[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 23:33

Wij zaten vandaag in een hard rock café te eten. Op het verdiep boven ons was een speelgedeelte denk ik, want plots kwamen er met wat tussenpozen ballen naar beneden. Zo het type plastic bal uit een ballenband. Gaf best verbaasde blikken in het begin, dan kon men er heel even mee lachen tot ze bij de mensen op het hoofd en in de borden werden gemikt.
1 kerel zag zo zijn cocktail omver vliegen. Die heeft dat balletje keihard terug omhoog gemikt... En raak getroffen.

Er kwam zowaar een applausje van de mensen uit de eetzaal aan te pas (en de kinderen zijn Linea reacta de zaak uit gezet).

Anoniem

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 08:41

Hopelijk nadat die ouders alles konden afrekenen waar een bal in terecht was gekomen. Lekker zo'n ondergekwijlde of nog erger bal in je bord...

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 10:02

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 10:02

Ik las het echt net met stomme verbazing. Geen woorden voor.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 10:09

Die ouders hadden wel opgepakt mogen worden, lesje opvoeden kunnen ze wel gebruiken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 10:19

Ligt er wel beetje aan wat er nu daadwerkelijk gebeurd is.. het gedrag van die kinderen is sowieso niet goed te praten. Maar vraag is hoe het vervolgens is gegaan..

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 11:34

Dat wel inderdaad.
Maar als er geen getuigen zijn, wordt het lastig.

Het kan ook nog zo zijn dat ze (of de ouders) 'fan' van een andere wielrenner zijn. (mijn man had het erover dat 'voetbalfans soms 's nachts vuurwerk afsteken bij het hotel waar de de tegenpartij slaapt.)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 12:39

Ik denk dat van de Poel echt wel groot heeft gereageerd als hij opgepakt is.
Maar verdorie hou die rot pubers ook gewoon bij.
3 keer is er op de deur geklopt dus het is niet zo dat zijn lontje zo kort was dat hij bij de eerste keer al boos was.
Die ouders mogen zich ook heel diep schamen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 14:59

Hij had ook het hotelpersoneel kunnen inschakelen om die pubers aan te pakken. Of keihard door de gang roepen. Waren ze even hard van geschrokken en had hij geen nachtje politie voor gehad. Aan de andere kant, dat de politie gelijk ingrijpt en geen bemiddelende functie heeft uitgeoefend zegt ook wel wat.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 07:02

Dat inderdaad Varekaj, hij had ook zijn telefoon kunnen pakken en het hotel of zijn management kunnen bellen. Lijkt me niet dat hij helemaal alleen in dat hotel slaapt maar dat er ook omkadering is om er voor te zorgen dat hij in topconditie staat.

Die pubers, tja, het zijn pubers en het is jammer dat dan nu de politie wordt gebeld en ze als slachtoffer worden neergezet. Ik zou me als ouder kapotschamen en hopen dat mijn puber dat ook doet.

Net lees ik wat of Facebook waar ook een klein profiel wordt gegeven van de persoon in kwestie. Vader van X en sterrenkind X. Echt why, het is erg dat je een kind hebt moeten afgeven maar moet dit dan ook bij compleet irrelevante (zakelijke) dingen boven gebracht worden?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 08:11

Niet perse mijn keuze, maar als het die persoon helpt bij verwerking, let it be... Iedereen doet verwerking op een andere manier.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:19

Schoonzus is zwanger, oh joy :\ Uiteraard gewoon gefeliciteerd etc maar ik merk dat ik het zo lastig vind om blij voor zwangere mensen te zijn. Als je ziet hoe de aarde eraan toe is, de staat van de mensheid, oorlogen, ziektes, de maatschappij waarin we leven… hoe kun je dan bedenken dat het top is om daar nog een mens aan toe te voegen?
Om nog maar te zwijgen van voortaan kirrende schoonfam die nog maar één gespreksonderwerp kennen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:20

Ik ben wel altijd oprecht blij voor mensen als ze zwanger zijn, als ze dat graag willen. :j Dat laatste, dat het inderdaad alleen nog maar om die wurm kan gaan is wel echt ruk. Want het is gewoon ook 9 v/d 10 keer zo.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:24

Vrienden van ons hebben laatst ook bekend gemaakt dat ze een kind verwachten. Ben er serieus wel wat verdrietig om geweest omdat de vriendschap hoe dan ook gaat veranderen.

