het -3,5.. en de waterbakken vroren sneller dicht dan ik ze open kon maken heb ze opengetrapt waarna ik na ik pony had opgezadeld ijs aan mijn broek had... zo kkkkoud was t. mijn grond was ook al licht bevroren en daar waar water was gemorst helemaal.