Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Ik doe eigenlijk alleen maar wat boeken en "oude zooi" verkopen, maar zag een tijdje geleden echt een te gave trui. Nieuw met prijskaartje er nog aan. Dus overgekocht. Komt dat ding hier thuis, heeft het pilling (dus gedragen want wol pilt niet uit zichzelf) en het labeltje is er provisorisch handmatig weer op vastgezet. Maatlabel is niet meer te vinden. Heb het maar gelaten voor wat het is en de verkoper maar gewoon 3 sterren gegeven, maar ik weet weer precies waarom ik dus eigenlijk niets tweedehands koop. Zonde van mn 40€, maar ach.
pmarena schreef:Zo, goed geregeld
Ik heb eindelijk hèt perfecte zwembroekje gevonden en gekocht voor onze jongen.
Een paar dagen geleden. Nog niks gehoord, ik duim met al mijn duimen dat deze daadwerkelijk op de post gaat en hier in handen komt
Het valt niet mee om iets te vinden dat:
- heel goed zichtbaar is met veel rood / oranje
- toch niet te opzichtig is
- met donkerder kleur randen, staat beter
- met een leuk werkje er in
- vrolijk, lief en toch stoer
- gewoon elastische band
- niet te wijd / smal / lang / kort
Had ik al gezegd dat ik veel eisen had en blij was eindelijk iets te vinden dat er aan voldoet....?
iirrssjjee schreef:Ik heb een vraagje. Ik heb een pakket opgestuurd gekregen met mokken erin. Deze zaten in de originele doos, met piepschuim en nog extra wcpapier. De koper heeft dus alle moeite gedaan om het netjes te versturen. Toch is 1 mok kapot... Als ik op; er is een probleem druk, houd zij dan wel haar geld en komt het op de vervoerder terecht? Of is ze dan haar geld kwijt? Want dat zou ik onterecht vinden.... Dan laat ik het gewoon voor wat het is.
Alja schreef:pmarena schreef:Zo, goed geregeld
Ik heb eindelijk hèt perfecte zwembroekje gevonden en gekocht voor onze jongen.
Een paar dagen geleden. Nog niks gehoord, ik duim met al mijn duimen dat deze daadwerkelijk op de post gaat en hier in handen komt
Het valt niet mee om iets te vinden dat:
- heel goed zichtbaar is met veel rood / oranje
- toch niet te opzichtig is
- met donkerder kleur randen, staat beter
- met een leuk werkje er in
- vrolijk, lief en toch stoer
- gewoon elastische band
- niet te wijd / smal / lang / kort
Had ik al gezegd dat ik veel eisen had en blij was eindelijk iets te vinden dat er aan voldoet....?
Ben super benieuwd wat het geworden is
Lindor92 schreef:Iemand dit al eens eerder gehad? Iemand heeft wat van mij gekocht en betaling is volgens haar voldaan. Heeft ze ook screenshot van gemaakt. Maar ik heb geen melding gehad en artikel staat nog te koop.
Neverland schreef:Als iemand meldt dat het pakket niet is aangekomen, krijg jij dan alsnog het geld? Ik geloof het namelijk niet dat het niet is aangekomen...
Kan alleen op internet vinden dat de koper geld terug krijgt. Maar kan niks vinden over de verkopende partij.
Neverland schreef:Als iemand meldt dat het pakket niet is aangekomen, krijg jij dan alsnog het geld? Ik geloof het namelijk niet dat het niet is aangekomen...
Kan alleen op internet vinden dat de koper geld terug krijgt. Maar kan niks vinden over de verkopende partij.
Neverland schreef:Ik heb er vraagtekens bij omdat het een nieuw account is zonder reviews.Ik ben een beetje wantrouwend daarin. Verder zou het thuis afgeleverd zijn (nadat zij 3x de datum heeft gewijzigd voor ontvangst). Maar goed, we gaan het zien.
Ik heb volgens mij gevonden dat je als koper maar 20 euro max krijgt van DHL.
Neverland schreef:Ik heb er vraagtekens bij omdat het een nieuw account is zonder reviews.Ik ben een beetje wantrouwend daarin. Verder zou het thuis afgeleverd zijn (nadat zij 3x de datum heeft gewijzigd voor ontvangst). Maar goed, we gaan het zien.
Ik heb volgens mij gevonden dat je als koper maar 20 euro max krijgt van DHL.
Mo_86 schreef:Pff, na lang wikken en wegen besloten een jas te kopen van 100 euro, gaat het mis met de betaling. Wel afgeschreven maar er staat dat de betaling is mislukt. Volgens Vinted zou ik binnen 5 werkdagen m’n geld terug moeten hebben maar ben er niet gerust op. Durf nu ook niet nog een poging tot aankoop te doen, straks gaat t weer mis en ben ik 200 euro lichter zonder aankoop. Heeft iemand hier dat wel eens gehad? En zo ja, kwam het geld toen ook weer snel terug? Baal wel echt als een stekker, ga het ook pas weer proberen als ik m’n geld terug heb…