Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 23:44

Wow, mooi hoor. Ik vind dat altijd mooi zo 'onaf'

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 00:07

Thanks! Uiteraard is het een WIP :D
Hopelijk krijgt ie evenveel likes als hij af is, meestal krijgen mijn schetsen meer likes dan het eindresultaat, vind ik altijd zo gek :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 00:42

Ik vind onaf eigenlijk ook vaak... Interessanter? Weet waarom

Caaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 11:52

Hoe vaak posten jullie eigenlijk? ik ben er te kritisch voor en werk nu ook per drie in hetzelfde thema dus heel vaak is het ineens een week stil bij mij en dan heb je uiteraard ontvolgers.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-19 11:58

Caaatje schreef:
Hoe vaak posten jullie eigenlijk? ik ben er te kritisch voor en werk nu ook per drie in hetzelfde thema dus heel vaak is het ineens een week stil bij mij en dan heb je uiteraard ontvolgers.

Ik probeer elke dag te posten :+
Lukt alleen niet altijd maar proberen kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 12:18

1x per dag of om de dag.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 12:52

Ik ook 1 keer per dag :j

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 14:09

Ik probeer ook elke dag iets te posten. Ik merk ook dat mijn afspraken met nieuwe klanten terug lopen als ik dat niet doe.

Ik heb gister een bericht geplaatst om mensen te herinneren aan het tijdig maken van een afspraak voor een jaarlijkse bijwerking. Kreeg gelijk van meerdere klanten een appje voor het maken van een afspraak.

En bij elke foto komen er weer wat volgers bij.

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 14:40

1x per dag red ik niet, heb ik niet genoeg foto's voor. Maar zelfs al zou ik dat hebben zou ik het niet doen.
Ik krijg vaak op de 2e dag nadat ik iets heb gepost nog likes en reacties van volgers. Ik vind het dan overkill om elke dag te posten.

En bij mij werkt het juist om mensen een beetje nieuwsgierig te maken. Als ik elke dag plaats zal het voorspelbaar worden, nu kan ik in mijn verhaal vragen of mensen een nieuwe foto willen bijvoorbeeld. En welke ik moet plaatsen, wanneer en hoelaat. Zo krijg je ook engagement met je volgers.

quincydesi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 15:27

Ik post 1x per dag en vanaf vandaag elke zaterdag een extra review post. mn likes blijven zo laag hangen tussen de 300 en 400. die review net aan de 100 likes. en zit op de 5,8k volgers. als je eenmaal op verkennen bent geweest gaat het voor mijn gevoel sneller maar het is me nog niet gelukt om. daar op te komen vind dat zelf erg jammer omdat ik er alles aan doe etc..

Acc is Quincydesi2

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 15:35

Mijn verjaardagspost doet het belachelijk goed. _O-

Afbeelding

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 00:58

Meestal 1 per dag, doe ook altijd mijn best om afwisselend te blijven. Ik heb wel eens geprobeerd om mijn stories te gebruiken als vraagbaak of poll, maar heb duidelijk veel te weinig volgers, reacties zijn verwaarloosbaar of afwezig. Stories worden door max 20 mensen gezien

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 01:19

Ik post meestal om de dag, soms dagelijks :j

Hier gaat m'n laatste filmpje eindelijk wat beter dan afgelopen posts. Heb ook een winactie gewonnen van een aantal bekende accounts en door een vermelding in hun verhaal toch een aantal volgers weer erbij :D

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 15:42

Ik probeer ook elke dag een post te doen, maar dat lukt niet altijd.

Ik las hier iemand met 3 verschillende accounts :wow: waar haal je de tijd vandaan _/-\o_

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 18:05

In een poll gevraagd of mensen eerder videos wouden zien of fotos, videos dus. Nu een video gedeeld maar die loopt veel slechter dan men fotos :(:)

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:29

Nu weet ik wel waarom hij zo slecht loopt! Je kunt de video helemaal niet zien, ging even via mijn prive account kijken en hij staat niet tussen mijn posts en ook niet in mijn verhaal, heel raar.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:40

Stond er toevallig een muziekje onder? Want dan kan je post (in bepaalde) landen geblokkeerd worden. Had dat een tijdje terug, mensen uit NL konden de post niet zien, mensen uit BE wel.

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:45

Ik weet niet of je hem er al af heb gehaald, maar ik zie ook geen filmpje op jouw profiel.

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 20:02

billionache schreef:
Stond er toevallig een muziekje onder? Want dan kan je post (in bepaalde) landen geblokkeerd worden. Had dat een tijdje terug, mensen uit NL konden de post niet zien, mensen uit BE wel.

ninaphilo schreef:
Ik weet niet of je hem er al af heb gehaald, maar ik zie ook geen filmpje op jouw profiel.

Ohja dat kan het wel zijn!
Hij staat er nogsteeds op :')

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 20:06

Jeetje wat hebben jullie veel volgers. Ik heb gewoon een persoonlijk account waar ik vanalles op zet. Maar denk er over om een aparte te maken voor mn tekeningen. Is dat makkelijk wisselen tussen 2 accounts op je telefoon?
En waar kun je die statistieken bekijken?

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 20:34

Caaatje schreef:

Net hoe de wind waait en max 1 per dag B-)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 20:55

Ik heb heel veel super toffe sneeuw foto's, dus momenteel post ik wel drie keer per dag :+

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 22:00

Amable schreef:
Ik heb heel veel super toffe sneeuw foto's, dus momenteel post ik wel drie keer per dag :+

Oh echt? Vinden je volgers dat niet irritant?

Ik heb dan zelf de neiging om te ontvolgen als ik een account te vaak voorbij zie komen. Heb ik trouwens ook met de story soms.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 22:05

Ik zorg wel voor variatie in de foto's, dus niet 3 keer een hoofdfoto in net een andere positie. De ene keer het ene paard al steigerend, dan de ander zittend en vervolgens de ene weer voor de slee. Dan zit er wel veel variatie in. Ook post ik niet direct na elkaar maar in de ochtend, in de middag en in de avond. Dus ik probeer wel een beetje erover na te denken ;) Tot op heden iig vooral volgers erbij, dus lijkt wel goed ontvangen te worden :)

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 22:14

Amable schreef:
Ik zorg wel voor variatie in de foto's, dus niet 3 keer een hoofdfoto in net een andere positie. De ene keer het ene paard al steigerend, dan de ander zittend en vervolgens de ene weer voor de slee. Dan zit er wel veel variatie in. Ook post ik niet direct na elkaar maar in de ochtend, in de middag en in de avond. Dus ik probeer wel een beetje erover na te denken ;) Tot op heden iig vooral volgers erbij, dus lijkt wel goed ontvangen te worden :)

Ah ja dat zal wel schelen!
Hier gaat het opeens snel, bijna 1000. Nog 20 nu