Shenavallie schreef:Polarize schreef:Dit is echt zo'n stomme ergernis, maar ik ben dun en lang, en ik hou enorm van oversized hoodies en shirts. Maar omdat ik lang ben kan ik een 2xl hoodie kopen en er echt in verdrinken, terwijl de lengte gewoon perfect passend is. Please ik wil oversized hoodies voor lange mensen![]()
Ik heb ook een t-shirt die oversized valt, maar doordat de lengte perfect passend is ziet het er gewoon niet kloppend uit
Zelfs zonder lang te zijn wil ik normaal vallende kleding en niet die navelshirtjes of -truitjes die de afgelopen jaren in de winkels te koop zijn. Tegenwoordig noemen ze normaal vallende kleding 'long'.Ik koop 'mini jurken' (eigenlijk normaal vallende shirts zonder broek eronder), die ik als t-shirt draag.
Ja dat ook enorm hoor, al helemaal omdat ik een docentopleiding doe en gewoon normale shirts aan moet als ik voor de klas sta

Nu zijn veel van mijn t-shirts bandshirts, maar ik moet wel oppassen welk shirt ik aan doe, want niet alles is helemaal geschikt om voor een stel tieners aan te hebben