Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poes schreef:Urbanus jouw getrol altijd vind ik vooral vermoeiend heb jij nu nooit eens iets anders te doen?
Urbanus schreef:poes schreef:Urbanus jouw getrol altijd vind ik vooral vermoeiend heb jij nu nooit eens iets anders te doen?
Getrol? Omdat ik je erop aanspreek dat je iemand van 17 verwend noemt?
Dat is ook een manier van omgaan met feedback.ik weet nog steeds niet wat je precies verwend vindt.
PS. Als je 37 bent is de 40 om de hoek.
oomens schreef:Moderatoropmerking:Voldoet niet aan de regels van dit topic
Lestrange01 schreef:_San87_ schreef:
Het is soms net een 'Lief dagboek...', maar daar lees ik gewoon overheen. Er zal vast een reden zijn dat er zo geklaagd wordt.
Ik gok dat de reden dat er zo geklaagd wordt is omdat het een klaag topic is.
MyWishMax schreef:Aan de andere kant, de ene vindt reacties op ergernissen fijn, de ander wil niks horen. Dat is ook lastig, ik heb vaak zat reacties op dingen van mij gehad die onwijs nuttig waren (zoals huurcommissie). Terwijl anderen geen enkele reactie op ergernis willen, ook geen advies.
Dat komt elke keer weer langs. En je kan mensen niet verbieden te reageren. Dat vind ik weer een ergernis als mensen dat wrl proberenals je geen reacties ergens op wilt moet je het misschien niet plaatsen (helemaal geen reacties dan)
Urbanus schreef:Als je geen negatieve feedback wil moet je het niet op internet zetten.