laatst bij de kringloop geweest en wat leuke dingetjes voor bijna niks gescoord, waaronder deze broek (niet zo'n goede foto). En met een trui van de Only er boven op (is een maat XL, was de enige die ze nog hadden en zit heerlijk oversized)
Idd n mega tof jurkje eenitra! Mijn outfit van vandaag: Hoge laarzen van sacha (heb de hakken laten verlagen, had ik veel eerder moeten doen haha), vest van vila en een jurkje wat ik es van mn moeder heb gekregen Zwart op zwart is lastig te fotograferen zonder daglicht haha
Ja de schoenmaker kon er zonder problemen bijna 2 cm afhalen en je ziet er niks van andere paar kon ongeveer n cm af. Heb zo snel geen before, maar tel er 2cm bij op haha
Nee. Hij kon deze cm's er af halen zonder het model van de schoen te verpesten. Bij meer cm's zou ik wel achterover gaan lopen. Merk er nu dus ook niks van behalve dat ik er langer op kan staan haha.
SavannahNx
Geplaatst: 06-01-18 11:26
Eleionomae schreef:
Nee. Hij kon deze cm's er af halen zonder het model van de schoen te verpesten. Bij meer cm's zou ik wel achterover gaan lopen. Merk er nu dus ook niks van behalve dat ik er langer op kan staan haha.
Thanks voor t idee! Heb ook superleuke overknee’s maar zo’n hoge hak
Hij heeft verder niks aan de laars gedaan. Puur alleen de hak. Zelfde geldt voor mn shabbies. Was 23 euro kwijt voor 2 paar verlagen. Viel me enorm mee en ik koop er geen nieuwe schoenen voor
Seventje
Geplaatst: 07-01-18 10:27
En weer eens een outfit van mij. Vrijdag lekker wezen shoppen in de sale en gisteren avond aangetrokken naar een gezellige meiden avond. Vriendinnen waren erg gecharmeerd van m'n shirt in combinatie met broek. Komt de foto!
Boras
Geplaatst: 07-01-18 11:07
Ik vind het ook een leuke combi. Maar dat om je nek doet afbreuk.
Ja ik vind de sjaal ook niet zo'n succes bij de rest. Verder idd wel n toffe outfit
Seventje
Geplaatst: 07-01-18 14:58
Thnx dames, de sjaal die hoorde er ook niet persee bij. Voordat ik de deur uitging bedacht ik me nog even een outfit foto te maken en had de sjaal al om. S Avonds was die af, buiten was het koud