Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 09:18

Blijft een vak apart 50 binnen de bebouwde kom.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 09:29

Dat het vandaag alweer 17 jaar geleden is dat mijn moeder is overleden..
Wat gaat de tijd toch snel...

Vandaag volledig wel vrij, maar wel met 2 afspraken, en pas na 15.30u naar het graf.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 10:12

Sterkte vandaag siggidlief

Mensen die gewoon niet kunnen lezen of luisteren.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 10:48

Siggislief sterkte.

Judithgigi, sterkte met je valpartij. Altijd fijn als je hond dat doet.

Enorme jeuk is vervelend. Hoop dat je snel goede medicatie hebt.

Dank jullie wel. Ben gewoon een buurvrouw zoals alle anderen.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 10:58

Ik las net dat de daders van een overval afgelopen vrijdag bij een juwelier in Batavia stad pas 14 & 15 jaar oud zijn. :(

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 11:00

Berg afval gedumpt hier verderop in een berm.. huisraad, autobanden etc. Waarom?? de gemeentewerf zit ongeveer om de hoek.
Maar weer melding gemaakt bij de gemeente, die ruimt het wel weer op.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 11:02

Het systeem van het bedrijf waar we me samen gaan voegen wordt zo enorm bejubeld door iedereen. Mensen vinden het onwijs fantastisch. Ondertussen heb ik denk ik de B-versie gekregen ofzo. Of niemand heeft dat systeem ooit echt gebruikt. Het is zo paasei, super onoverzichtelijk en dingen opzoeken is gewoon geen doen zonder dat dat ding vast slaat.

Ik ga een campagne beginnen dat ons systeem gebruikt gaat worden. ;(

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 11:06

Siggislief schreef:

Vandaag volledig wel vrij, maar wel met 2 afspraken, en pas na 15.30u naar het graf.

Sterkte.
Heel toevallig is mijn schoonvader vandaag ook precies 17 jaar geleden overleden. Hier niet naar het graf want hij staat hier in huis. Wij eten zijn lieveling taart vandaag als herdenking.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 11:39

Siggislief en Themba sterkte vandaag :(:)

Mijn rug doet echt van mijn atlas tot mijn stuitje zeer met uitstralingen naar mijn benen, armen en handen %)

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 11:48

juval schreef:
Berg afval gedumpt hier verderop in een berm.. huisraad, autobanden etc. Waarom?? de gemeentewerf zit ongeveer om de hoek.
Maar weer melding gemaakt bij de gemeente, die ruimt het wel weer op.

Mensen hebben niet door dat ze linksom of rechtsom er toch wel voor gaan betalen.. Is het niet direct dan is het wel omdat de belastingen omhoog moeten.

luuntje schreef:
Judithgigi, sterkte met je valpartij. Altijd fijn als je hond dat doet.

Hahaha ja echt genieten, normaal ben ik redelijk snel maar dit keer schoot hij echt precies voor mijn voeten langs :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 12:01

Is het een teckel? :))

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 12:12

Themba schreef:
Siggislief schreef:

Sterkte.
Heel toevallig is mijn schoonvader vandaag ook precies 17 jaar geleden overleden. Hier niet naar het graf want hij staat hier in huis. Wij eten zijn lieveling taart vandaag als herdenking.

Jullie beide heel veel sterkte :knuffel:

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 12:42

Dank jullie wel, jij ook sterkte Themba.

Net een uur bij de tandarts in de stoel gelegen, lichaam doet zo'n zeer dat ik er ook hoofdpijn bij heb.

Nu even in bed, hopelijk pak ik nog wat slaap bij.

Om 15u nog naar de fysio en daarna naar het graf.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 13:42

Sterkte Siggislief en Themba

Judith wat een pech struikeling zo over de hond :(:)

Ik heb vanmiddag een lastig telefoongesprek met een klant. Zal blij als die voorbij is.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 14:19

Dagje kantoor, en het is hier echt weer té achterlijk heet. Gewoon 24 graden... Gelukkig kunnen de ramen open.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 14:21

Zo dat word nog wat van de zomer poeh

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 14:39

poedersuiker waterbak van de katten die geluid blijft maken. Heb de stekker er maar uitgetrokken, anders blijf ik naar de wc lopen :=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 14:41

