Jolandaa: via brief! Maar er is al iemand die zich aangemeld heeft als penpal to be! Kan altijd voor je vragen of Anthony nog een leuke betrouwbare vriend heeft daar?
Mocht iemand nog leuke penpals zoeken heb ik er nog wel eentje in de aanbieding, hij heeft gereageerd op mijn kerstkaart, een hele lieve brief. Maar ik heb er al teveel dus kan hem er echt niet bij nemen
Na al die leuke verhalen toch ook maar begonnen met schrijven. Met een gezellige vent in de gevangenis van Arizona. Wat duurt het alleen lang voordat hij de brief krijgt pfff hahahaha.
@ Djuulsie ja ik heb hem van wap. Had een leuke profiel foto en het verhaaltje sprak me aan. Ik had een korte mail naar hem verstuurd en kreeg gister 3 A4 terug van hem. Met een hele lading vragen erin ahhaha.
Voor wie foto's wil afdrukken: Bij Pixum.nl krijgen nieuwe leden er volgens mij 75 gratis en bestaande 50 (excl. verzendkosten). Niet supergoede kwaliteit, maar prima als je er een aantal naar meerdere penpals wil versturen vind ik!
@mavelle: hahaha! De meeste van deze zijn reacties op kerstkaarten die ik gestuurd heb hoor... maar heb idd 2 nogal opdringerige PPs die meerdere keren schrijven voor ik terug geschreven heb