Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 09:27

Wij hebben ooit toen Mn pa zn rug brak iemand via de verzekering gekregen en die is hier nu nog steeds. Allang niet meer van de verzekering maar nu voor een salaris per uur en ze is er dan drie iur

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 09:31

Die van mij komt 4 uur, maar zelfs 2 is mogelijk :)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 09:49

sommige verkopers zijn echt eng!
ik had op wat geboden, 3 min later had ik 8 berichten terug met betalingsgegevens en 6x of ik het nog wilde hebben want ik reageerde niet meer en als laatste 8e bericht ja nu heb ik het al aan een ander verkocht hoor als jij niet de moeite neemt om te reageren...

Dus ik dacht oke dikke doei met jou!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 09:51

Ashleytjuhh schreef:
ik had op wat geboden, 3 min later had ik 8 berichten terug met betalingsgegevens en 6x of ik het nog wilde hebben want ik reageerde niet meer en als laatste 8e bericht ja nu heb ik het al aan een ander verkocht hoor als jij niet de moeite neemt om te reageren...

Doortastend :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 09:57

Ashleytjuhh schreef:

_O-
Zijn van die mensen die geen leven hebben.

Iemand die reageert op een winterjas: is het echt een winterjas.

Heb maar gereageerd dat het in ieder geval zeer zeker geen zomerjas is. :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 10:29

Anoniem schreef:

'Nee een komkommer met een identiteitscrisis.'

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 10:30

Captain schreef:
Anoniem schreef:

_/-\o_ ~~}>

Haha geweldig als je dat als antwoord terug zou krijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 11:11

Captain schreef:
Anoniem schreef:

_O-

Heb inmiddels geen reactie gekregen meer :') gaan 't meemaken :')

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 12:01

Soms is marktplaats ook best wel leuk hoor, mijn vader had iets gekocht en vroeg of ik het mee ging ophalen. Ik had alleen wel me paardrijkleren aan. Kwamen we bij een vrouwtje thuis (zag er niet bepaald verzorgt uit daar) maar die vrouw was wel heel aardig. Vroeg ze of ik even mee ging kijken bij de paarden. Had ze één of ander sportpaard uit Ierland staan die ook als reserve paard op de olympische spelen heeft gelopen voor Ierland dan. vond ik als meisje van 10 helemaal geweldig maar als ik het me zo herinner blijft het me een raadsel wat dat paard bij haar deed.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 12:03

Nou weer iemand die een bod doet op het bed en dan nog 100 andere vragen heeft een foto's wil
Waarom bied je dan?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 12:04

Captain schreef:
Anoniem schreef:

_O- _O- _O- _O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 12:11

Heb er nu een boog met pijlen op staan. Boog is zo groot dat ik hem niet in een doos krijg en heb ook geen zin om naar zo'n mega doos op zoek te gaan eerlijk gezegd. O:) Dus bij de advertentie gezet ook alleen ophalen. Krijg ik direct een mail: wilt u ook verzenden? Euh. Kun je niet lezen ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 13:57

sauffi schreef:
Soms is marktplaats ook best wel leuk hoor, mijn vader had iets gekocht en vroeg of ik het mee ging ophalen. Ik had alleen wel me paardrijkleren aan. Kwamen we bij een vrouwtje thuis (zag er niet bepaald verzorgt uit daar) maar die vrouw was wel heel aardig. Vroeg ze of ik even mee ging kijken bij de paarden. Had ze één of ander sportpaard uit Ierland staan die ook als reserve paard op de olympische spelen heeft gelopen voor Ierland dan. vond ik als meisje van 10 helemaal geweldig maar als ik het me zo herinner blijft het me een raadsel wat dat paard bij haar deed.

Ach, ik heb er hier ook 1 lopen die GP heeft gelopen, vlak voor die echt doorbrak had de eigenares geen tijd meer en kreeg hij artrose in de rug waardoor de hogere oefeningen niet meer mogelijk waren.

Captain: Wie niet waagt niet wint zeker? :)

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 13:58

Oké, ik heb nu ook iets nieuws.

Had een serie van Friends te koop staan en nu is m'n advertentie verwijderd omdat hij niet aan de algemene voorwaarden voldeed.

Punt is alleen dat ik nergens kan vinden wat ik dan verkeerd heb gedaan :+

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 22:32

Zoo hekel aan mensen die bieden en vervolgens niet meer reageren e.d! Bah HOE serieus ben je dan??!

