Wat ik ervan weet is dat hij het heeft verteld, in een groter gesprek over ongelukkig zijn (midlifecrisis!!)
Ik heb trouwens hele domme tokkieburen die proberen door te breken als rappers, we bespreken weinig met elkaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:Nou nou zit in de trein vanaf werk hoor, lood in de schoentjes.
Wat ik ervan weet is dat hij het heeft verteld, in een groter gesprek over ongelukkig zijn (midlifecrisis!!)
Ik heb trouwens hele domme tokkieburen die proberen door te breken als rappers, we bespreken weinig met elkaarWel een leuke overbuurbrouw voor de buurtjuice.
BaileyMix schreef:Marocje, wat heftig zeg! Ook om er zo achter te komen... Is er nog iets van een uitvaart om afscheid te nemen waar je heen kan?
Heel veel sterkte!
Marocje schreef:Succes Baileymix..
Zat te twijfelen waar het te posten, maar hier vond ik toch het meest logisch.
Gister verging een stukje van mijn wereld: mijn allereerste tinderdate en tevens sekspartner, is verongelukt. Maandag nog een berichtje gestuurd, dat was gelezen. Na 3 uur nog geen reactie, en dat gebeurt nooit.. dus nog een berichtje gestuurd, dat werd niet afgeleverd..
Vreemd.
Woensdag dus weer een berichtje gestuurd, weer niet afgeleverd. Dit klopte niet.. ik ben gaan zoeken, en vond zijn ex/compagnon haar fb. Hij heeft een fataal motorongeluk gehad. Maandag eind vd middag..
Zo bizar! Heb zo onwijs veel van die man geleerd, echt een heel mooi mens. Heb altijd gezegd, ook tegen hem: zo iemand ga ik nooit meer vinden. En dat hoeft ook niet. Ook heb ik altijd geweten dat hier een einde aan kwam. Hij was tenslotte ook op zoek naar een vaste relatie. Maar tot die tijd genoot ik van hem. En altijd heel bewust, dat het de laatste keer kon zijn. Daar ben ik nu dankbaar voor..
Verdorie zeg, wat doet dit pijn!
Suzanne F. schreef:Veel sterkte Marocje, dat is niet niks. Lijkt me toch raar dat je je verdriet niet ‘kan delen’ met andere nabestaanden.
BaileyMix schreef:SuccesNou nou zit in de trein vanaf werk hoor, lood in de schoentjes.
Ik heb trouwens hele domme tokkieburen die proberen door te breken als rappers, we bespreken weinig met elkaarWel een leuke overbuurbrouw voor de buurtjuice.
Marocje schreef:Bah wat een rot nieuws, veel sterkteSuzanne F. schreef:Veel sterkte Marocje, dat is niet niks. Lijkt me toch raar dat je je verdriet niet ‘kan delen’ met andere nabestaanden.
Gelukkig wisten veel mensen in mijn omgeving van hem. Gister fijn kunnen praten met een vriendin/buurvrouw. En vanmorgen met een vrouw die hem ook heeft ontmoet. Das idd toch heel fijn.
Best wat mensen wisten wat hij betekende voor mij. Die wilden gister gelijk langs komen, maar heb dat bij appen gehouden.
Voor nu ben ik helemaal kapot. Morgen weer een dag.
Marocje schreef:Tja, we waren puur sekspartners. Of ik was zijn chicky zoals ie weleens zei.. dus ik had niks te maken met familie oid. Hoorde wel verhalen uiteraard, en weet ook dat ie anderen over mij vertelde. Maar dat waren vrienden of familie uit hetzelfde wereldje.
Uitvaart zal er zeker zijn, maar daar zou ik sowieso niet heen willen. Ik hou hem liever levend in mijn gedachten. Das geen ontkenning overigens, maar mijn manier ermee om te gaan. Plus dat ik dit niet gepast vind.