Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:52

Nijna schreef:
bij mij is dat juist allemaal andersom... begin volop aan de app.. laatste tijd, vrij weinig of de vlgd dag pas reactie ofzo... allemaal moeizame mannen :p idd zelfvertrouwen gaat hier wel een beetje aan onderdoor, cker als je de blauwe vinkjes ziet, en meneer is de halve dag online...

DAT Is inderdaad heel irritant!! En dan nog roepen jaaaa heb t zo druk bladiebla..

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:57

UhNee schreef:
Denk ik ook niet, maar ik zoek zelf ook geen contact. Beetje schijterig en ik denk ook laat hem dan maar als 'ie zo druk is.

Vrijdag zei hij nog wel dat hij me miste... Maar dan denk ik neem initatief dan :+ Super klote, net nu ik hem echt heel leuk begin te vinden.

Iemand die je echt graag wil zien, zoekt echt wel contact vroeg of laat..
Niemand is te druk om af en toe en berichtje te sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:58

Dat kan toch? Ik heb zowel mijn blauwe vinkjes als mijn laatst gezien uit staan maar ik heb mijn telefoon heel vaak met Whatsapp open op tafel liggen terwijl ik mee bezig ben. Dat je online bent op Whatsapp betekent imo niet dat je ook tijd hebt om met alles en iedereen een gezellig gesprek te voeren. Vind het een beetje raar dat er dan gelijk over moeizame mannen gesproken wordt, ten eerste kunnen vrouwen precies hetzelfde doen en ten tweede is het toch niet moeizaam als iemand geen zin heeft om dag in dag uit constant met je in contact te zijn? :') Aan het begin is dat lachen, dan leer je elkaar net kennen.. Maar op een gegeven moment moet dat ook ophouden hoor

Carlijn101

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:07

Kan idd wel, maar 3 dagen niks laten weten als dat eerder wel zo is, vind ik wel apart hoor..

Niet meer normaal in deze maatschappij haha..

Ik laat zelf ook vaak contact verwateren, maar iemand die echt mijn aandacht heft gewekt vergeet ik echt niet terug te appen of om de zoveel tijd iets te sturen hoor.. Die ik nooit ontmoet heb, vergeet ik wel heel vaak, ben er slecht in die contacten te onderhouden..

Zouden die mannen daar ook zo over praten op hun fora :P

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:25

Ik merk ook met m'n vriend dat ie op de app gewoon niet zo van gesprekken is. Als ik bij hem ben is het helemaal goed, maar soms weinig contact. Jammer genoeg is de app de komende tijd ons enige contact ondat het gewoon te druk is (examens en tentamens enzo).
Ik app ook bijna altijd als eerste (ben eerder wakker dus goedemorgen en slaap eerder dus slaaplekker). Als ie daar niet op reageert app ik hem de volgende dag niet, dan begint ie meestal zelf wel :P
Ik ben erg van gewoote en routine dus het zit er helemaal in bij mij :')

M'n beste vriendin die ook d'r vriend van Tinder heeft geplukt herkent dit ook heel erg. Waarop we hele gesprekken kunnen hebben over frustraties hierover :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 17:07

Vanavond zie ik m weer. Nog even bedenken hoe en wat.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 17:13

Okee, mijn hoop is weer met 3,2% omhoog gegaan. Net wat heen en weer gesnapt, ik ga hem maar eens een appje sturen.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 17:21

Ik ben mij aan het klaarmaken, beel te vroeg haha

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:12

Dan heb ik denk een uitzondering :') Ik laat alle mannen altijd expres in de beginfase achter me aanlopen, graag of niet. Die ik nu 'heb' (date staat gepland) appt echt veel en vaak. Ik begin nooit :') en hij altijd 'Goedemorgen/-middag'. En altijd heel veel belangstellende vragen over alles. Ik hoef maar wat te typen en binnen vijf minuten wordt het gelezen en beantwoordt :))
Nu voel ik totaal nog geen druk, maar in een relatie kan ik er wel slecht tegen als een vent sloom antwoordt (lees: paar uur over doen om te antwoorden) :P

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:13

Furrow schreef:
Ik ben mij aan het klaarmaken, beel te vroeg haha

Spannend... :)) Al zenuwen?

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:27

ik heb net een ontzettend leuke date achter de rug!
hij was hier vanmiddag rond half drie, hebben een lekkere wandeling met de honden gemaakt, daarna wat gedronken hier en samen gegeten en hij is zojuist weer op zijn motor gestapt op weg naar huis.
het voelde echt heel fijn en goed, maja dat heb ik wel vaker gehad geloof ik dus ik ga het allemaal wel zien. :')
lig weer een middag/avond leuk besteed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 00:09

Geslaagde date nr 5 :oo

Jeetje. Hij keek me echt aan alsof ie iets wou zeggen maar niet durfde. Dalijk even peilen als ie thuis is.
Geproost op 'ons' en hij heeft zijn vrienden verteld over me.
Ik heb wel kriebels :o

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 04:36

O gossie! Misschien wilde hij je officieel vragen z'n vriendinnetje te zijn ofzo?

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 08:28

Hoe was je date Furrow?

