[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 12:41

:r :=

Jojoju

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 13:06

Ik wil inderdaad niet weten hoe mijn vader eruit zag. Sappig denk ik.

:o iemand die snot was geworden, hoe lang moet die wel niet liggen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 13:09

Onder de juiste condities kan dat wel eens heel snel gaan denk ik zo...

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 13:15

Misschien was mijn pa ook snot

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 13:17

Wat erg Wiebke. Je had dus weinig contact met je vader begrijp ik?

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 13:21

Suzanne F. schreef:
Wat erg Wiebke. Je had dus weinig contact met je vader begrijp ik?

Na de zin 'je bent mijn dochter niet meer' was het wel klaar ja. En dat omdat ik zijn mening niet deelde en dat zei. Narcist eerste klas.

Ondanks dat, had ik gehoopt dat ook hij zijn leven weer op kon pakken, de kans had gegrepen om een opa te zijn want die wilde ik hem zeker geven en dat wist hij ook. Helaas koos hij een andere weg, die ik niemand gun

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 14:06

Wat naar en verdrietig Wiebke. Ik vind het wel knap van je dat je hem zijn rol als opa toch gunde maar heel verdrietig dat hij een andere weg heeft gekozen. :(:)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 14:15

Sterkte Wiebke, voor de dingen die in het verleden zijn gebeurd en de trieste afloop. Ik hoop dat je alles een plaatsje hebt kunnen geven.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 14:24

wiebke schreef:
Komt onder meelees steen vandaan, ik heb ook wel iets meegemaakt wat bijzonder luguber is.

Een jaar geleden pleegde mijn vader zelfmoord door middel van een overdosis medicatie, dit was in juli, tijdens de hittegolf. Hij heeft 3 weken op de bank gezeten voordat hij gevonden werd, de buren kregen last van stankoverlast en de post stapelde zich op. De politie heeft hem gevonden, terwijl hij dus al 3 weken met die hitte aan het lekken was.

Het lichaam en bank werden uit huis gehaald, 3 weken later moesten wij het huis in om de administratie op te halen. De stank en de duizende dode vliegen die er lagen zal ik niet snel vergeten.

Wat afschuwelijk moet dat zijn geweest... Kan me voorstellen dat je zoiets niet snel (zo niet nooit meer) vergeet. :n

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 14:40

Wat vreselijk Wiebke, ondanks dat je geen contact meer met hem had, het blijft toch je vader. Afschuwelijk..

Blijf het bijzonder vinden dat mensen zolang dood in huis kunnen liggen zonder opgemerkt of geroken te worden. Doet mij denken aan dit verhaal: https://www.nu.nl/binnenland/2276179/ma ... kamer.html
Man die 4 jaar dood in huis ligt (artikel is van 2010)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 16:07

Als ik dat artikel lees, vind ik het vooral bizar dat er nog 4 mensen in dat huis woonden die niks door hebben gehad.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 16:58

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 17:32

Heftig, wiebke!!

Arme vos, wandel er maar voorbij.

Heb zo ooit een lijkopgraving moeten bijwonen. Juni, warm. Betrokkene lag ongeveer 6maanden onder de grond.
Als wij ter plaatse komen, is het gat al gegraven en ligt de kist bloot. De stank komt ons dan al tegenmoet.
Met een kraan wordt de kist uit het gat gehaald, deze is een goedkopere versie, dus valt letterlijk uit elkaar. De overledene ligt in een lijkzak, ziet een beetje fluo-groen in het gezicht.
Gezien hij in leven +130kg woog, beslist de lijkschouwer er wat gaten in te prikken, om het lijkvocht er uit te laten lopen. Terwijl die man met zijn neus bijna op het lichaam bezig is met gaatjes prikken, staan wij op een afstand en trekken een beschermend wit pak aan. Dan komen de woorden “hij is nog te vers, ik krijg er niet genoeg uit. Jullie mogen hem in de kist leggen”
Samen met mijn collega, beslissen wij te helpen en wij nemen dus met vier mensen elke een hoek van de plastieke zak en heffen het lichaam op om het in een andere kist te leggen.
Op dat moment scheurt de zak, valt het lichaam weer op de grond en het lijkvocht dat toch al in de zak was gelopen, spat gewoon over ons heen.
Het was werkelijk goor, gelukkig hadden wij een beschermpak aan, maar over onze schoenen niet. Deze heb ik uiteindelijk moeten weggooien.