Ergste is nog dat ik het idee heb dat zij het grotendeels voor hem heeft gedaan.

Eerste keer daar op bezoek was ook echt akward. Joepie, ze hebben al een baby kamer gemaakt. Zij is misselijk, hij in de zevende hemel.

Tweede keer dat we ze spraken ging gelukkig al iets beter, maar ik merk aan mezelf dat ik al wat afstand heb, soort zelf bescherming.

Mars, sterkte...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:24

Dat merk ik ook wel Prairy! Inderdaad langzaam wat meer afstand creeëren.. Heel herkenbaar!

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:45

Oke help!

Hoe kom ik onder een babyshower uit?

Oh man vreselijk.

Prairy

Sorry, ik kan niet?

Mars

Dat oprechte blij zijn mis ik dus bij mezelf. Ik ga wel door de beleefde ‘gefeliciteerd, leuk voor jullie en gaat alles goed?’ Maar dat is dan meer omdat t zo hoort en ik heb sws niet echt een band met zwager/schoonzus. Ik zal wel te rationeel denken.

Maar dan komt schoonma kirrend met ‘oooh en jij wordt tante !!! En dan krijg ik een soort error in mijn hoofd. Schoonma, ik ben al 12 jaar met je zoon samen. 12 jaar weet je al dat ik niks met koters heb, ze niet vast hou, er niet warm/koud van wordt, niet op ze pas, en eigenlijk hoe verder ze van me weg zijn hoe liever. Wat maakt dan dat je nu denkt dat dat ineens anders is geworden?

Voor schoonouders wordt t dus eerste kleinkind dus ze zijn helemaal in de wolken/voorr geen reden meer vatbaar.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:46

Mja, mijn beste vriendin is ook bevallen deze zomer. Nou zijn zij wel mensen die hier écht goed over na hebben gedacht en ze zijn gelukkig heel nuchter onder het ouderschap. Maar, poe. Hoop wel dat we niet al te scherp hoeven in te leveren op kwaliteit. Vind het wel spannend.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:47

Ik kan ook niet blij zijn als ik eerlijk ben. Dat gevoel deel ik met je.

Echt waar, veel sterkte gewenst de komende tijd. Misschien moet je er een hobby bij zoeken die veel tijd kost zodat je even niet te veel meer familie bezoeken te maken krijgt...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:51

Esaqar schreef:
Oke help!

Oh man vreselijk.

Gewoon: "Sorry dit is niet zo aan mij besteed maar ik wens je een leuke middag toe!"

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:53

Captain schreef:
Esaqar schreef:
Oke help!

Oh man vreselijk.

Gewoon: "Sorry dit is niet zo aan mij besteed maar ik wens je een leuke middag toe!"

Kan ik dit wel maken?
Het is het eerste kind van iemand uit de vriendengroep.
Ben oprecht heel blij voor haar maar zit er niet op te wachten om rompertjes te verven en wist-je-dat quizen te doen over baby's met 20 andere meiden die dat helemaal geweldig vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:53

Veel sterkte Mars, heb het ook mogen doormaken. Enige onderwerp dat nog bestaat is de wurm op komst en die titel van tante, kans is heel groot dat je die nog 1000x en meer door je trots geduwd gaat krijgen. Zij bombarderen je daartoe en daar raak je niet meer vanaf.

Intussen is bij Vander poel gebleken dat hij ze geeneens heeft aangeraakt, enkel keihard geroepen en erheen gestapt. De schrammen etc hebben ze zichzelf aangedaan door te schrikken en tegen dingen aan te lopen. En dan vindt die moeder het nog schande dat hij enkel maar toegangsverbod heeft voor 3 jaar in dat land. Mens, ga je doodschamen. Je kinderen hebben onterecht iemands naam door het slijk gehaald, zonder reden politie opgetrommeld én overlast bezorgd.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:54

Prairy schreef:
Ik kan ook niet blij zijn als ik eerlijk ben. Dat gevoel deel ik met je.

Echt waar, veel sterkte gewenst de komende tijd. Misschien moet je er een hobby bij zoeken die veel tijd kost zodat je even niet te veel meer familie bezoeken te maken krijgt...

Nah mijn man en ik hebben pas een klushuis gekocht dus wij zijn eigenlijk volop bezig met verbouwen, klussen en nog meer verbouwen. Dus tja nee weinig tijd en druk druk druk enzo :P

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:56