Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GamblersCup schreef:Wat zijn tieners toch vermoeiend... grietje dat mijn laarzen heeft gekocht waar ik ze even voor moest reserveren: zou deze maandag het geld hebben en komen brengen. Van het weekend kreeg ik een berichtje, of ze eerst 35 euro mocht betalen, en de rest vanaf 15-6 overmaken? Nee dus, ik wil nu wél het hele bedrag. Nou ok dan... Gisteren niks... net een berichtje dat ze vanavond het geld wel komt brengen, áls het op haar rekening staat.... zucht, het wordt steeds later...
Ze had ook nog interesse in een zadel. Ben vrijdag bij haar op stal geweest om verschillende zadels te passen, eentje paste zowaar op 2 van haar verzorgpaarden, en op de derde lag ie redelijk. Ze wil het zadel dolgraag hebben, reserveerde deze ook. Maar ze zou nog even met de eigenaresse bespreken, of deze voor wilde schieten zodat zij de eigenaresse af kon betalen. Schijnbaar krijgt ze op haar berichten (die ze ook allemaal naar mij stuurt als "bewijs"...) geen antwoord. Bel die vrouw dan gewoon even, dan spreek je d'r tenminste! Ik word daar zo moe van... zeker omdat ik alles deze week afgehandeld wil hebben, voordat ik een maand verdwijn.
Verder stuurt ze me hele berichten over haar been, wat de dokter zei, wanneer ze weer mag beginnen met fietsen en paardrijden... alsof ik haar nieuwe beste vriendin ben... grietje is 18En dan stuur je een beleefd antwoord terug, want ik wil dat geld hebben en het zadel ook het liefste verkopen natuurlijk. Als alles geregeld is (of afgezegd) dan wis ik haar nummer gelijk
Alja schreef:Waar baseer je dat op tallie?
Dakotha_ schreef:Weer een onaardige mail ontvangen omdat ik niet direct mijn huis adres gaf, uitgelegd dat ik heel vaak mijn adres heb gegeven en niks meer te horen krijg van mensen. Vind ik niet zo prettig meer, kwam het er op neer dat ik argwaan opwek bij mensen.
Aardig weer, probeer altijd zo net mogelijk de spullen te leveren
Tallie1979 schreef:Alja schreef:Waar baseer je dat op tallie?
Omdat ze het gisterenavond opnieuw over zou maken en ik tot nu nog steeds geen betaling heb ontvangen.
En dat is nog niet eerder voorgekomen. Ik heb, ongeacht de bank waar het vandaan komt, altijd betalingen de volgende dag binnen.
Ik heb nu maar even om een print screen gevraagd. Zij geeft namelijk aan dat het bij haar is afgeschreven.