Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fem schreef:Ik zou gewoon eieren voor mijn geld kiezen Resistance...
Iemand die zo met je omgaat, die verdient het om lekker alleen te blijven...
Al ben je de koning, je kunt best een beetje fatsoen en respect opbrengen om normaal met iemand om te gaan.
Fem schreef:Ik denk dat je het over iemand anders hebt... bijna iedereen in het topic weet wel wie het is... we kennen 'm misschien niet persoonlijk, maar 'kennen' 'm wel...
Maar deze is in ieder geval niet een maand geleden zijn vader verloren.. of ik heb ook even wat gemist.
Ik veroordeel 'm overigens ook niet. Maar als je leuke dates hebt en daarna zegt dat je het druk hebt en vervolgens niets meer laat horen, dan vind ik dat gewoon een flauwe K*tsmoes... Zeg dan gewoon dat het voor jou niet meer zo nodig hoeft... of ben in ieder geval gewoon eerlijk..
Druk is bijna altijd een excuus.
__Sannne schreef:Fem schreef:Ik zou gewoon eieren voor mijn geld kiezen Resistance...
Iemand die zo met je omgaat, die verdient het om lekker alleen te blijven...
Al ben je de koning, je kunt best een beetje fatsoen en respect opbrengen om normaal met iemand om te gaan.
Nou nou, beetje minder heftig mag ook wel. Snap niet waarom er altijd zo heftig wordt gedaan over mannen die ghosten, terwijl ik durf te wedden dat er hier ook genoeg zijn die zoiets wel eens hebben dood laten bloeden. Om dan maar gelijk te roepen dat zo'n iemand het verdient om alleen te blijven.![]()
Resistance, je vond het niet netjes dat hij met naam en alles zo op Bokt besproken zou worden, waarom ga je er zelf dan nog over door?
Boras schreef:Google anders even.
Silly1972 schreef:Ik baal dat ik nu niet kan daten, heb zo'n leuke vent nu aan de haak geslagen.
Als hij het nu uithoudt om nog minimaal 2 weken te appen is hij helemaal ideaal