Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 15:12

Heel even mijn baan

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 15:18

SindyKaya schreef:
Mega kort lontje door nicotine te kort, inmiddels 3 dagen gestopt maar damn, ik snap weer waarom ik altijd sneuvel -:(-

Je kan het *\o/*

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 15:35

Oké, het is natuurlijk niks vergeleken met de situatie nu. En ik snap het ook wel.

De universiteit is gesloten tot 1 september, door het virus. Ze gaan dit jaar volledig over op online lesgeven en toetsing. Hier speelde mijn sociale leven zich grotendeels af, dus ik vind het even vooral kak.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 16:16

Ik heb voor de verandering eens geen zin in het weekend :')

Werk nu al de hele week thuis (wat op zich prima is, want: geen reistijd, lekker muziekje aan, geen collega's die lopen te kleppen), maar aan het eind van de dag komen de muren wel een beetje op me af. En ik ben niet eens zo'n super actief persoon, maar na 5 x 8 uur achter een pc gezeten te hebben, wil ik er wel op uit. Zeg maar. Even de stad in, uit lunchen, ergens koffie drinken, een museum in, zoiets.

En voordat iemand het zegt: mijn huis is 36 vierkante meter en na 1 week thuiswerken inmiddels brandschoon. Dus daar kan ik ook niets meer mee :+

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 16:18

Je kunt gelukkig steeds meer musea ook “online bezoeken”.... dus tegelijk met vriendin, zelfde tour, glaasje wijn er bij....
En commentaar per whatsapp

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 16:22

Maar dan zit je dus alsnog achter een pc :+

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 16:29

Ik wil ook echt weer erop uit. Was nooit langer dan 24 uur thuis ... baal hier zo van.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 16:29

Dat winkelende mensen in mijn nek staan te hijgen bij de kassa terwijl er op de grond toch duidelijk een streep staat waar je achter moet blijven. Sowieso met Corona momenteel is het fijner om 1.5 meter afstand te houden, maar je hoeft sowieso niet tegen me aan te rijden terwijl ik aan het pinnen ben :r

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 16:31

Ik heb het al eens gezegd “Afstand houden aub”
Toen kreeg ik een grote mond, een keertje flink expres hoesten en toen kreeg ik wel resultaat :')
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 20-03-20 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 16:49

Aan felinehoi videos, ik weet dat ik t niet moet kijken maar soms gebeurd het gewoon :') Kan er niet bij hoe je maar doorgaat om met alle geweld op een jong paard met 10 KS te kunnen rijden en er ook nog de eventing mee in wil.
Door dat soort mensen begrijp ik weer waarom er zoveel weerstand begint te ontstaan tegen de paardensport door dierenwelzijnsorganisaties.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 17:24

Mars schreef:
Aan felinehoi videos, ik weet dat ik t niet moet kijken maar soms gebeurd het gewoon :') Kan er niet bij hoe je maar doorgaat om met alle geweld op een jong paard met 10 KS te kunnen rijden en er ook nog de eventing mee in wil.
Door dat soort mensen begrijp ik weer waarom er zoveel weerstand begint te ontstaan tegen de paardensport door dierenwelzijnsorganisaties.

Watte? Ken haar niet maar ben wel nieuwsgierig :') even de insta bekeken en ziet er wel goed uit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 17:38

Mars schreef:

Denk dat de mensen waar dat paard nu staat wel weten hoe het moet. En zij zien het positief in. Maar er is nooit gezegd dat ze met zekerheid de eventing in kunnen.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 17:38

Wederom aan de mensen die bijna op onze oprit parkeren, omdat ze het bos in willen.
Stuk verderop de verharde weg in is een parkeerplaats notabene!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 17:39

Wat bedoel je met 10 KS?

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 17:42

Niobe schreef:
Wat bedoel je met 10 KS?

Aan 10 rug- en/of nekwervels kissing spines hebben ;) .

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 17:45

Marije_1997 schreef:
Mars schreef:

Denk dat de mensen waar dat paard nu staat wel weten hoe het moet. En zij zien het positief in. Maar er is nooit gezegd dat ze met zekerheid de eventing in kunnen.

Dit, ben ook geen groot fan over het algemeen maar wat je hier zegt is wel erg zwart wit, Mars.
Feline is onwijs goed bezig met haar paard en er is nooit gezegd dat het dier nog de eventing in kan. Het gaat nu de goede kant op, maar dat kan tijdens het beleren helemaal de andere kant op gaan.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 17:50

Marije_1997 schreef:
Mars schreef:

Ik heb die Astrid eerder les zien geven aan mensen. Mwoh ik vond het maar zo zo..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 17:50

Dier heeft idd Kissing Spines op 10 wervels, is geloof ik pas 3 of 4? Tevens ontsteking in een knie waar hij voor wordt behandeld en nu zag ik pas een video waarin ze enthousiast zegt misschien toch de eventing ermee in te kunnen.
Ik snap dat gewoon niet en herinnerde me er tevens aan waarom ik er ook niet naar moet kijken.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 17:55

Justme_Lisaa schreef:
Niobe schreef:
Wat bedoel je met 10 KS?

Aan 10 rug- en/of nekwervels kissing spines hebben ;) .

Dankje!!

Mars schreef:
Dier heeft idd Kissing Spines op 10 wervels, is geloof ik pas 3 of 4? Tevens ontsteking in een knie waar hij voor wordt behandeld en nu zag ik pas een video waarin ze enthousiast zegt misschien toch de eventing ermee in te kunnen.
Ik snap dat gewoon niet en herinnerde me er tevens aan waarom ik er ook niet naar moet kijken.

Met je eens, waarom zou je dat willen? Tig goed gezonde paarden op de wereld...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 18:51

Dat ik ineens zo vreselijk moe ben en voor mijn gevoel zo om kan vallen. En ik heb amper iets gedaan vandaag :( Voelt een beetje eng ..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 19:32

Smerig koud pokke weer is en het verhuizen van moestuin mij nu al te lang duurt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 19:46

Voel me vandaag zo mogelijk nog slechter dan toen ik nog aan het werk was... voel me zo’n faler, en ik voel me zo nutteloos zonder baan. -O-

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 19:48

@mkango, ik had zo gehoopt dat niet werken je zou helpen...
Zou je bijv een vrijwilligers taak kunnen zoeken? Of in de UK of in Nederland? Een telefoonlijn voor eenzame ouderen oid?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 20:06

Aan een lompe haflinger actie in de stal :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 20:13

Sodera schreef:
@mkango, ik had zo gehoopt dat niet werken je zou helpen...
Zou je bijv een vrijwilligers taak kunnen zoeken? Of in de UK of in Nederland? Een telefoonlijn voor eenzame ouderen oid?

Ik zit in een Facebookgroep voor mijn wijk waarin mensen hulp kunnen vragen en aanbieden. Ik weet niet of mezelf echt vastleggen voor vaste dagen/uren momenteel zo handig is, want ik zit er echt even goed doorheen, en ik wil ook niet dingen af hoeven zeggen of ter plaatse in huilen uitbarsten of zo. Misschien voel ik me over een paar dagen beter, dan is dat zeker een optie. :j