Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruintje123 schreef:Wat is er asociaal aan aan in het donker de deur niet meer open te doen?
Ik denk de afgelopen maand hier in de buurt al 2 keer beroofd na het open doen van de deur in de avond.
SavannahNx schreef:Free2 schreef:Hmm wel vreemd, om normaal achter die poortjes terecht te komen zou je ergens wel ingecheckt moeten hebben. Misschien dat ze daarom wel die 10 euro af hebben geschreven. Normaal schrijven ze wel een beginprijs af maar als je rit goedkoper was dan dat zetten ze het bij uitchecken weer terug erop. Ov chipkaartbedrijf even een berichtje sturen?
De poortjes zijn tijdelijk open. Ik ben dus via de open poortjes gegaan om door te lopen naar helemaal het einde van t station, en daar had ik geen zin om door de open poortjes te gaan dus dacht ik kan door de dichte poortjes dus om ze te openen uitgecheckt wat dus blijkbaar inchecken is, en dan halen ze al je geld eraf. Ik ga zo de klantenservice bellen. Er staan meerdere berichten op de NS site van mensen die dachten dat ze hadden ingecheckt maar niet gedaan en als je dan uitcheckt schrijven ze idd het startbedrag helemaa af.
eilleen333 schreef:Omdat een speciaal topic aanmaken ook zo overbodig is:
Mijn zadel ligt op stal in een afgesloten zadelkamer. Stel dat hij gejat wordt, onder welke verzekering valt dat dan? Ik heb zelf wel een inboedelverzekering, maar geldt dat ook voor een zadel dat op een ander adres ligt? Of is het dan de inboedelverzekering van de stalhouder? Of betaal ik het zelf? Of betaald de stalhouder zelf?
PanamaD schreef:Waarom zitten er parels in oesters?
Citaat:Ze ontstaan als reactie op binnengedrongen vreemde delen tussen de schelp en de mantel of zelfs in het inwendige van de mantel. De buitenhuid van de mantel, het mantelepitheel, die gewoonlijk parelmoer vormt aan de binnenzijde van de schelp, omsluit echter ook binnengedrongen vreemde voorwerpen. En uit deze kapsels ontstaat de parel.
SavannahNx schreef:Ik heb per ongeluk “Wet and Dry” oogschaduw gepakt, waarom heet het wet and dry? Moet ik t eerst natmaken of?
Emmaa_ schreef:SavannahNx schreef:Ik heb per ongeluk “Wet and Dry” oogschaduw gepakt, waarom heet het wet and dry? Moet ik t eerst natmaken of?
Dit zijn oogschaduws die je ook gewoon droog kan gebruiken, maar als je je kwast een beetje vochtig maakt voordat je hem in de oogschaduw dipt krijg je een intensere kleur.