Lees nu dat er iemand overleden is aan trombose na vaccinatie met Astra Zenica en laat dat nou net degene zijn die ik ook ga krijgen, ooit!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Ik vind het een hoop bangmakerij door de media.Ik verbaas me nergens meer over, mensen zijn gewoon egoïstisch![]()
Lees nu dat er iemand overleden is aan trombose na vaccinatie met Astra Zenica en laat dat nou net degene zijn die ik ook ga krijgen, ooit!
Mkango schreef:chanicha schreef:Ik vind het een hoop bangmakerij door de media.Ik verbaas me nergens meer over, mensen zijn gewoon egoïstisch![]()
Lees nu dat er iemand overleden is aan trombose na vaccinatie met Astra Zenica en laat dat nou net degene zijn die ik ook ga krijgen, ooit!Er zijn vele malen meer vrouwen die trombose krijgen door pilgebruik en daar wordt niet zo'n heisa over geschopt.
Zebrastreep schreef:MarlindeRooz schreef:Je moet toch wat als je niet zo’n gezwel wil wat ze ook wel zwangerschap noemen.
Of wat daaruit komt! Nog erger
Mkango schreef:Zebrastreep schreef:
Of de risico’s op trombose die je loopt als je zo’n parasiet laat implanteren.![]()
En als iedereen netjes de bijsluiter van hun paracetamol of Advil Liquid Caps zou lezen, zouden ze dat ook niet meer zo gedachteloos in hun mik stoppen.
Mkango schreef:Zebrastreep schreef:
Of de risico’s op trombose die je loopt als je zo’n parasiet laat implanteren.![]()
En als iedereen netjes de bijsluiter van hun paracetamol of Advil Liquid Caps zou lezen, zouden ze dat ook niet meer zo gedachteloos in hun mik stoppen.
Benthhh schreef:Ik kan zo ongeveer alles quoten wat Mkango zegt met; dit.
Maar dat is teveel werk dus ik doe het gewoon even zo.
Zebrastreep schreef:Als je naast me zou zitten, zou je m'n eierstokken kunnen horen krijsen om spermacellen.parasiet nog wel![]()
Ik denk dat jij niet kan wachten om kinderen te krijgen
Mkango schreef:chanicha schreef:Ik vind het een hoop bangmakerij door de media.Ik verbaas me nergens meer over, mensen zijn gewoon egoïstisch![]()
Lees nu dat er iemand overleden is aan trombose na vaccinatie met Astra Zenica en laat dat nou net degene zijn die ik ook ga krijgen, ooit!Er zijn vele malen meer vrouwen die trombose krijgen door pilgebruik en daar wordt niet zo'n heisa over geschopt.
MarlindeRooz schreef:Marlinde op woensdag tegen haar therapeut bij het eindgesprek: ik heb geleerd om niet zo over te belasten en beter naar mijn signalen te luisteren
Marlinde op donderdag: negeert signalen en belast over
Marlinde op vrijdag: hele dag liggen en slapen
Leer ik het ooit.![]()