Drunksheep schreef:Ik ben fan van de laatste paar nummers van JB
* Schuldig *
What do you mean , Sorry & Where are you

Ik moet nog oppassen , want als hij zulke nummers blijft maken word ik straks nog een belieber
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Foaly schreef:Amandavd schreef:Alsof die eigenaren het fijn vinden dat hun geliefde veulens dood zijn....
Dat zeg ik toch nergens? Ik begrijp alleen niet waarom ze dan automatisch gouden veulen moeten worden. Maar zoals ik al zei, dat zal wel aan mij liggen.
Foaly schreef:Gut, het was maar een confession hoor. Ik dacht dat dit topic daarvoor bedoeld was
En ik snap heel goed dat het winnaarstopic niet de plek is om zo'n discussie te houden, dat is idd gemeen. En ik vind het ook oprecht sneu voor de eigenaars dat ze hun veulen moesten kwijtraken, dat gun je niemand. _Femkeeex schreef:Drunksheep schreef:Ik ben fan van de laatste paar nummers van JB
* Schuldig *![]()
What do you mean , Sorry & Where are you
Ik moet nog oppassen , want als hij zulke nummers blijft maken word ik straks nog een belieber
vanspeijk schreef:vuurneon schreef:Ik ruik graag aan mensen als ze lekker wasmiddel hebben, ik snuffel zonder enige schaamte aan collega's die mij soms wat vreemd aankijken uiteraard...
Same! Al doe ik het wel altijd discreet
iemand waar ik altijd naast zat vorig jaar, stonk echt gigantisch. Ik hield dan altijd mn adem in als ze langsliep
(ze was verder wel heel aardig hoor). Dus zo een beetje aangeleerd....
helemaal die mensen die slechte muziek spelen met oortjes waar ik nog mee mee kan luisteren