Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
florence123 schreef:Jibbel schreef:Ik zie mn date vanavond weer.Ik blijf het ook lastig vinden of er nou wel of niet wat is. Het is een leuke, lieve vent, maar ik merk al weer dat ik soms aan het draaikonten en terugkrabbelen ben. Wil wel afspreken en vind het steeds heel relaxt en gezellig met hem, maar merk ook dat ik 'bang' ben dat hij meer wil en ik eigenlijk nog steeds het los-vastprincipe prima vind. Hij heeft wel echt aangegeven uiteindelijk op zoek te zijn naar een relatie. Meh.. Wil gewoon mn eigen ding kunnen doen en het af en toe eens leuk hebben met iemand zonder dat er verwachtingen of verplichtingen zijn.
Mja..een x weer binden en wat opbouwen is op mijn leeftijd ook niet verkeerd. Al weet ik dus niet zo goed of ik daar nu ook wel écht zin in heb en aan toe ben..lastig
Exact mijAlleen als ik dan de kans krijg om het los/vastprincipe met iemand te doen dan is het gelijk toch dat niet. Want dan wil ik wel wat zekerheid dat ik de enige ben voor hem. En moest hij dan een relatie willen, dan zou ik dat ook niet willen. Hoezo verwarrend?
Citaat:Hyppolyte: goed gepraat! Idd niet echt een normale situatie, dus goed om je gevoel hierin te volgen. Dat iemand kinderen heeft is niet niks en idd, in onze leeftijdscategorie is dat niks geks. Wel fijn dat zijn kinderen al wat ouder zijn.
Jibbel schreef:Daar ben ik ook van overtuigd Anne. Alleen ben ik dan ook weleens 'bang' dat ik mooie kansen laat liggen. Want nu begin ik te piepen, terwijl het echt een goede jongen is. Heb dat eerder gehad en die ook laten lopen (of aan de kant gezet). Straks ben ik 80 en doe ik dat nog steeds en heb ik het altijd ingewikkeld gemaakt voor mezelf.
Toch denk ik ook dat wat ik had met mn ex, niet meer komt met een ander. Dat was echt als donderslag bij heldere hemel raak van beide kanten en gingen niet meer bij elkaar weg de 10 jaar daarna.
Maar goed, ben wel dankbaar voor dat ik dat iig gehad heb en weet hoe het voelt.
Alleen t gevaar is dat je 'zoekt' naar iets vergelijkbaars, wat echt onmogelijk is, omdat het met ieder persoon anders is.
lieveli schreef:Ja zelfde hier. En toen ik J tegen kwam, kwam er zo'n raar gevoel van alwetende rust over me heen. En toen dacht ik, zo voelt liefde dus. Geen stress, valse hoop, berichten analyseren, me anders voordoen dan ik ben, bang zijn voor afknappers, aangetrokken/afgestoten worden. Nu snap ik ook wanneer mijn moeder zegt, het moet makkelijk gaan.
Natuurlijk had ik in het begin wel heel veel zenuwen voor die jongen, maar ik was ook wel heel zeker van onze liefde, hoe pril ook.
lieveli schreef:Ja zelfde hier. En toen ik J tegen kwam, kwam er zo'n raar gevoel van alwetende rust over me heen. En toen dacht ik, zo voelt liefde dus. Geen stress, valse hoop, berichten analyseren, me anders voordoen dan ik ben, bang zijn voor afknappers, aangetrokken/afgestoten worden. Nu snap ik ook wanneer mijn moeder zegt, het moet makkelijk gaan.
Natuurlijk had ik in het begin wel heel veel zenuwen voor die jongen, maar ik was ook wel heel zeker van onze liefde, hoe pril ook.
Robijntjah schreef:Jep, dat is precies wat er in m'n vorige relatie gebeurde met alle gevolgen van dien. Heb dingen tegen me laten zeggen en gebeuren die echt niet kunnen en dat wil ik dus echt never nooit meer. Dus het hele daten is voor mij ook een beetje een oefenterrein om m'n gevoel te leren (h)erkennen en er vooral ook naar te luisteren. Als ik nl heel eerlijk ben wist ik 7 jaar geleden al dat het ontzettend foute boel was
lieveli schreef:Oh ik ben daar wat makkelijker in. Een zoen is gauw gegeven vind ik, maar echt seks of een verhouding is wel exit. En ik vind wekenlang met iemand flirterig appen erger dan een dronken zoen in de kroeg.
MMIDV schreef:Leuk Mirthe!!
Ik vind een keer een zoen ook anders dan wekenlang appen en allerlei gevoelens delen. Dat eerste vergeef ik wel weer, dat laatste zou een veel grotere deuk in mijn vertrouwen zijn.
Wij gaan binnenkort op schoolreisje en mijn leerlingen gaan daar een man voor mij zoeken. Want de juf moet trouwenZe gaan alle mannen aanspreken en naar mij sturen. Ik denk dat ik me de hele dag maar ga verstoppen.... ergens met lekker eten en wijn ofzo
lieveli schreef:Oh ik ben daar wat makkelijker in. Een zoen is gauw gegeven vind ik, maar echt seks of een verhouding is wel exit. En ik vind wekenlang met iemand flirterig appen erger dan een dronken zoen in de kroeg.