Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Varekaj schreef:En wie controleert of iemand wel echt in groen gebied is gebleven? Je kan daar je vakantieadres wel hebben maar gerust zonder enige navolging van de regels in oranje of rood gebied gaan feesten.
Er zijn hier ook genoeg Bökkers die bewust naar oranje gebied gingen met "ik weet het zelf lekker beter". Zo zullen er overal genoeg anderen ook gedacht hebben en alsnog de besmetting hebben meegebracht.
Al wil je ook niet zien hoe laks veel scholieren hier in België ermee omgaan. Dat is ook om te huilen
purny schreef:Ook al is het gebied van bestemming geel of groen, er is altijd een kans dat je toch besmet kan raken. En ik vind het wel een beetje egoïstisch om in een oranje gebied te gaan vertoeven terwijl er nog een virus rond gaat
Varekaj schreef:Ach wat erg zeg, eens een jaartje vakantie in eigen land vieren om toch maar solidair te zijn met je medemens. Wat een ramp! Daar ga je van dood!
Echwel schreef:Lekker oordelen zo.
Wijzen is makkelijk.
Als je met verstand op vakantie ging was het goed te doen, het was verdorie in mijn woonplaats in vakantietijd drukker dan op de berg in Frankrijk
Ik woon in gebied waar veel Nederlanders op vakantie gaan
Ook uit het westen waar hoge besmettingen zijn.
Wijzen is makkelijk.
Als je met verstand op vakantie ging was het goed te doen, het was verdorie in mijn woonplaats in vakantietijd drukker dan op de berg in Frankrijk
Neonlight schreef:Ik ben gisteren ook naar de winkel geweest. Duidelijk dat "funshoppen met het hele gezin" op zondag wel mag volgens velen.
Wijzen is makkelijk.
Sclimpre schreef:Echwel schreef:Lekker oordelen zo.
Wijzen is makkelijk.
Je kan een virus ook exporteren, niet enkel importeren.