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 22:35

Ik vind het vooral vervelend andersom. Ik stel vragen of bied iets en verkopers reageren niet, wat wil je dan :')

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 07:17

Ja nou dat heb ik dus :€

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 09:43

Nou ik heb het ook andersom. Ik had geboden op een vaatwasser, ik dacht dat moet tweedehands wel kunnen. Dus verkoper gaat akkoord en vraagt wanneer ik hem wil ophalen. Ik geef aan dat ik vervoer moet regelen. Dus wanneer ik dat heb gedaan, vroeg ik of ik hem dan zaterdag kon ophalen. Dat was geen probleem. Ik vroeg of 10.00 uur goed was en wat het adres is. Vervolgens al 2 dagen radiostilte :\

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 09:51

Ik had een playstation game op MP staan. Eindelijk iemand die echt interesse had.

Prijs afgesproken, dag en tijd dat hij de game komt ophalen. Dus ik denk; moooi!

Krijg ik ruim van te voren een bericht dat hij niet kan want er is iets belangrijks tussen gekomen, of het een andere dag kan. Nouja geen probleem, wanneer wil je dan?
Of ik voor het zelfde bedrag het spel wil opsturen.. hmm voor €5 meer stuur ik hem naar je op.
Dat vond hij prima, zolang ik hem vandaag nog op zou sturen.
Uhhhh.. als het geld vandaag op de rekening staat doe ik hem vandaag op de post, anders word het morgen.
Toen wou hij opeens de game weer ophalen. >;)

Al met al, hij kwam een half uur later de game ophalen dan de tijd die we als eerst hadden afgesproken.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 12:15

Advertentie op zowel marktplaats als facebook staan met Grind wat gratis af te halen is.

Krijg reacties met: Ik wil het wel hebben maar ik heb geen auto...
Heb teruggestuurd dat ze mij een berichtje kunnen sturen als ze een auto met aanhanger geregeld hebben. := Want ik zag de bui al weer hangen met de vraag of we het niet kunnen brengen. 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 12:32

_O- maar natuurlijk jullie auto rijd op water :j ,het grind schept zichzelf in de aanhanger :j

Paar jaar terug had ik een bank en een fauteuil via MP , en ik van kunnen jullie tegen vergoeding hem brengen ? Maar ze stonden erop het gratis te doen,Zo kan het ook :))

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 13:54

Rebecca schreef:
_O- maar natuurlijk jullie auto rijd op water :j ,het grind schept zichzelf in de aanhanger :j

Paar jaar terug had ik een bank en een fauteuil via MP , en ik van kunnen jullie tegen vergoeding hem brengen ? Maar ze stonden erop het gratis te doen,Zo kan het ook :))

Dat vind ik idd al heel anders! Dan wordt het aangeboden. Normaal heb ik dat ook wel gauw, maar nu denk ik ja doei, tegenwoordig zitten zoveel mensen voor een dubbeltje op de eerste rij dat ze het gewoon kunnen komen halen :')

Of het moet een bekende van mij zijn waarvan ik weet dat hij of zij het niet geregeld krijgt.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 14:05

Ik heb ook wel iets 'vervelends' gehad.
Ik had een bank te koop staan, kreeg een serieuze bieder die op de dag zelf netjes heeft vermeld de bank niet te kunnen komen halen (zijn huidige bank was niet opgehaald en daardoor onmogelijk ruimte en een klein beetje geld tekort voor onze bank).
Naja ging helaas over, heb ik een andere geinteresseerde die de bank wilde hebben.
Deze man wilde de bank heel graag hebben zei hij, en of ik dus iets van de prijs af kon doen.
De bank stond er op voor €250 en ik ben gaan zakken tot €200 (bank was nog vrij jong, nog enorm netjes en altijd met dekens er overheen erop gezeten, vrij van vlekken enz).
Tot 4x toe gevraagd aan de beste meneer of hij akkoord ging met €200, hierop kreeg ik tot 4x toe 'okee'.
Vervolgens een discussie over de afspreektijd, mijn voorkeur ging uit voor de avond gezien mijn werk, maar meneer kon alleen tussen 4 en 5, waarna ik mijn zus moest charteren zodat zij hem eventueel kon ontvangen.. Krijg ik om 3 uur bericht, dat hij er al is en wel voor de deur wacht..
Niet heel fijn eigenlijk dus ben ik om half 4 direct naar huis geraced (eerder weg van werk dus).
Vervolgens toen ik aankwam was mijn zus er blijkbaar al, en de bank (lees, het is een gigantische hoekbank in 3 delen) al deels ingeladen..
Ik vertrouwde het niet geheel dus heb gevraagd eerst af te rekenen..
Ging hij nog moeilijk doen over de afgesproken 200€!
Uiteindelijk de bank meegegeven voor €180, normaal sta ik wel op mijn strepen maar ik zag een dikke vette ruzie ook niet zitten.. :n

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 14:11

Ik had hem weer uitgeladen en meneer de .... laten krijgen :(
Wat een idioot zeg!!

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 14:12

Ik had hem idd ook mooi weer uitlaten laden is hij helemaal gek!