Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denisesilver schreef:Kan best een Duits toetsenbord zijn. Zitten ook umlaut toetsen op. De Z gedraagt zich echter wel als een Y en vice versa![]()
Hij komt nieuw van de mediamarkt, en ik heb helaas de verpakking al weggedaan, dus omruilen gaat het niet worden. Ik zal aan de spatie moeten wennen. Gelukkig hoef ik over het algemeen niet veel te typen
Edit: ergernis nummer 2; het zou verdomme heel fijn zijn als ze niet iets in het systeem zouden veranderen terwijl twee collega's met vakantie zijn, waarvan ik de werkzaamheden over heb genomen. Nu maar lekker op hoop van zegen factureren???
denisesilver schreef:Dat die toetsen zich wel "normaal" gedragen is best logisch. Waarschijnlijk staat jouw computer wel op US Internationaal (wat we over het algemeen in NL gebruiken) ingesteld. Pas als je die ook op Duits zet reageert hij ook zo op je computerKan best een Duits toetsenbord zijn. Zitten ook umlaut toetsen op. De Z gedraagt zich echter wel als een Y en vice versa![]()
Hij komt nieuw van de mediamarkt, en ik heb helaas de verpakking al weggedaan, dus omruilen gaat het niet worden. Ik zal aan de spatie moeten wennen. Gelukkig hoef ik over het algemeen niet veel te typen
TessaxQuincy schreef:mond toch ontstoken na verstandkiezen laten trekken, nu antibiotica maar die capsules zijn gigantisch hoe slik je dat uberhaupt door?![]()
En de tandarts was boos op de kaakchirurg want hun hebben er meteen 2 gedaan ipv maar 1 en hij is daar heel erg op tegen blijkbaar.
TessaxQuincy schreef:mond toch ontstoken na verstandkiezen laten trekken, nu antibiotica maar die capsules zijn gigantisch hoe slik je dat uberhaupt door?![]()
En de tandarts was boos op de kaakchirurg want hun hebben er meteen 2 gedaan ipv maar 1 en hij is daar heel erg op tegen blijkbaar.