Terug in het bureel, had ook de eerste slok cola die ik nam, de smaak van de geur :r

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 17:46

Ah getver...

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 17:54

Ik ben met de excursie meegegaan naar de Rendac.
Ik heb enig vermoeden hoe het ruikt, bah :r

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 18:15

Onali schreef:

Oja daar moest ik langs voor stage dagelijks wat een stank al van afstand

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 20:18

Onali schreef:

En die liggen niet al 6 maanden te rotten. :r

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 21:20

Hoe kan je na 6 maanden nog vers zijn :\
En even echt als nieuwsgierigheid : gaat iedereen in een lijkzak het graf in ?

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 21:22

https://designyoutrust.com/2016/03/20-b ... bourhoods/

Van een heel andere orde: urban decay. Ooit was Detroit een prachtige stad, de vierde stad van Amerika, een plek vol hoop en dromen.

Nu is het een spookstad. Prachtige ruines, de grandeur van ooit nog steeds te zien. Detroit is failliet, heeft een miljardenschuld, en slopen en herbouwen is onbetaalbaar. Voor wie er nog woont, een onleefbare plek. Het schoolsysteem is corrupt, de school board heeft de hele derde etage van een prachtig pand gehuurd of gekocht voor een astronomisch bedrag, maar voor boeken is geen geld, voor goede leerkrachten ook niet, of lunch voor de kinderen. En zo kan het, dat een kind naar school gaat, daar uren niets te doen is, want er komt geen leraar, er een half jaar lang geen boeken zijn, terwijl er wel les beloofd is. Scholen worden betaald vanuit de belasting van de gemeenschap, maar een buitenwijk heeft veel meer geld dan de inner city, en daar is ook een andere school board. De stad betaalt voor alle scholen in de stad, niet de buitenwijken, en de school board 'regelt' ook de financiën voor de scholen van de hele stad.

Maar de kinderen krijgen de schuld, dat ze niet klaar zijn voor hoger onderwijs. Als daar al geld voor is.

Er zijn scholen, waar de boeken nog liggen, nog altijd een kaartsysteem is, maar geen kinderen meer.

En heb je ooit een verlaten ziekenhuis gezien?

https://www.huffpost.com/entry/this-aba ... _b_6655544

Onderin de lift shaft ligt een bevroren lijk..... al jaren.......

https://www.theitem.com/stories/indiffe ... lls,109580

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 21:53

Kmbrly schreef:
Hoe kan je na 6 maanden nog vers zijn :
En even echt als nieuwsgierigheid : gaat iedereen in een lijkzak het graf in ?

Ik weet dat Monuta wel standaard lijkzakken in de kist heeft liggen.

Of andere uitvaartondernemers dat doen weet ik niet.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 22:05

Dus die stad staat praktisch eigenlijk gewoon 'leeg' maar toch mogen (?) er geen vernieuwingen gedaan worden? (Ofja vernieuwen, renovaties enzo, zorgen dat de stad terug tot 'leven' kan komen?)
Ik begrijp met de dag minder van het Amerikaanse systeem. :+ Dan klagen ze in België over enkele leegstaande woningen die aan het verkrotten zijn maar Amerika heeft er gewoon een hele stad van! :')

Of wonen er dus -van wat ik begrijp- wel nog wat mensen in Detroit, die dus eigenlijk geen kansen meer hebben in het leven?

Die foto's van het ziekenhuis zijn wel gaaf.
"Don't open, dead inside." Er zijn overduidelijk wel al wat 'edgy' teenagers gepasseerd. _O-
Soms lijkt het me heel interessant (en spannend) om verlaten gebouwen te betreden en er rond te kijken, wat foto's te maken enzo. Maar dan ben ik ook altijd weer bang dat er kwaadaardige mensen 'wonen' die niet zo blij gaan zijn met mijn bezoek. Of stel je voor dat je er dan een lijk vindt ofzo... Brrr.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 22:18

Een lijk is niet zo erg. Die kwaadaardige levende mensen, dat lijkt me minder geslaagd...

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 22:50

Ik zie in die liftschacht geen lijk liggen?

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 01:43

Onderin, in het ijs. Die man is in de schacht gevallen en onderin verdronken.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 05:35

Avalanche81 schreef:
Onderin, in het ijs. Die man is in de schacht gevallen en onderin verdronken.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet duidelijk zie dat daar een man ligt. Waar ligt het hoofd en waar het lichaam dan? Meer achterin of voorin?