Secret Santa Surprise 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 17:50

plutolover schreef:
LaDyMadonna: het shirt past en de sokken zitten heerlijk *\%/*

Top!

conejo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 17:51

hij is binnen *\o/*
Afbeelding

Ooh help zaagsel :')
Afbeelding

kaartje
Afbeelding
Afbeelding

alle pakjes uitgepakt *\o/* <3
Afbeelding

ik moet nog even puzzelen
Afbeelding

Maar lieve Santa, heel erg bedankt, zeker de kaarsjes moest zelf binnenkort eigelijk even langs de IKEA om ze te halen maar dat is nu niet meer nodig. Heel erg bedankt <3

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 17:57

Blinnii schreef:
Goedemorgen! :):)
Ik had helaas gister geen puf om een verslagje te schrijven, dus daar neem ik nu even de tijd voor.

Gisteravond werd ik verrast door een 'gemist' briefje van de postbezorger. Ik had mijn eigen bestellingen laten afleveren bij de AH, dus stiekem hoopte ik al dat dit van Secret Santa zou zijn. Heb met het uitlaten van Ferro meteen even aangebeld bij de buren waar het geleverd was (zo lief, want die wonen 3 huizen verderop en ik ken ze verder niet :+) en het pakket meegenomen. Ennnnnn... JA HOOR! :D Op de doos stond heel duidelijk 'BOKT'. Toppie!

Uiteraard had ik moeite om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen en Ferro was stiekem ontzettend nieuwsgierig wat er dan toch in die mooie doos zou zitten. Dat gekke beest mag van ons meestal helpen uitpakken met pakketten en cadeaus, dus die was niet bij me weg te slaan. :') *stilzitten voor een foto is dan ook écht niet tof hoor, aldus Ferro.

[ [url=m/83ZV9i.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/K4FNbl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Goed. Na de eerste foto was het tijd om het pakket open te maken. Uiteraard moest meneer ook hier zich mee bemoeien, dus zijn snoet staat er weer goed op. 8)7

[ [url=m/C97rQN.jpg]Afbeelding[/url] ]

In de envelop zat een hele lieve kerstkaart. Wat vond ik het leuk om te lezen dat ik een leuk lootje was. <3 Stiekem vond ik dat wel spannend.. Zou er genoeg over mij te vinden zijn? Ik ben niet meer zo heel actief op Bokt en toch is het deze Secret Santa gelukt om een heleboel persoonlijke informatie over mij te vinden. :D Leuk ook dat we zo veel gemeenschappelijke dingen hebben. Daar werd ik helemaal enthousiast van [en stiekem ging ik al denken wie mijn Secret Santa dan zou kunnen zijn].

[ [url=m/ihsexy.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/ecICjU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat mijn Secret Santa veel informatie heeft kunnen vinden was dan ook terug te zien aan de hint: een woordzoeker! LEUK! :):)

[ [url=m/3Q9jnS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Aangezien Ferro behoorlijk ongeduldig begon te worden en ik ook erg nieuwsgierig was naar alle cadeaus, ben ik eerst gaan uitpakken. Wauw.. wat waren het er veel! :oo

[ [url=m/h8PJaW.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/iiXEzm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Meneers nieuwsgierigheid was overigens wel terecht.. want er bleek een heuze verrassing voor hem te zijn ingepakt! :D

[ [url=m/gHNEmp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hem een pensstaafje gegeven en toen kon ik zelf rustig de andere cadeaus uitpakken. Uiteraard moest meneer daar wel even mee poseren. :D

[ [url=m/JavFjK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat heb ik allemaal gekregen deze editie van Secret Santa:
♥ een knuffel varkentje
♥ gave mok met een mooie (en toepasselijke) tekst
♥ poeder voor warme chocolademelk :9
♥ twee chocoladesticks voor warme choco :9
♥ petitfourtje van Blond Amsterdam
♥ chocoladeletter :9
♥ snoepjes voor onze katten Stip en Dotz
♥ pensstaafjes voor Ferro
♥ knabbels voor onze konijnen Spot en Drop
♥ een heel schattig shirtje voor ons toekomstige dochtertje
♥ babysokjes
♥ een hydrofiel in mijn favoriete kleur [mintgroen]
♥ kaasplank [ik houuuud van kaas]

<3 <3 <3 <3 <3

Lieve Secret Santa, wat heb je me verwend! Ik was al helemaal enthousiast na het uitpakken van de cadeaus en toen kwam de speurtocht naar wie jij nou precies bent.. Stiekem had ik op de cadeautjes al letters zien staan, maar ik had nog geen idee wat ik daar mee moest. Dussss.. eerst de woordzoeker oplossen!

