Ooooo hahaha dan mag ik idd hopen dat t geen namaak is
briitje
Geplaatst: 06-12-13 14:20
Oeei das best nog veel idd.. zou zelf nooit dat risico willen nemen. 1. omdat je niet weet of die echt of nep is. De verkoper kan van alles beweren. 2. als die toch nep blijkt te zijn, heb je straks het zelfde als Suus. en 3. best veel geld voor iets wat je niet van te voren gezien heb.
hoop voor jou dat alles goed gaat en je straks tevreden bent .
Ik ben er ook een Leek in verder.. Dus ik zal de echtheid of nepheid ook niet aan kunnen gaan tonen straks vrees ik...
En och... Ook al zou hij nep zijn, zou ik hem gaan dragen alsof hij echt was Vol trots en zonder schaamte want ik vind hem zo op het plaatje al een plaatje
Oh das wel een goede tip suus maar is dat niet vreselijk flauw omdat ik hem niet bij die juwelier zelf heb gekocht?
Belsje
Geplaatst: 06-12-13 14:31
Je voelt vooral of het namaak is, een namaak exemplaar van een MK weegt ongeveer 1/4e van een echte. Die dingen zijn loeizwaar Maar wel een mooie! Of het nu een echte of een nepperd is
Suus___
Geplaatst: 06-12-13 14:32
Waarom? Schijt aan hebben Zou ik ook hebben hoor maar het is geen kleine bedrag dus zou me er overheen zetten. Zielig verhaal verzinnen ofzo dat t niet gek is dat je langskomt
Wendy1978
Geplaatst: 06-12-13 14:35
Ja dat is wellicht ook wel zo Belsje goede tip ook Ook niet aan gedacht Ik kon het hele merk ook niet, dus weet niet of ze echt zwaar zijn ja of nee
Maar iig ook bedankt voor die tip
Nu maar hopen dat de douane er niets mee gaat doen of juist wel Dan weet ik meteen of hij echt of nep is
Ben zo benieuwd hoe lang het duurt voor hij hier is... *Ongeduldig
En idd, al zou hij echt nep zijn zou ik hem gewoon zonder schaamte gaan dragen vind hem vanaf het plaatje al geweldig... Dan maar een mooie neppert toch
_Kellyy
Geplaatst: 06-12-13 14:58
Mijn gellakjes zijn binnen! Vanavond maar gelijk even testen. Hebben er vier dagen over gedaan vanaf Ierland! Super snel!
Hello again. Ik ben heel lang niet geweest, heb ook heel lang geen Ebaydingen gekocht, op 2 dingen na;
- Een bloemenhaarclipje. Nooit aangekomen en de tijd dat ik kan reageren is nu al voorbij, maar voor die ene dollar ga ik niet moeilijk doen. - Jelly boots. Waren vrij prijzig, dus vond ik best eng. Vantevoren met de seller gecommuniceerd over de maat, maar bij aankomst bleken ze toch te klein. Heb een case gemaakt en refund gehad, dus dat is wel supernetjes opgelost.
Ik wil die jelly boots alleen zo supergraag, dus heb een maat groter besteld bij dopefemme.com.. Die site zag er niet al te betrouwbaar uit, maar ik móest ze hebben.. Alleen er is iets fout gegaan met bestellen, je kon na het toevoegen van het product al met Paypal betalen, en dan zaten de verzendkosten er nog niet bij. Daarna werd ik teruggestuurd naar een scherm met verzendkosten, maar als ik die dan ook wilde betalen kreeg ik een foutmelding.. Heb een mail gestuurd donderdagochtend, maar tot nu toe geen reactie gehad. Vreemd. Als ik na het weekend nog niets heb gehoord vraag ik maar aan Paypal of ze die betaling ongedaan kunnen maken ofzo.