Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 23:51

Dan kan het niet zoveel kwaad

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 00:22

dat mijn vader nog niet thuis is

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 00:28

Mijn hele dag in het ov: vertraging door gladde sporen :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-18 00:51

Aan dat ze hier in Eindhoven te beroerd zijn het OV aan te passen op voetbalwedstrijden. Kan onderhand elke week als een sardientje naar huis na het werk of 2 bussen wachten omdat ze allemaal kneitervol zitten.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 05:51

Dat ik de laatste tijd zo slecht kan slapen (lig al sinds 2.38 wakker en heb echt pas het laatste kwartier mijn mobiel gepakt, dus daar kan het niet aan liggen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 06:44

Iemand die irritant hard praat tijdens het bellen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 07:58

xPabloBokt schreef:
Aan dat ze hier in Eindhoven te beroerd zijn het OV aan te passen op voetbalwedstrijden. Kan onderhand elke week als een sardientje naar huis na het werk of 2 bussen wachten omdat ze allemaal kneitervol zitten.

Klacht indienen bij de busmaatschappij. Hoe meer klachten ze krijgen, hoe eerder ze er naar gaan kijken om er wat mee te doen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 08:05

lifeofmarit schreef:
DeMolenhoek schreef:

Blijf even rustig: Is het witte, melk of pure. Hoeveel weegt de letter en hoe groot is de hond?

I know I know, ze wordt goed in de gaten gehouden hoor :) T was een melk letter en middelmaat hond met iets te veel gewicht op dit moment :=

Gelukkig melk is de minst erge variant.

@ demolenhoek ik was rustig, maar bij vergiftiging moet je niet afwachten, maar zsm handelen en in haar geval had ik dit pas nadat ik de dierenarts in elk geval aan de telefoon had gehad pas op bokt getypt met dat alles ok was.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 08:06

Mijn ergenis... het is te vroeg in het weekend, te laat naar bed gegaan gister :=

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 08:34

Bij chocolade opeten nooit afwachten, zeker niet als er een hele letter verdwijnt. Ineke, is wit niet de minst erge variant?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 09:05

Gisteravond tijdens het wandelen. Mijn hond vind andere honden niet zo leuk door een trauma. Wij blijven dus op gepastte afstand, korte lijn en lopen door.

Ik benader een vrouw met een teckel. Ik blijf aan de andere kant van de straat lopen en zeg nog, 'Kom Bo :)', om door te lopen. Mijn hond kijkt een aantal keer om maar loopt mee. Tot hij ineens abrupt omdraait en moeilijk mee te nemen is.

Wat blijkt? Het hondje is, los!, onderweg naat ons. Dus terwijl Bo al begint te groeien zeg ik (voor het eerst want ik word er stront ziek van), 'Doe maar niet hoor, hij is niet lief. Hij is als de dood voor andere honden'.

Mevrouw schrikt en begint haar hondje terug te roepen, die natuurlijk niet terug komt :') Dus ik besluit stil te gaan staan. Hond 4x zo groot van de spanning. En ze kan eindelijk haar hondje pakken en wij kunnen doorlopen.

Waaaaaaarom is het zo moeilijk om in een woonwijk of waar dan ook je hond aan te lijnen als je een andere hond benadert.
Die van mij doet echt niets hoor, maar is als pup aangevallen door 3 honden van zo'n 60kg op verschillende momenten. Hij vind dus niet alle honden even leuk en kan dus wel eens anders reageren. Zoals heel hard blaffen.

Maarja. Je hebt mensen met honden en hondenmensen heh :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 09:13

Tsja, dat is hetzelfde als dat we sinds kort een hondenveldje hier in de buurt hebben, super leuk om af te spreken met andere mensen en honden. Alleen zijn er nog steeds mensen die denken dat het slim is om koekjes mee te nemen en uit te delen. Mijn hond is de allerliefst en de meest sociale hond die er is tot er voer in het spel is.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 09:18

Aan dat ik toch niet mee kan naar mijn nicht omdat ik mij zo ziek voel.. ze woont aan de andere kant van het land en heb haar nieuwe huis nog niet gezien..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 09:21

Amandavd schreef:
Tsja, dat is hetzelfde als dat we sinds kort een hondenveldje hier in de buurt hebben, super leuk om af te spreken met andere mensen en honden. Alleen zijn er nog steeds mensen die denken dat het slim is om koekjes mee te nemen en uit te delen. Mijn hond is de allerliefst en de meest sociale hond die er is tot er voer in het spel is.

