Toen waren we bij een halte.. deuren open.. kind vliegt eruit... deuren dicht.. metro rijd verder...
Je had die kop van die moeder moeten zien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:Ik moet heel erg lachen stiekem.. achterlijk druk kind aan schreeuwen en rennen door metro.. mams alleen aandacht voor der mobiel..
Toen waren we bij een halte.. deuren open.. kind vliegt eruit... deuren dicht.. metro rijd verder...
Gianti schreef:Ik moet heel erg lachen stiekem.. achterlijk druk kind aan schreeuwen en rennen door metro.. mams alleen aandacht voor der mobiel..
Shadow0 schreef:Is lijn 12 de enige bus die naar CS gaat? In vroeger tijden was er nog lijn 11, nu de 28 toch.En komt de 27 niet langs station Overvecht?
Edit: nee, de 27 komt niet in de buurt van Overvecht. Verwarring met lijn 3, maar die komt niet in de buurt van de Uithof.
Jans schreef:Ik vind zelf de verbinding vanaf Lunetten naar de Uithof een stuk relaxter
Emmaa_ schreef:Jans schreef:Ik vind zelf de verbinding vanaf Lunetten naar de Uithof een stuk relaxter
Jaaa die verbinding is zo fijn! Jammer genoeg alleen in de spits en ook reizen via Lunetten is voor mij super ver om. Op zich valt mijn reistijd mee hoor, het valt me tot nu toe reuze mee maar het blijft vervelend als ik twee keer de 12 aan me voorbij moet laten gaan omdat ik er gewoon echt niet meer in pas met m'n dikke reet