Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siggislief schreef:Dat het vandaag alweer 17 jaar geleden is dat mijn moeder is overleden..
Wat gaat de tijd toch snel...
Vandaag volledig wel vrij, maar wel met 2 afspraken, en pas na 15.30u naar het graf.
juval schreef:Berg afval gedumpt hier verderop in een berm.. huisraad, autobanden etc. Waarom?? de gemeentewerf zit ongeveer om de hoek.
Maar weer melding gemaakt bij de gemeente, die ruimt het wel weer op.
luuntje schreef:Judithgigi, sterkte met je valpartij. Altijd fijn als je hond dat doet.
Themba schreef:Siggislief schreef:Dat het vandaag alweer 17 jaar geleden is dat mijn moeder is overleden..
Wat gaat de tijd toch snel...
Vandaag volledig wel vrij, maar wel met 2 afspraken, en pas na 15.30u naar het graf.
Sterkte.
Heel toevallig is mijn schoonvader vandaag ook precies 17 jaar geleden overleden. Hier niet naar het graf want hij staat hier in huis. Wij eten zijn lieveling taart vandaag als herdenking.
MarlindeRooz schreef:Chromecast storing.
Rennie89 schreef:Ik vraag mij af of ik overdrijf of niet maar ik had gratis foto’s gemaakt voor een nieuw bedrijf van een vriendin, uit m’n nachtdienst met 3 uur slaap en 1,5 uur enkele rit. En ik heb gewoon nu echt het gevoel dat ze gewoon ondankbaar is. Veel kritiek etc. Ik had al aangegeven dat het even kon duren voor ze de foto’s had omdat ik ook gewoon fulltime onregelmatig ernaast werkt en ook dat ik geen RAW bestanden weggeef, maar ze bleef maar pushen. Nu heb ik tussen een huisarts afspraak, koken en m’n werk in even een aantal foto’s bewerkt en dan nog komt er kritiek. Ik denk niet dat ik ooit nog voor haar ga fotograferen… heb het beste met haar voor maar ik deed het uit de goedheid van mijn hart. Zegt ze na het kritiek dat ze wel dankbaar is maar zo komt het niet over.
_San87_ schreef:Rennie89 schreef:Ik vraag mij af of ik overdrijf of niet maar ik had gratis foto’s gemaakt voor een nieuw bedrijf van een vriendin, uit m’n nachtdienst met 3 uur slaap en 1,5 uur enkele rit. En ik heb gewoon nu echt het gevoel dat ze gewoon ondankbaar is. Veel kritiek etc. Ik had al aangegeven dat het even kon duren voor ze de foto’s had omdat ik ook gewoon fulltime onregelmatig ernaast werkt en ook dat ik geen RAW bestanden weggeef, maar ze bleef maar pushen. Nu heb ik tussen een huisarts afspraak, koken en m’n werk in even een aantal foto’s bewerkt en dan nog komt er kritiek. Ik denk niet dat ik ooit nog voor haar ga fotograferen… heb het beste met haar voor maar ik deed het uit de goedheid van mijn hart. Zegt ze na het kritiek dat ze wel dankbaar is maar zo komt het niet over.
Oh joh, ik zou haar zeggen dat je dit GRATIS voor haar doet, ze overkomt als een ondankbaar kreng, en als ze het zelf zo goed weet, ze een bedrijf in kan huren. Die foto's kan ze naar fluiten.
Dikke doei he