Momenteel komt het stormchase seizoen weer op gang in de USA, en op dit moment zijn er waarschuwingen actief. Je kunt meekijken met stormchasers, hier kun je ze volgen
Hoe zit het met Hawaï ? Aardbevingen en daardoor die lavastromen?
Anoniem
Geplaatst: 07-05-18 17:26
Of andersom. Lastige materie. Hawaii is een grote actieve vulkaan met als aantekening dat het van die gestage uitbarstingen zijn zonder "veel" kabaal. Terwijl andere gebieden zoals de Ring of Fire met veel kabaal uitbarst. Denk maar aan Krakatoa/Krakatau. Overigens ligt Hawaii er wel middenin en niet aan de rand. Waar ook de meeste tektonische wrijvingen zijn.
Een goedemorgen. Heb een beetje regen gehad. 5mm Klinkt als niet veel maar alles wat al bloeide is even opgefrist en wat op springen stond staat nu te glunderen. Temperatuur is wat minder (12 graden).
Set_Elkol
Geplaatst: 10-05-18 15:02
Hoi, is dit een beetje een besloten topic en alleen over storm? Ik had gister een hele rare wolk gefotografeerd en vroeg me af wat het was maar heb geen idee hoe dikke huisvredebreuk het is als ik hem hier plaats denk dat de wolk ook meer raar lijkt door hoe de zon erin en erop valt.