En zo is iedere hond weer anders en als we daar nu met zn alle rekening mee houden dan wordt het allemaal zoveel mooier :)

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 10:31

Aan een gebroken nacht, om 01.00 waren we allemaal ineens klaar wakker inclusief mn dochter van 2 jaar oud. Om 02.45 lagen we er weer in en om 07.30 was mn dochter al weer klaar om op te staan. Waar haalt zij al die energie vandaan? Mocht iemand weten hoe ik die batterij er uit krijg bij haar dan wil ik het graag weten! Ik heb het klepje nog niet gevonden... :O

LoeOrange

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 10:41

Aan mijn vreselijke “nachtrust”. Pas vanaf 03:00 uur beetje slaap kunnen vatten maar veel is het niet geweest. Ben kapot en moet nog een avonddienst draaien vandaag. Ben in staat verlof op te nemen :O

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 11:13

Hier ook slecht geslapen. Viel om 1 uur in slaap en werd om half twee wakker. Toen om half zes wakker (verstopte neus, kon nauwelijks meer ademen :') ), en pas een half uur later weer in slaap. Toen droomde ik twee keer dat ik wakker werd, dus toen om 7 uur de wekker ging werd ok echt niet lekker wakker :=

Oh en aan collega's die 3 keer per uur een rook pauze houden en dat niet inklokken, maar dan wel boos worden wanneer ik eerst mijn eten koop en dan pas inklok i.p.v eerst inkloppen en dan pas eten kopen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 11:18

Aan dat mijn bijholtes besloten hebben om het nog even erger te maken lijk wel of ik hamsterzakken onder mijn ogen heb (dik van de rotzooi). Met nog als extra erbij dat er duidelijk de nodige rotzooi mijn luchtwegen in is gegaan in plaats van naar mijn maag dus loop weer lekker te kuchen ondanks puffers.

Gelukkig maandag longfunctie dus maar gelijk aankaarten.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 11:55

Amandavd schreef:
Bij chocolade opeten nooit afwachten, zeker niet als er een hele letter verdwijnt. Ineke, is wit niet de minst erge variant?

Het gaat om de hoeveelheid pure cacao in een chocoladeletter en dat valt heel erg mee in grammen. Helaas tot op het bot uitgezocht met een teckel in huis :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 11:57

Amandavd schreef:

Ja gelukkig is wit de minst erge variant.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 11:59

Benthhh schreef:
Amandavd schreef:

Het gaat om de hoeveelheid pure cacao in een chocoladeletter en dat valt heel erg mee in grammen. Helaas tot op het bot uitgezocht met een teckel in huis :')

Dat valt helemaal niet mee. Poedel van een kennis is overleden daardoor. Die had een melkchocolade reep opgegeten.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 12:10

Is dat ook niet wat afhankelijk van de hond dan? Hier had onze hond van toen een kilo of 8 de vuilnisbak opengekrabt om een melkchocolade paasei op te eten (zat in verschillende plastic zakjes om het te voorkomen, maar we hadden zijn reukzin onderschat... Meteen erna een grote krat gebouwd om alle vuilnis in weg te zetten). Ik was echt in paniek maar volgens de online calculator zou hij er niets van last van ondervinden, en inderdaad, dat klopte.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 12:33

Ik zou het risico sowieso niet nemen door af te wachten. Gewoon naar de DA en iets laten geven waardoor de hond gaat overgeven. Stel dat je hond overlijd omdat jij dacht dat het wel mee zou vallen. :n dat vergeef je jezelf nooit. Beetje je verantwoordelijkheid nemen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 12:38

Dat alles dicht en afgesloten is rondom Parijs, je kan serieus niks doen. Zelfs Versailles is dicht. :+

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 12:46

__Sannne schreef:
Ik zou het risico sowieso niet nemen door af te wachten. Gewoon naar de DA en iets laten geven waardoor de hond gaat overgeven. Stel dat je hond overlijd omdat jij dacht dat het wel mee zou vallen. :n dat vergeef je jezelf nooit. Beetje je verantwoordelijkheid nemen.

Ja hebben we toen ook gedaan maar die heeft toen ook uitgelegd hoe het zat qua grammen chocola enz.
Dusja.