Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Iedereen nog bedankt voor de beterschapswensen, ik voel me een stuk beter vandaag en kon alweer een knäckebrödje eten. Nu alleen als ergernis nog een knallende hoofdpijn, maar alles is beter dan die ellende van gisteren.
Zebrastreep schreef:Ik las laats zo'n vaag artikel over de 100 dagen hoestMisschien bestaat die dan toch.
Ik heb dagelijks ook nog een aantal keer een kriebel dat ik moet hoesten en dat mijn neus direct weer vol loopt. Ik 2x ruim voor kerst ziek geweest.
--
Dat ik alle zorgplannen niet goed op orde vindt en alles nu aan moet passen , ik dacht dat mijn oud collega de boel goed had bijgehouden maar het is allemaal vrij karig en simpel ingevuld en soms helemaal niet goed aansluitend. En komen ze al vragen waar de plannen blijven. Plus ik ben dus nooit ingewerkt en heb gisteren pas met een andere collega even kunnen zetten en een uitleg gekregen.
Nu snap ik hoe het moet , maar moet ook alles aanpassen. Dit gaat nog wel even flink wat tijd in beslag nemen.
CupCakes_ schreef:Zebrastreep schreef:Ik las laats zo'n vaag artikel over de 100 dagen hoestMisschien bestaat die dan toch.
Ik heb dagelijks ook nog een aantal keer een kriebel dat ik moet hoesten en dat mijn neus direct weer vol loopt. Ik 2x ruim voor kerst ziek geweest.
--
Dat ik alle zorgplannen niet goed op orde vindt en alles nu aan moet passen , ik dacht dat mijn oud collega de boel goed had bijgehouden maar het is allemaal vrij karig en simpel ingevuld en soms helemaal niet goed aansluitend. En komen ze al vragen waar de plannen blijven. Plus ik ben dus nooit ingewerkt en heb gisteren pas met een andere collega even kunnen zetten en een uitleg gekregen.
Nu snap ik hoe het moet , maar moet ook alles aanpassen. Dit gaat nog wel even flink wat tijd in beslag nemen.
Ik zou hier zeker extra tijd van je werkgever voor vragen. Dan maar even een tijdje iets minder op de werkvloer zelf. Die plannen zijn soms belangrijker nog.