Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 16:18

Ik heb meneer ermee geconfronteerd, gezegd dat ik mijn matches altijd even opzoek via Facebook en zijn reactie afgewacht, hop weg match. Heb printscreens van het gesprek gemaakt :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 16:24

Oooh wat een stuk tuig! Ik stuur dat ook altijd meteen door hoor ~~}>

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 16:28

Echt he, hij had een heel verhaal hoor dat ie al 4 jaar vrijgezel was, en wel vrouwelijk gezelschap miste, en er wel weer aan toe was bladiebla :+ malloot.

Urbanus

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 16:41

Wat een zieke geest. Ik weet iemand die in een vorige relatie vreemd wilde gaan na heel veel vec, maar die had nog het 'fatsoen' om gewoon op second love te gaan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 17:34

Ja precies dat lieveli en dat zijn in mijn geval dan ook types geweest die dat feilloos aanvoelden en daar lekker misbruik van maakten. Daar ben ik echt werk van aan het maken om dat nooit meer te doen. Met politieman ging het ook die kant op dus mee gestopt want ik (en iedereen met mij) verdien gewoon echt beter en dat gun ik mezelf ook eindelijk!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 17:35

Ja goed zo! Ik begrijp echt wat je zegt, giftig dat soort situaties.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 17:40

Jep, dat is precies wat er in m'n vorige relatie gebeurde met alle gevolgen van dien. Heb dingen tegen me laten zeggen en gebeuren die echt niet kunnen en dat wil ik dus echt never nooit meer. Dus het hele daten is voor mij ook een beetje een oefenterrein om m'n gevoel te leren (h)erkennen en er vooral ook naar te luisteren. Als ik nl heel eerlijk ben wist ik 7 jaar geleden al dat het ontzettend foute boel was :')

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-17 17:46

florence123 schreef:
Jibbel schreef:
Ik zie mn date vanavond weer. :) Ik blijf het ook lastig vinden of er nou wel of niet wat is. Het is een leuke, lieve vent, maar ik merk al weer dat ik soms aan het draaikonten en terugkrabbelen ben. Wil wel afspreken en vind het steeds heel relaxt en gezellig met hem, maar merk ook dat ik 'bang' ben dat hij meer wil en ik eigenlijk nog steeds het los-vastprincipe prima vind. Hij heeft wel echt aangegeven uiteindelijk op zoek te zijn naar een relatie. Meh.. Wil gewoon mn eigen ding kunnen doen en het af en toe eens leuk hebben met iemand zonder dat er verwachtingen of verplichtingen zijn.
Mja..een x weer binden en wat opbouwen is op mijn leeftijd ook niet verkeerd. Al weet ik dus niet zo goed of ik daar nu ook wel écht zin in heb en aan toe ben..lastig -O-

Exact mij :') Alleen als ik dan de kans krijg om het los/vastprincipe met iemand te doen dan is het gelijk toch dat niet. Want dan wil ik wel wat zekerheid dat ik de enige ben voor hem. En moest hij dan een relatie willen, dan zou ik dat ook niet willen. Hoezo verwarrend? :+

_O_ dit dus! :')

Maar ik ben nu wel echt om, afgelopen weekend was het keerpunt ofzo, voor hem ook merk ik, de barrière is weg lijkt wel. De paniek blijft nog wel even hoor, maar we zijn nu toch wel in de *flieft* fase belandt ben ik bang := :'). Hij gaat mee naar de verjaardag van mijn schoonzus, ik schijt bagger in 8 kleuren (minstens)

Citaat:
Hyppolyte: goed gepraat! Idd niet echt een normale situatie, dus goed om je gevoel hierin te volgen. Dat iemand kinderen heeft is niet niks en idd, in onze leeftijdscategorie is dat niks geks. Wel fijn dat zijn kinderen al wat ouder zijn.

Jibbel, indd :j. Zijn situatie is niet normaal, verre van zelfs, dus alle normale reacties zijn ontoereikend. Ik heb sowieso eigenlijk bijna alleen maar mannen gedate die kinderen hadden, een enkeling uitgezonderd, dus ik houd er al rekening mee. Niet dat ik erom stond te springen en het heeft me echt ook wel een paar keer afgeschrikt, maar met die van hem is het vooral vanwege de leeftijd een minder heet hangijzer, plus dat ze behoorlijk zelfstandig zijn, das fijn :j.