[ [url=m/84z0CQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Uit de woordzoeker kwam de oplossing 'ga opzoek naar letters'. :D Die had ik natuurlijk al gevonden: A G L A N A E - en op de doos stond het cijfer 2. Dat werd even spieken op de lijst van Rebecca ennnnn.. Angelaa2 moet mijn Secret Santa {:) zijn! :):)

Lieve Angela, ontzettend bedankt voor dit geweldige pakket. Je hebt me ontzettend verrast en ontroert met alle moeite die je hierin hebt gestoken: DANKJE DANKJE DANKJE! <3 :* Echt heel lief dat er ook aan onze dieren is gedacht, want die horen voor ons echt bij het gezin. Ik blijf nog even op mijn roze wolk hangen hihi.

<3 <3 <3 <3 <3

Heel erg graag gedaan! Kwam elke keer zo veel leuke dingen tegen. Leuk verslag heb je ervan gemaakt :)

Oh, onze hond Lizzy had het varkentje wel in een onbewaakt moment gepikt uit onze tas na het shoppen, dus ik zou hem wel even wassen als je hem voor de baby gaat gebruiken :o Maar vond hem te leuk om er niet bij te doen!

En het Bokt erop zetten was ik bijna vergeten, had ineens n helder moment toen ik hem weg bracht _O-

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 17:58

Wat een hoop pakketten al vandaag! Ze zien er allemaal weer erg leuk uit :D
Ik ben benieuwd naar de foto's van het pakket van Rebecca, wat er allemaal inzat dat 'ie zo zwaar was.. :D Gelukkig geen kat in ieder geval :(:)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 17:59

Xfioon ben jij mijn SS? :D
Echt heel leuk!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 17:59

Her verslag ! :)) ,kreeg pakket met moeite thuis . Postnlpunt was blij dat het wegging :')

Afbeelding

Paste net achterop bij mijn fiets Barbara :')

Afbeelding

Pakpapier eraf en wat is uw groot :oo

Afbeelding

Toen videobelde Bubblewrap opeens :') ,was ze er toch een beetje bij haha . Doos open en wat zit er veel in :oo

Afbeelding

Alles uit de doos , zaten ook 4 enveloppen met hints bij . (Mijn pluchen uil die bij gebrek aan mijn katten even die functie bekleed)

Afbeelding

Alle hints uiteindelijk , Christel is 2ling ze werkt in de ICT/computers

Afbeelding

En alles open :D ,die unicorn knufel <3 . Zo schattig <3 ,maar ook 2 puzzels van 1000 stukjes en 1 van 150 stukjes :D . Een enorm leuk beeldje van een kerstlied , een leuke foute kerstbal met led licht erin een konijnen beeldje ook met licht erin en voor de katten speelgoed en de kattentunnel gaat naar de konijnen boven !

Afbeelding

En toen het laatste pakje ,had toen wel door dat het Christel moest zijn .

De allerknapste Lola of haar nieuwe naam Muppet , het boterde al tijden niet met mijn andere katten en ze was alleen maar buiten en anders stond ze wel panisch voor de deur van laat mij eruit . Knoop gehakt en advertentie gemaakt her en der oa op bokt . Daar reageerde Christel op en toen is mevrouw naar Amsterdam verhuist , daar leeft ze als god in Frankrijk. Mis haar maar weet dat het beter is , ze is weer gelukkig :D <3

En het allermooiste is een tegoedbon voor taxi service Christel , van bokt meeting naar spelletjes dag of een dagje kat knuffelen in Amsterdam . Ga er goed over nadenken wanneer en waar ik die verzilveren ga :D

Heel heel erg bedankt :*

Yacintha

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 18:08

Wauw wat zijn er nog veel pakketten gekomen! Echt super leuk!!

Hier kwam net ineens een bestelwagen het terrein op rijden terwijl pakketjes normaal rond 13 uur worden bezorgd. Stond haast te springen, bleek het een pakket voor mijn zus te zijn :')

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 18:09

conejo_ wat een prachtige kat heb je! Leuk pakket, je SS had ik heel snel gevonden :))

Rebecca jemig wat een joekel van een doos _O- Je hebt het zusje van mijn eenhoorn :+: En puzzels :Y) Wat lief die foto's en ook super lief van die taxi bon <3

Arianne_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 18:10

Yacintha schreef:

Hier kwam net ineens een bestelwagen het terrein op rijden terwijl pakketjes normaal rond 13 uur worden bezorgd. Stond haast te springen, bleek het een pakket voor mijn zus te zijn :')

#nietleuk :P

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 18:11

Graag gedaan Rebecca. Ik had iets meer foto's dan lijstjes omdat ik niet voor je wilde kiezen welke foto het leukste is...