Ik vraag mij af of ik overdrijf of niet maar ik had gratis foto’s gemaakt voor een nieuw bedrijf van een vriendin, uit m’n nachtdienst met 3 uur slaap en 1,5 uur enkele rit. En ik heb gewoon nu echt het gevoel dat ze gewoon ondankbaar is. Veel kritiek etc. Ik had al aangegeven dat het even kon duren voor ze de foto’s had omdat ik ook gewoon fulltime onregelmatig ernaast werkt en ook dat ik geen RAW bestanden weggeef, maar ze bleef maar pushen. Nu heb ik tussen een huisarts afspraak, koken en m’n werk in even een aantal foto’s bewerkt en dan nog komt er kritiek. Ik denk niet dat ik ooit nog voor haar ga fotograferen… heb het beste met haar voor maar ik deed het uit de goedheid van mijn hart. Zegt ze na het kritiek dat ze wel dankbaar is maar zo komt het niet over.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 14:42

Dat de hond elke keer een Adhd aanval krijgt in mijn nieuwe huis. Ze is er in ieder geval enthousiast over. Het bevalt haar ook wel dat er hier meer natuur is. Ze vind het lopen heel leuk. Maar een beetje rustiger mag van mij wel. Als ik even weg ben doet ze net alsof ik een jaar de deur uit ben geweest.

En ze krijgt nu ook praatjes, ik probeer haar direct wat extra op te voeden.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 14:45

MarlindeRooz schreef:
Chromecast storing. -O-

Hier idem!

Ik heb altijd al diverse storingen met Ziggo en ben er helemaal klaar mee maar zit er nog even aan vast helaas.

Sinds zaterdag ook chromecast die niet meer wilde verbinden.
Echt #$%^$#@, ben een paar uur zoet geweest met proberen ad praat te krijgen.
Modem reset, app verwijderd en weer geïnstalleerd, home app ook, chromecast gereset. Google help geraadpleegd, op internet gezocht.

Uiteindelijk op MP lopen zoeken naar een nieuwe.
Zucht....

Blijkt het een certificaat dingetje van Google zelf te zijn die sinds 9 mrt niet meer geldig was.
Super tip gevonden om probleem betreffende het verificatie probleem op te lossen en de chromecast doet het inmiddels weer.
Google is druk bezig met oplossen van het certificaat probleem dus binnenkort zou hij het weer moeten doen.

Nu maar even tussenoplossing: via de laptop en Go app met hdmi kabel naar tv toch kunnen kijken.
Want ik vertik het om een extra mediabox bij Ziggo te huren.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 14:51

Rennie89 schreef:
Ik vraag mij af of ik overdrijf of niet maar ik had gratis foto’s gemaakt voor een nieuw bedrijf van een vriendin, uit m’n nachtdienst met 3 uur slaap en 1,5 uur enkele rit. En ik heb gewoon nu echt het gevoel dat ze gewoon ondankbaar is. Veel kritiek etc. Ik had al aangegeven dat het even kon duren voor ze de foto’s had omdat ik ook gewoon fulltime onregelmatig ernaast werkt en ook dat ik geen RAW bestanden weggeef, maar ze bleef maar pushen. Nu heb ik tussen een huisarts afspraak, koken en m’n werk in even een aantal foto’s bewerkt en dan nog komt er kritiek. Ik denk niet dat ik ooit nog voor haar ga fotograferen… heb het beste met haar voor maar ik deed het uit de goedheid van mijn hart. Zegt ze na het kritiek dat ze wel dankbaar is maar zo komt het niet over.

Oh joh, ik zou haar zeggen dat je dit GRATIS voor haar doet, ze overkomt als een ondankbaar kreng, en als ze het zelf zo goed weet, ze een bedrijf in kan huren. Die foto's kan ze naar fluiten.

Dikke doei he :wave:

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 14:58

Verdoving is er nu zo goed als uit, het is er om 9.45u in gegaan..
Niet echt geslapen wel heerlijk in bed gelegen, dus ook nog steeds knallende hoofdpijn.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 15:01

_San87_ schreef:
Rennie89 schreef:

Oh joh, ik zou haar zeggen dat je dit GRATIS voor haar doet, ze overkomt als een ondankbaar kreng, en als ze het zelf zo goed weet, ze een bedrijf in kan huren. Die foto's kan ze naar fluiten.

Dikke doei he :wave:

Eens, daar zou ik ook snel klaar mee zijn!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 15:10

Wat was de kritiek?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 15:21

Mijn werk systeem is mijn kritiek ook zat geloof ik, sluit nu zichzelf gewoon af :+ Terecht ook wel.