Jibbel schreef:
Daar ben ik ook van overtuigd Anne. Alleen ben ik dan ook weleens 'bang' dat ik mooie kansen laat liggen. Want nu begin ik te piepen, terwijl het echt een goede jongen is. Heb dat eerder gehad en die ook laten lopen (of aan de kant gezet). Straks ben ik 80 en doe ik dat nog steeds en heb ik het altijd ingewikkeld gemaakt voor mezelf.

Toch denk ik ook dat wat ik had met mn ex, niet meer komt met een ander. Dat was echt als donderslag bij heldere hemel raak van beide kanten en gingen niet meer bij elkaar weg de 10 jaar daarna.
Maar goed, ben wel dankbaar voor dat ik dat iig gehad heb en weet hoe het voelt.
Alleen t gevaar is dat je 'zoekt' naar iets vergelijkbaars, wat echt onmogelijk is, omdat het met ieder persoon anders is.

dit ook trouwens :') echt precies ook :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 17:49

Ja zelfde hier. En toen ik J tegen kwam, kwam er zo'n raar gevoel van alwetende rust over me heen. En toen dacht ik, zo voelt liefde dus. Geen stress, valse hoop, berichten analyseren, me anders voordoen dan ik ben, bang zijn voor afknappers, aangetrokken/afgestoten worden. Nu snap ik ook wanneer mijn moeder zegt, het moet makkelijk gaan.

Natuurlijk had ik in het begin wel heel veel zenuwen voor die jongen, maar ik was ook wel heel zeker van onze liefde, hoe pril ook.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-17 17:55

Ik ben nog wel aardig alle kanten op gegierd, maar toch ook vanaf het begin heel sterk het gevoel gehad dat dit nog wel eens de laatste zou kunnen zijn, heb ik hier volgens mij zelfs wel gezegd ook. Door die stomme ex van hem ben ik heel erg gaan twijfelen, dus dat heeft de boel wel een beetje boel verziekt in de spontaniteit. Zonder haar was het heel anders geweest denk ik, maar aan de andere kant, dring ik nu veel verder tot hem door dan zonder haar het geval was geweest misschien.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 17:55

lieveli schreef:
Ja zelfde hier. En toen ik J tegen kwam, kwam er zo'n raar gevoel van alwetende rust over me heen. En toen dacht ik, zo voelt liefde dus. Geen stress, valse hoop, berichten analyseren, me anders voordoen dan ik ben, bang zijn voor afknappers, aangetrokken/afgestoten worden. Nu snap ik ook wanneer mijn moeder zegt, het moet makkelijk gaan.

Natuurlijk had ik in het begin wel heel veel zenuwen voor die jongen, maar ik was ook wel heel zeker van onze liefde, hoe pril ook.

Dit herken ik! Met m'n exen was alles zo moeilijk. Exdates was ik zenuwachtig omdat ik dan niks hoorde en dergelijke en zo nog wel meer situaties. Tot m'n vriend. Dat verliep allemaal zo simpel en leuk! En nogsteeds is het heel fijn :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 18:13

lieveli schreef:

Nou en dat is dus een beetje waar ik heen wil.
Edit: Niet zomaar met iedereen dus even voor de duidelijkheid :')

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 18:21

Robijntjah schreef:
Jep, dat is precies wat er in m'n vorige relatie gebeurde met alle gevolgen van dien. Heb dingen tegen me laten zeggen en gebeuren die echt niet kunnen en dat wil ik dus echt never nooit meer. Dus het hele daten is voor mij ook een beetje een oefenterrein om m'n gevoel te leren (h)erkennen en er vooral ook naar te luisteren. Als ik nl heel eerlijk ben wist ik 7 jaar geleden al dat het ontzettend foute boel was :')

Dit zou ik kunnen zijn! Mijn ex deed alleen niet de dingen die jou zijn aangedaan maar ik liet me wel dingen zeggen en over mijn grenzen gaan. Dat laat ik me niet meer gebeuren.
Daarom tast ik nu ook rustig af en wil ik geen relatie. Eerst mezelf hierin weer vinden en ik stel me pas weer open als ik iemand gevonden denk te hebben die mij volledig respecteert en neemt zoals ik ben :j

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 18:43

Merk dat ik niet kan wachten tot het vrijdag is.. Geloof dat dit tot nu toe wel goed zit :+
Heb normaal nooit zin in dates en al helemaal nooit dat er een tweede date komt :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 18:46

Leuk Mirthe! Wat gaan jullie doen?