Leuk Kenyada en Robijntjeh :)

Hier gaat het toch ook wel snel.. Ben meteen het hele weekend blijven slapen bij mijn date.
Voelt verder super goed gelukkig :)

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 08:41

Ik lig momenteel naast mijn tinder date meneer in het hotel! Glitters

Nog tips om te doen in ongeving rotterdam?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 09:54

mysecrets schreef:
Ik lig momenteel naast mijn tinder date meneer in het hotel! Glitters

Nog tips om te doen in ongeving rotterdam?

Dierentuin Blijdorp?

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:10

Ooh wat leuk allemaal!! Zijn de leuke mannen dus toch nog niet op haha.

Ik ben gisteravond ook weer bij m'n 'date' blijven slapen, 2e keer in 4 dagen tijd :') tsja of dat nou de juiste basis is voor een echte relatie betwijfel ik wel maar ach we hebben het leuk en gezellig en met de gym klikt het uitermate goed. Of het echt een man is voor mij weet ik nog niet zo, tis echt een surfdude die eigenlijk niet meer dan een km bij de zee vandaan wil zijn, dat zit gewoon in z'n bloed. Ik denk dat we iets te veel andere dingen in het leven willen om er echt iets serieus van te maken. Maar joh de tijd zal het leren. Heb alleen vrijdag een date staan met een ander en weet niet zo goed wat ik daar nou mee moet (heel ander type!) wat zouden jullie doen?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:26

niet op 1 paard wedden heb ik geleerd in dit topic, dus vrijdag gewoon gaan :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 11:12

Mwah, als je echt al bij iemand bent blijven slapen enzo dan zou ik het niet heel netjes vinden om ook nog met een ander op date te gaan. Of date 1 moet er geen problemen mee hebben. Maar het niet zeggen zou ik niet echt heel netjes vinden. Laat ik het zo zeggen, als iemand bij mij was blijven slapen en het verder echt wel leuk is, dan zou ik het niet heel cool vinden als diegene zonder iets te zeggen ook met anderen date. Je hoeft heus niet direct exclusief te zijn, maar ik zou er zelf wel eerlijk over zijn/blijven.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 11:25

ik vind niet dat je de andere date moet afzeggen, maar van het moment dat je gymt, vind ik toch dat je niet verder kan daten zonder dit te melden. Ook al heb je nog geen "relatie" of is dat niet de bedoeling. Afspraken en eerlijkheid vind ik ook buiten een "vaste relatie" belangrijk.

Als ik een plus vriend heb/had, dan stel ik het ook op prijs dat hij er niet op los date en in bed belandt bij weet ik veel wie allemaal. Van zodra hij liever met iemand anders gymt, ok voor mij. Maar dan stopt "onze overeenkomst". Ik heb geen zin in weet ik veel wat allemaal.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 11:30

Lastig want in principe als je geen relatie hebt kan je met zoveel mensen daten als je wilt.
Maar blijkbaar vind je deze man niet zo heel geweldig, anders had je die andere date allang afgezegd.
Ik zou gewoon op date gaan := Er hoeft toch niks te gebeuren?

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 11:30

Zo sta ik er inderdaad ook in Berdien en Petit, vindt het alleen lastig hoe dit aan te kaarten op een goed bespreekbare manier. Denk dat ik vrijdag dan toch afzeg en even aankijk hoe het loopt met nummer 1. Had het ook niet verwacht dat het zo zou lopen. Tsja..zo heb je er geen en zo heb je er teveel %)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 11:36

Klopt Neverland, als je geen relatie hebt, heb je in principe geen verplichtingen of beperkingen of wat dan ook. Gevoelsmatig zit er voor mij wel een verschil tussen 'daten' en blijven slapen en gymmen. Dat is voor mij meer ehm... daten+ :)) Ik zou het zelf niet echt kunnen waarderen als ik in de daten+ fase zit en iemand date/date+ ook nog met anderen. Dat wil zeggen, als het niet gezegd wordt. Als het wel besproken wordt, dan kun je er dan altijd nog wat van vinden.

Maar da's voor iedereen natuurlijk weer anders :j

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 11:40

Neverland schreef:
Lastig want in principe als je geen relatie hebt kan je met zoveel mensen daten als je wilt.
Maar blijkbaar vind je deze man niet zo heel geweldig, anders had je die andere date allang afgezegd.
Ik zou gewoon op date gaan := Er hoeft toch niks te gebeuren?

Ja daar heb je ook wel weer een punt hahaha ALS ik vrijdag zou laten doorgaan zou ik daar iig niks mee doen, dat gaat me een beetje te ver. Ik vind hem nu nog niet helemaal geweldig maar dat komt ook vooral doordat ik mezelf dat niet toe laat.. (iets met k.lootz.akken in het verleden bladiebla)

En als klap op de vuurpijl kwam gister m'n voormalige tinderluv uit de UK weer uit de lucht vallen met een stuk of 15 berichten met alleen maar ik mis je, hartjes en weet ik t wat :roll: ben al die tijd echt wel gek op hem geweest maar ja die afstand he..

Anyway dank voor de tips en gedachten tot dusver!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 20:06

Ik en mijn date zijn exclusief aan het daten :o

Misschien dat ik komend weekend wel naar zijn huis ga....
Super spannend wel!