Sizzle schreef:
Hij heeft mooie oogschaduw.
Zie verder mijn voorgaande post.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shaggy09 schreef:MarlindeRooz schreef:Jawel hoor... net als die eeuwige rozen op de onderarm. Teksten zoals “no regrets”, “mama” en “faith” in een HeEl SIeRLiJk lETtErTyPe. Om te janken.
De nieuwe vlam van een vriendin van mij heeft heel groot 'honesty' op zijn borst staan.
'Ja want hij vind eerlijkheid heel erg belangrijk!!' zei mijn vriendin.
Ik kon haar vanaf dat moment niet meer serieus nemen. Sorry schat.
Shaggy09 schreef:Ik vind dat een tattoo best stijlvol kan staan. Ligt er gewoon heel erg aan wat voor tattoo het is, hoe die is gezet en bij wie. Oh en de plek van de tattoo.
Infinity teken is 2012 dat doet toch niemand meer?
elnienjo schreef:Shaggy09 schreef:Ik vind dat een tattoo best stijlvol kan staan. Ligt er gewoon heel erg aan wat voor tattoo het is, hoe die is gezet en bij wie. Oh en de plek van de tattoo.
Nadeel van een tattoo is dat het uit de mode raakt, maar je er dan toch aan vast blijft zitten. Dus daar sta je dan met je uitgezakte infintiy teken uit 2012 in het bejaardentehuis in 2050.
Niobe schreef:Ik houd van tattoos, maar heb ze niet om hip te zijn, maar omdat ik het mooi vind. Boeit me dan ook geen hol hoe ze er uit zien als ik 80 ben, moge ik dat halen.
elnienjo schreef:Shaggy09 schreef:Ik vind dat een tattoo best stijlvol kan staan. Ligt er gewoon heel erg aan wat voor tattoo het is, hoe die is gezet en bij wie. Oh en de plek van de tattoo.
Nadeel van een tattoo is dat het uit de mode raakt, maar je er dan toch aan vast blijft zitten. Dus daar sta je dan met je uitgezakte infintiy teken uit 2012 in het bejaardentehuis in 2050.
MarcoBorsato schreef:Niobe schreef:Ik houd van tattoos, maar heb ze niet om hip te zijn, maar omdat ik het mooi vind. Boeit me dan ook geen hol hoe ze er uit zien als ik 80 ben, moge ik dat halen.
Ik ga er vanuit dat ik op m'n 80e toch 1 brok ellende ben om naar te kijken dus die tatoeages zullen het verschil niet maken.
MarcoBorsato schreef:Niobe schreef:Het was dat de tattooeerder op Exit festival in Servië geen dienst meer deed in verband met het slechte weer dat er was. Anders had ik echt wel iets stoms laten zetten en was ik er nog blij mee geweest ook
Soms denk ik echt dat je de vrouwelijke vorm van mijn man bent.
Cowboy55 schreef:MarlindeRooz schreef:Dat zijn types die Jeffrey heten en dan vervolgen hun kind Dylan noemen.
Dylano