Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ashleytjuhh schreef:sommige verkopers zijn echt eng!
ik had op wat geboden, 3 min later had ik 8 berichten terug met betalingsgegevens en 6x of ik het nog wilde hebben want ik reageerde niet meer en als laatste 8e bericht ja nu heb ik het al aan een ander verkocht hoor als jij niet de moeite neemt om te reageren...
Dus ik dacht oke dikke doei met jou!
Ashleytjuhh schreef:sommige verkopers zijn echt eng!
ik had op wat geboden, 3 min later had ik 8 berichten terug met betalingsgegevens en 6x of ik het nog wilde hebben want ik reageerde niet meer en als laatste 8e bericht ja nu heb ik het al aan een ander verkocht hoor als jij niet de moeite neemt om te reageren...
Dus ik dacht oke dikke doei met jou!
sauffi schreef:Soms is marktplaats ook best wel leuk hoor, mijn vader had iets gekocht en vroeg of ik het mee ging ophalen. Ik had alleen wel me paardrijkleren aan. Kwamen we bij een vrouwtje thuis (zag er niet bepaald verzorgt uit daar) maar die vrouw was wel heel aardig. Vroeg ze of ik even mee ging kijken bij de paarden. Had ze één of ander sportpaard uit Ierland staan die ook als reserve paard op de olympische spelen heeft gelopen voor Ierland dan. vond ik als meisje van 10 helemaal geweldig maar als ik het me zo herinner blijft het me een raadsel wat dat paard bij haar deed.
Rebecca schreef:maar natuurlijk jullie auto rijd op water
,het grind schept zichzelf in de aanhanger
Paar jaar terug had ik een bank en een fauteuil via MP , en ik van kunnen jullie tegen vergoeding hem brengen ? Maar ze stonden erop het gratis te doen,Zo kan het ook