Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 12:05

Mijn niet fatsoenlijk werkende knieën. _-:(

Cynn
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 12:10

Dat ik vanochtend dankzij een poes die onhandig tussen m'n benen door glipte van de trap aflazerde... nu auw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 12:13

denisesilver schreef:
Kan best een Duits toetsenbord zijn. Zitten ook umlaut toetsen op. De Z gedraagt zich echter wel als een Y en vice versa :+
Hij komt nieuw van de mediamarkt, en ik heb helaas de verpakking al weggedaan, dus omruilen gaat het niet worden. Ik zal aan de spatie moeten wennen. Gelukkig hoef ik over het algemeen niet veel te typen

Edit: ergernis nummer 2; het zou verdomme heel fijn zijn als ze niet iets in het systeem zouden veranderen terwijl twee collega's met vakantie zijn, waarvan ik de werkzaamheden over heb genomen. Nu maar lekker op hoop van zegen factureren???

Probeer toch terug te gaan naar mediamarkt en leg het uit, neem de bon mee. Ik heb wel eens zoiets aan de hand gehad en ze waren zeer coulant, je kan het altijd proberen :)

——

Mijn ergernis: het wordt weer warm vandaag -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 13:20

fjordjes schreef:
Pup heeft m'n kussen gesloopt, vooral de rommel die ik op moet ruimen vind ik nog het ergste

Ach, ik troost je. Bij ons hebben de katten weleens een rol wc papier vermoord. Echt overal lag confetti :+

Edit: ik zal eens kijken met het toetsenbord

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 13:36

Net de haag gesnoeid en nu moet ik het in de auto gooien om naar de gemeentewerf te brengen... Snoeien is leuk, opruimen zuigt. :')

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 14:35

denisesilver schreef:
Kan best een Duits toetsenbord zijn. Zitten ook umlaut toetsen op. De Z gedraagt zich echter wel als een Y en vice versa :+
Hij komt nieuw van de mediamarkt, en ik heb helaas de verpakking al weggedaan, dus omruilen gaat het niet worden. Ik zal aan de spatie moeten wennen. Gelukkig hoef ik over het algemeen niet veel te typen
Dat die toetsen zich wel "normaal" gedragen is best logisch. Waarschijnlijk staat jouw computer wel op US Internationaal (wat we over het algemeen in NL gebruiken) ingesteld. Pas als je die ook op Duits zet reageert hij ook zo op je computer ;) .

Wel raar dat ze zonder enige waarschuwing een Duits toetsenbord verkopen bij de MM in Nederland. Normaal als je wat anders wil moet dat geïmporteerd worden, of doet de leverancier dat voor je op aanvraag. Ik zou idd even terug gaan, want dit is wel een rare. Best kans dat ze idd coulant zijn.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 15:08

Ik ben zo ziek als een hond. -O-

“Gelukkig” nu, want ga over 2 weken op vakantie..

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 15:50

Heb ik een week vrij.
Darmen over de zeik. Fijn.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 15:53

Ongesteld door de pijn heen, plus de buikpijn. Grmbl.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 16:06

Ik haat dit weer en het bijkomende geplak en gestink :r

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 16:13

mond toch ontstoken na verstandkiezen laten trekken, nu antibiotica maar die capsules zijn gigantisch hoe slik je dat uberhaupt door? :')

En de tandarts was boos op de kaakchirurg want hun hebben er meteen 2 gedaan ipv maar 1 en hij is daar heel erg op tegen blijkbaar.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 16:29

TessaxQuincy schreef:
mond toch ontstoken na verstandkiezen laten trekken, nu antibiotica maar die capsules zijn gigantisch hoe slik je dat uberhaupt door? :')

En de tandarts was boos op de kaakchirurg want hun hebben er meteen 2 gedaan ipv maar 1 en hij is daar heel erg op tegen blijkbaar.

Misschien aan je Tandarts vragen of hij 600mg ibuprofen bruis voor je kan uitschrijven..
En anders de kaakchirurg opbellen en vragen.

Ik snap niet als ik aan geef dat ik met bepaalde machines niet kan werken.
Het als nog door m'n neus geboord krijg.
Laatst bijgewerkt door Siggislief op 29-07-24 16:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 16:30

Voor de zoveelste keer in 1,5 maand tijd bij garage. Sinds mijn stuurhuis kapot was gegaan en vervangen rijd m’n auto niet goed, wiel komt tegen mn wielkasten aan en ik kon geen goede bochten maken. Garage zei ligt aan banden wat niet kan gezien m’n rechter band niet tegen de kast aan kwam. Dus nu naar andere garage gegaan voor uitlijnen en mijn wielen bleken echt scheef te staan. Ze zijn er nu mee bezig maar dit geeft zoveel hoofdpijn, ik voelde mij niet veilig in mijn eigen auto :7

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 17:45

Festivalheimwee ♡♡

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 17:49

TessaxQuincy schreef:

Lepeltje appelmoes.

Schijnbaar ben beoordeelt door een arts en niet door een verzekeringsarts. :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 17:51

TessaxQuincy schreef:

Niet nadenken gewoon slikken met water.

En ze wouden bij mij 4 tegelijk doen.
Dat eh... ging het hem niet worden. In raakte flink in paniek :Y)

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 17:56

Ik heb de capsules ingeruild voor tabletten die ik kan oplossen met water. De capsules ging het echt niet worden. En de tabletten zijn nog lekker ook :+

4 zou ik ook echt niet kunnen hendelen. Bij mij zijn ze met 1 al een uur bezig geweest en de 2e 5 min, heb de hele tijd op die stoel liggen shaken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 18:08

Ik vind dat heftig, maar ze lagen ook dwars toch?

Bij mij zijn ze er uitgehaald toen ik 18 was, 2 keer 2. Ging heel makkelijk toen.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 18:11

Ja de onderste lag helemaal dwars en vast, en de wortels zaten naar beneden en richting m'n tong. De andere 2 ga ik in oktober laten doen en die zouden makkelijker moeten gaan.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 18:20

Ik dacht dat 4 tegelijk ook niet mocht? 2 a 2 is normaal idd.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 18:23

Ja hoor, weer eentje met de hond aan de fiets met dit weer. Was nog een oudje ook. Dan wil je volgens mij gewoon graag van je dier af ofzo |o

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 18:25

Ik erger me aan de overburen die elke zonnige zomerdag een halve schoolklas aan kinderen in de tuin hebben krijsen en gillen. van 's ochtends 9 tot 's avonds een uur of 22:00. Ze gillen zo hard dat je het woordelijk kunt verstaan met de ramen dicht en de airco aan. Er zijn hier ook een hoop mensen die een thuiskantoor hebben, dus het is rete irritant. Zou je hier de politie voor kunnen bellen?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 18:27

nicole_floor schreef:
Ik dacht dat 4 tegelijk ook niet mocht? 2 a 2 is normaal idd.

Duitsland.....

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 18:36

Bij mij zijn er 3 tegelijk uit gegaan, perfect was ik gelijk klaar. Ik moet er niet aan denken om 3x terug te komen en verdoofd te worden -O-

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 18:39

Ik heb mijn verstandskiezen nog allemaal, ik heb er geen last van dus blijven ze mooi zitten.
Snap echt niet waarom die dingen er uitgehaald worden als mensen er geen last van hebben.

Mijn ergernis, mijn lijf....
Kan je die ook ergens nieuwe bestellen toevallig?
Alsof deze maand al 18 migraine aanvallen niet genoeg zijn vind mijn rug het nu ook grappig om pijn te doen.
Zo klaar mee!