MoniqueT schreef:Ik heb een bloedhekel aan buffetten, sowieso vind ik het helemaal niks, al die mensen die boven het eten hangen. Wat dat betreft vind ik dat ze helemaal wel afgeschaft mogen worden. Ha, ik kan sowieso niet zo veel met van die hele moeilijke eters, mijn moeder was er ook zo een. Er is in ieder restaurant wel iets te vinden wat je wel lekker vind, denk ik dan.
Maar no way dat ze mij voorlopig in een vliegtuig of hotel krijgen, laat staan in een kroeg ...
Ik vermoed dat mijn oma wel iets erger is dan jouw moeder.
Oma lust echt werkelijk helemaal niets!
Alleen oud Hollandse prak. Spruitjes, witlof, rode kool....
En ze eet heel weinig. Bij de all you can eat Chinees neemt ze 2 stokjes saté en 2 eetlepels rijst. 2 uur later als wij aan het toetje beginnen neemt ze nog 1 of 2 soesjes.
Of één kinderpannenkoek in het pannenkoeken restaurant. De buffet Chinees en het pannenkoeken restaurant zijn eigenlijk ook de enigste 2 restaurants waar we oma mee naar toe nemen. Heel soms een ander restaurant als we weten dat er saté te krijgen is, of poffertjes ofzo. Maar bijvoorbeeld naar een Griek of zo gaan we echt niet want dan eet oma werkelijk geen hap.
Ze is super lief, maar moeilijke eter xxxl!