Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 07:13

En op dumpert gezet?

https://www.facebook.com/33214527013221 ... 214277915/

Captain schreef:
Bijna dood door een muts die niet in haar spiegels keek en ineens naar links ging terwijl ik daar ruim 200 reed. :Y) Was in Duitsland, no worries. :') Had het al aan zien komen dus mijn voet al op de rem maar man man man, als ik niet zo snel gereageerd had.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 07:47

linnie050 schreef:
En op dumpert gezet?

https://www.facebook.com/33214527013221 ... 214277915/

Captain schreef:
Bijna dood door een muts die niet in haar spiegels keek en ineens naar links ging terwijl ik daar ruim 200 reed. :Y) Was in Duitsland, no worries. :') Had het al aan zien komen dus mijn voet al op de rem maar man man man, als ik niet zo snel gereageerd had.

Niet eens. :P

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 08:06

De honden die de halve nacht hebben lopen kotsen om de paar uur. Ben kapot moe nu. Straks nog maar een keer dweilen :z ...

Blijkbaar kunnen ze niet tegen schenkel.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 08:11

Vannacht een zieke hoofdpijnaanval gehad waardoor ik enorm moe wakker word.Ga ook nog eens voor het eerst op bezoek bij schoonfamilie. Vind ik al zo eng... -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 08:11

Barramundi schreef:
Dat iemand mij de tip gaf om broccoli met een staafmixer fijn te malen voor de eenden. En dat ik daarnaar geluisterd heb.

Lang verhaal kort: de broccoli stukjes zitten nu tot aan het plafond. Ik hoor net dat ik vandaag de keuken ga schoonmaken ^)

_O- raap mij op _O-

Ik ben gisteren in de keuken gevallen omdat ik mijn evenwicht verloor. Mijn elleboog heeft een flinke schaafwond en doet echt zeer... Moet zo gaan douchen -O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 10:57

Ik moet Nederlands brood hebben. Maar de provincie Groningen is code rood -O-

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 11:07

hagelslag schreef:

Nou aan de hoeveelheid Duitsers te zien trekken weinig zich er wat van aan maar ik snap dat jij je wel aan de regels wilt houden.

Zelf bakken?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 11:48

lenaa_tje schreef:
hagelslag schreef:

Nou aan de hoeveelheid Duitsers te zien trekken weinig zich er wat van aan maar ik snap dat jij je wel aan de regels wilt houden.

Zelf bakken?

Oh serieus, welke dorp/stad?

Ik wil mij opzich eraan houden. En anders met mondkapje de winkel in. Zoals in dl gebruikelijk is momenteel...

Ik erger mij aan de baldadigheid van mijn hond. Echt gister nog 5 km met ze gewandeld zodat ze even een dagje of 2 beetje rustiger zou zijn(5km buiten de normale rondjes)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 12:25

Dat ze niet zo'n dingetje om het sleufje te openen leveren bij smartphones, nu kan ik nog niks met mijn nieuwe telefoon... Erg frustrerend na 2 dagen geen telefoon, heb al verscheidene dingen geprobeerd met mijn oude. Een ijzerdraadje, veel dingen die te groot zijn. Het is zo frustrerend, zo meteen na de lunch maar naar de Mediamarkt..

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 12:28

Jorex schreef:
Dat ze niet zo'n dingetje om het sleufje te openen leveren bij smartphones, nu kan ik nog niks met mijn nieuwe telefoon... Erg frustrerend na 2 dagen geen telefoon, heb al verscheidene dingen geprobeerd met mijn oude. Een ijzerdraadje, veel dingen die te groot zijn. Het is zo frustrerend, zo meteen na de lunch maar naar de Mediamarkt..

Wat voor merk is het? Bij iPhone zit er altijd een dingetje bij die je kunt gebruiken

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 12:30

Jorex schreef:

Das dom gedaan zeg. Snap je frustratie := bij mij lukt het altijd met het staafje van een oorbel!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 12:34

Oh die heb ik nog niet geprobeerd, maar ben bang dat dat ook te groot is.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 12:35

Jorex schreef:

Heb je naalden en/of spelden in huis? Lukt hiermee bij mij altijd

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 13:08

Ik ben gewoon onnozel het ding om ze mee te openen zat verstopt in de handleiding. :+
Dus het is gelukt.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 15:13

Voor de volgende keer: een ijzeren paperclip, naald/speld of oorbel lukt het mij altijd mee +:)+

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 15:24

hagelslag schreef:

Ja, die kwam even spontaan gister aan het eind van de dag...en Zeeland en Limburg is zo ver...

Ken je niemand in Groningen die het voor je wil halen en de grens over wil werpen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 15:39

Sodera schreef:
Voor de volgende keer: een ijzeren paperclip, naald/speld of oorbel lukt het mij altijd mee +:)+
Ik gebruik altijd een oorbel idd. Die heb ik 9 van de 10 keer namelijk wél gewoon bij de hand (of in m'n oor, rather).

Iemand die mij wil adopteren? Voordat ik iemands nek omdraai. :=

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 15:57

Dat ik mij zo kapot erg verveel

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 16:05

Mkango schreef:
Sodera schreef:
Ik gebruik altijd een oorbel idd. Die heb ik 9 van de 10 keer namelijk wél gewoon bij de hand (of in m'n oor, rather).

Als ik een extra kamer had gehad was je welkom, maar helaas. Sterkte er mee! In welke regio zoek je een woning?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 16:34

Jorex schreef:
Ik ben gewoon onnozel het ding om ze mee te openen zat verstopt in de handleiding. :+
Dus het is gelukt.

Dat had ik laatst met m'n nieuwe iPhone ook. Vond het stomme ding gewoon niet en ineens viel ie ergens er tussenuit bij de handleiding idd :j :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 16:36

Mkango schreef:
Sodera schreef:

Kom maar hoor , krijg je er wel 2 Fjorden bij :j

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 17:12

Mijn beste vriend die mij een duur cadeau geeft, het is uiteraard super lief, maar het is niet iets wat ik graag wilde of nodig had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 17:16

Zebrastreep schreef:
Kom maar hoor , krijg je er wel 2 Fjorden bij :j

Fjorden. <3

Loeky01: De woonruimte is er al, alleen moet er nog wat aan gebeuren en moet ik eerst een baan hebben voor ik erin kan, anders wordt het niet veel met verzekeringen betalen etc. Ik probeer me dus maar gewoon een beetje koest te houden en zoveel mogelijk m'n eigen ding te doen, veel op pad te zijn etc.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 17:18

Seventje schreef:
Sokken crisis! Mijn vriend vroeg mij vanmorgen uit bed want er zouden geen sokken meer in zijn la liggen. Ik had een was gedaan maar nog niet gevouwen/opgeruimd dus ik zoek een stel samen en geef dat aan hem. Afijn zo was ik dus vroeg op na slecht geslapen te hebben.
Moet ook zeggen er komt vrij weinig uit mijn handen vandaag.

Ga ik net de was opvouwen, toch even nuttig maken blijken er toch gewoon sokken in zijn la te liggen.

Met sorteren van mijn eigen sokken heb ik weer drie eenlingen.. argh!

Sokken zijn in mijn ogen ook wezentjes die als enige wezentjes graag wees zijn.

Ik noem een eenzame sok ook broer die zijn zus kwijt is.

Voor werk op de boerderij doe ik niet eens moeite om twee dezelfde bij elkaar te zoeken. Lijkt het enigszins op elkaar... dan zijn ze een setje.

Sokken.. jee, wat een frustrerende dingen zijn dat.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 17:21