Yacintha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 18:14

Arianne_94 schreef:
Yacintha schreef:

#nietleuk :P

Nee echt niet, mijn geduld (dat ik niet heb) wordt echt op de proef gesteld! :+

Arianne_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 18:17

Yacintha schreef:
Nee echt niet, mijn geduld (dat ik niet heb) wordt echt op de proef gesteld! :+

Hier nog iemand die wacht hoor :(

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 18:25

Wat een tof pakket Rebecca. De foto's van je oude kat en die taxibon zijn echt super lief bedacht :j

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 18:57

Suuskipje schreef:
Arianne_94 schreef:
het zijn letter je cijfers ;)

Ik dacht weer eens veel te moeilijk :')

Thats-Me ben jij mijn Secret Santa?

*\o/* ja! Gelukkig niet uit Niger :')
Veel plezier met je cadeautjes.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:04

Gave pakketten komen er weer voorbij <3

Zoals ik al zei stond mijn pakket al op mij te wachten toen ik thuis kwam van school. Afbeelding

Ik was amper binnen toen mijn moeder en zusje al zeiden dat ik op moest schieten want mijn pakketje moest open! Dus snel begonnen met openmaken. Toen ik de doos open deed vond ik dit Afbeelding
(De hint lag hier ook maar die ben ik vergeten op de foto te zetten )

Snel het kaartje lezen (trouwens een super leuk kaartje <3 ) en terwijl ik het kaartje aan het lezen was konden mijn moeder en mijn zusje niet meer wachten en hebben ze alvast al het papier uit de doos gehaald
Afbeelding

Daaronder lagen nog leuke kerst glitter dingetjes <3
Afbeelding

Toen alle cadeautjes uit de doos gehaald. Zo leuk dat er een hint op het cadeautje stond over de inhoud haha, iedereen hier begon al te raden wat er in zou kunnen zitten. Afbeelding

En alles uitgepakt <3 mijn kat is in elk geval mega verwend en ik ook heb hem het bandje om gedaan (maar die foto's post ik zo in een ander bericht) ben benieuwd hoe lang hij hem om houd :') meneer is meester in het afkrijgen van die dingen haha. De rest vind ik ook leuk, de sokken zijn lekker warm en komen echt van pas <3 de thee is ook altijd heerlijk en ben super benieuwd naar dat gezichtsmasker haha. Van het weekend ga ik die denk ik maar opdoen!
Afbeelding

De hint buig ik me straks nog even over, zometeen eerst even eten en dan achter de laptop even kijken, dat is toch makkelijker dan via de telefoon.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:05

Even zijn bandje showen. Afbeelding

En zijn kop toen mijn zusje hem iets wilde geven :') :') Afbeelding

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:06

Love_mandy wat grappig dat ze niet meer konden wachten :+ Ben ook benieuwd naar dat gezichtsmasker, stroopwafel hihi! Lekkere handzeep ook zo te zien :) Dat bandje is leuk :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:08

Leuk pakket love_mandy :D , stoer hoor een rood bandje <<)

Kat eindelijk in huis , zowel speelgoed baan als de doos (hoe kan het ook anders ) zijn goedgekeurd :))

Afbeelding
Afbeelding

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:10

Mijn kat heeft echt helemaal niks met dozen _O-

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:17

Goldie schreef:
Mijn kat heeft echt helemaal niks met dozen _O-

en ze heeft nou nog wel :+

mijne heeft er ook niks mee hoor ;')

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:19

Goldie schreef:
Love_mandy wat grappig dat ze niet meer konden wachten :+ Ben ook benieuwd naar dat gezichtsmasker, stroopwafel hihi! Lekkere handzeep ook zo te zien :) Dat bandje is leuk :j

Ja ze vinden het nog bijna leuker dan ik zelf haha.

Stieken tijdens het eten toch even gekeken.
Tes__ jij moet mijn secret santa zijn :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:24

Bijna alle pakketten verstuurd nu! :D

Mijn pakket voor Leo woog 9.1 kg. :=

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:45

Ik hoop echt dat mijn pakketje morgen of vrijdag komt. Want daarna heeft mijn lief drie weken vakantie en aangezien het op zijn werk bezorgd wordt..........

Er komt wel echt steeds allerlei leuks langs!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:49

Tanya schreef:
Xfioon ben jij mijn SS? :D
Echt heel leuk!!!

Jaa! Was het moeilijk om de foto te puzzelen? :)

Ben blij dat je er blij mee bent! Ik weet alleen niet of de vormpjes in de oven kunnen, het is oorspronkelijk een ijsblokjes vorm. Ik zou denken dat het idd voor cakejes kan, maar weet niet wat het plastic daar van vind :P
Ik heb de waxine lichtjes dingen voor je geshopt op de kerstmarkt in Duitsland :D
Hij was zaterdag al verzonden maar post nl heeft wat vertraging met de drukte helaas

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:50

Wow 9,1 kilo :wow:

Hier vandaag helaas nog geen pakket.. Wel weer vals alarm van folder-meisje die aanbelde -O- :+