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 18:50

Vreemdgaan is een absolute no-go voor me. Eén vriendin die vreemdgaat en later trouwt met je beste vriend is genoeg in een leven :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 18:55

Oh ik ben daar wat makkelijker in. Een zoen is gauw gegeven vind ik, maar echt seks of een verhouding is wel exit. En ik vind wekenlang met iemand flirterig appen erger dan een dronken zoen in de kroeg.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 19:34

lieveli schreef:
Oh ik ben daar wat makkelijker in. Een zoen is gauw gegeven vind ik, maar echt seks of een verhouding is wel exit. En ik vind wekenlang met iemand flirterig appen erger dan een dronken zoen in de kroeg.

Ben ik het helemaal mee eens!

Ik begin ondertussen steeds meer te twijfelen wat ik nou eigenlijk zoek. Ik heb nu wel de lusten niet de lasten met m'n tinderdate. Ik vind dit met hem eigenlijk wel prima zo, leuke jongen maar ik zie hier denk niet echt een relatie uit voortkomen. Ik denk dat hij dit ook wel zo ziet maar dat zal ik vrijdag een peilen voor de zekerheid.

Ik ga wel van het weekend of volgende week afspreken met iemand waar ik al maanden geleden een match mee was en sporadisch wat geappt heb. Ik had hem een beetje gefriendzoned maar het wordt toch eigenlijk wel tijd om die een keer te ontmoeten aangezien hij vorige maand op 5 minuten fietsen is komen wonen!

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 20:00

lieveli schreef:
Leuk Mirthe! Wat gaan jullie doen?

Minigolf en wandelen! :o
Hoop op mooi weer, want ik heb net een leuk jurkje gekocht :+

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 20:10

Leuk Mirthe!!

Ik vind een keer een zoen ook anders dan wekenlang appen en allerlei gevoelens delen. Dat eerste vergeef ik wel weer, dat laatste zou een veel grotere deuk in mijn vertrouwen zijn.

Wij gaan binnenkort op schoolreisje en mijn leerlingen gaan daar een man voor mij zoeken. Want de juf moet trouwen :') Ze gaan alle mannen aanspreken en naar mij sturen. Ik denk dat ik me de hele dag maar ga verstoppen.... ergens met lekker eten en wijn ofzo :')

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 20:24

MMIDV schreef:
Leuk Mirthe!!

Ik vind een keer een zoen ook anders dan wekenlang appen en allerlei gevoelens delen. Dat eerste vergeef ik wel weer, dat laatste zou een veel grotere deuk in mijn vertrouwen zijn.

Wij gaan binnenkort op schoolreisje en mijn leerlingen gaan daar een man voor mij zoeken. Want de juf moet trouwen :') Ze gaan alle mannen aanspreken en naar mij sturen. Ik denk dat ik me de hele dag maar ga verstoppen.... ergens met lekker eten en wijn ofzo :')

Gewoon flesje op tafel.. kun je die weer delen met al die leuke mannen die naar je toe gestuurd worden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 20:27

Hahaha geweldig!

Ik heb dinsdag een date met rock meneer. Zien elkaar zaterdag al bij optreden van bevriend bandje dus ben benieuwd! Again :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 20:37

lieveli schreef:

Tja, ik betrapte ze toen ze bezig waren, en achteraf bleek het al een paar maanden te spelen. :x

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 20:57

Vreemdgaan op welke manier dan ook betekent onverdoofd castreren en mijn slechtste kant zien. Dat wil je niet. Dan maak ik je echt kapot. :)

Gelukkig zou mijn vriend dat echt nooit doen, zit niet in zijn karakter.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 22:19

Op heterdaad betrapt? Jeetje!

Ik vroeg R wanneer hij het liefste wou afspreken. Antwoord was : het liefst het hele weekend!
Dus ik denk dat we elkaar vanaf vrijdagavond tm zondag zien haha
Ik alleen zaterdag even rijden en dan gaat hij mountainbiken.
Dus denk dat de hondjes mee gaan naar hem.