plutolover schreef:LaDyMadonna: het shirt past en de sokken zitten heerlijk
Top!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blinnii schreef:Goedemorgen!
Ik had helaas gister geen puf om een verslagje te schrijven, dus daar neem ik nu even de tijd voor.
Gisteravond werd ik verrast door een 'gemist' briefje van de postbezorger. Ik had mijn eigen bestellingen laten afleveren bij de AH, dus stiekem hoopte ik al dat dit van Secret Santa zou zijn. Heb met het uitlaten van Ferro meteen even aangebeld bij de buren waar het geleverd was (zo lief, want die wonen 3 huizen verderop en ik ken ze verder niet) en het pakket meegenomen. Ennnnnn... JA HOOR!
Op de doos stond heel duidelijk 'BOKT'. Toppie!
Uiteraard had ik moeite om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen en Ferro was stiekem ontzettend nieuwsgierig wat er dan toch in die mooie doos zou zitten. Dat gekke beest mag van ons meestal helpen uitpakken met pakketten en cadeaus, dus die was niet bij me weg te slaan.*stilzitten voor een foto is dan ook écht niet tof hoor, aldus Ferro.
[ [url=m/83ZV9i.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/K4FNbl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Goed. Na de eerste foto was het tijd om het pakket open te maken. Uiteraard moest meneer ook hier zich mee bemoeien, dus zijn snoet staat er weer goed op.![]()
[ [url=m/C97rQN.jpg]Afbeelding[/url] ]
In de envelop zat een hele lieve kerstkaart. Wat vond ik het leuk om te lezen dat ik een leuk lootje was.Stiekem vond ik dat wel spannend.. Zou er genoeg over mij te vinden zijn? Ik ben niet meer zo heel actief op Bokt en toch is het deze Secret Santa gelukt om een heleboel persoonlijke informatie over mij te vinden.
Leuk ook dat we zo veel gemeenschappelijke dingen hebben. Daar werd ik helemaal enthousiast van [en stiekem ging ik al denken wie mijn Secret Santa dan zou kunnen zijn].
[ [url=m/ihsexy.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/ecICjU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat mijn Secret Santa veel informatie heeft kunnen vinden was dan ook terug te zien aan de hint: een woordzoeker! LEUK!![]()
[ [url=m/3Q9jnS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aangezien Ferro behoorlijk ongeduldig begon te worden en ik ook erg nieuwsgierig was naar alle cadeaus, ben ik eerst gaan uitpakken. Wauw.. wat waren het er veel!
[ [url=m/h8PJaW.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/iiXEzm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Meneers nieuwsgierigheid was overigens wel terecht.. want er bleek een heuze verrassing voor hem te zijn ingepakt!
[ [url=m/gHNEmp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hem een pensstaafje gegeven en toen kon ik zelf rustig de andere cadeaus uitpakken. Uiteraard moest meneer daar wel even mee poseren.
[ [url=m/JavFjK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat heb ik allemaal gekregen deze editie van Secret Santa:
♥ een knuffel varkentje
♥ gave mok met een mooie (en toepasselijke) tekst
♥ poeder voor warme chocolademelk
♥ twee chocoladesticks voor warme choco
♥ petitfourtje van Blond Amsterdam
♥ chocoladeletter
♥ snoepjes voor onze katten Stip en Dotz
♥ pensstaafjes voor Ferro
♥ knabbels voor onze konijnen Spot en Drop
♥ een heel schattig shirtje voor ons toekomstige dochtertje
♥ babysokjes
♥ een hydrofiel in mijn favoriete kleur [mintgroen]
♥ kaasplank [ik houuuud van kaas]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieve Secret Santa, wat heb je me verwend! Ik was al helemaal enthousiast na het uitpakken van de cadeaus en toen kwam de speurtocht naar wie jij nou precies bent.. Stiekem had ik op de cadeautjes al letters zien staan, maar ik had nog geen idee wat ik daar mee moest. Dussss.. eerst de woordzoeker oplossen!
[ [url=m/84z0CQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uit de woordzoeker kwam de oplossing 'ga opzoek naar letters'.Die had ik natuurlijk al gevonden: A G L A N A E - en op de doos stond het cijfer 2. Dat werd even spieken op de lijst van Rebecca ennnnn.. Angelaa2 moet mijn Secret Santa
zijn!
Lieve Angela, ontzettend bedankt voor dit geweldige pakket. Je hebt me ontzettend verrast en ontroert met alle moeite die je hierin hebt gestoken: DANKJE DANKJE DANKJE!![]()
Echt heel lief dat er ook aan onze dieren is gedacht, want die horen voor ons echt bij het gezin. Ik blijf nog even op mijn roze wolk hangen hihi.
![]()
![]()
![]()
![]()
Arianne_94 schreef:Yacintha schreef:Wauw wat zijn er nog veel pakketten gekomen! Echt super leuk!!
Hier kwam net ineens een bestelwagen het terrein op rijden terwijl pakketjes normaal rond 13 uur worden bezorgd. Stond haast te springen, bleek het een pakket voor mijn zus te zijn
#nietleuk
Goldie schreef:Love_mandy wat grappig dat ze niet meer konden wachtenBen ook benieuwd naar dat gezichtsmasker, stroopwafel hihi! Lekkere handzeep ook zo te zien
Dat bandje is leuk
Tanya schreef:Xfioon ben jij mijn SS?
Echt heel leuk!!!