Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verootjoo schreef:Toen ie nog baby was had ik ook altijd extra romper + kleding mee. Meer dan eens nodig gehad![]()
En de knuffels en speen,
Thanks voor de suggesties voor chique kleding. Ik ga alvast even op onderzoek uit. Maar het is pas eind augustus, dus heb nog even. Neem aan dat er ook nog zomercollectie komt? Of is alle zomercollectie nu al uitgebracht, nee toch?
litilaura schreef:[ [url=m/zAZeAz.png]Afbeelding[/url] ]
Het is alleen zo'n zonde van mijn goedlopende marktplaats account. Heb al een recensie staan van iemand die aangaf geen pakket ontvangen te hebben (die kreeg het alsnog een dag later binnen en ik kreeg excuses maar die recensie staat helaas wel) en nu dus nog 1.
verootjoo schreef:Heeft iemand nog tips voor chique peuterkleding? Van de zomer trouwt mn zusje en daar zoek ik iets nets voor. Maar heb geen idee waar ik het zoeken moet
Het moet wel ‘peuterwaardig’ zijn, ik hou niet van peuters in kostuums of smokings ofzoMaar een spijkerbroek met een shirt vind ik ook weer te simpel. Het liefst iets van een knap overhemd met een mooie broek oid.
IMJ schreef:verootjoo schreef:Heeft iemand nog tips voor chique peuterkleding? Van de zomer trouwt mn zusje en daar zoek ik iets nets voor. Maar heb geen idee waar ik het zoeken moet
Het moet wel ‘peuterwaardig’ zijn, ik hou niet van peuters in kostuums of smokings ofzoMaar een spijkerbroek met een shirt vind ik ook weer te simpel. Het liefst iets van een knap overhemd met een mooie broek oid.
Ik vind van die ouderwetse kleding voor een jongetje dan zo leuk, mooi broekje met dretels, net blousje erbij.. eens even zoeken of ik kan vinden wat ik bedoel.. Dan plaats ik een linkje
MarcoBorsato schreef:Jaaa die Ammehoela!
Wij hebben een onzichtbare connectie met de Skatjes, zaten 2 huisgenootjes in.
verootjoo schreef:IMJ schreef:
Ik vind van die ouderwetse kleding voor een jongetje dan zo leuk, mooi broekje met dretels, net blousje erbij.. eens even zoeken of ik kan vinden wat ik bedoel.. Dan plaats ik een linkje
Ja, zoiets had ik ook in mijn hoofd. Maar waar vind je dat![]()
Of wat lautje zegt; zo’n camel broek met een knap overhemd met korte mouwen erbij. Maar vind ik tot nu toe ook nergens. Of ik zoek verkeerd