Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 16:14

Drunksheep schreef:
Ik ben fan van de laatste paar nummers van JB :Y)

* Schuldig * :')

What do you mean , Sorry & Where are you <3

Ik moet nog oppassen , want als hij zulke nummers blijft maken word ik straks nog een belieber :=

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 16:17

Ik heb de hele middag besteed aan het uitwerken van 1 deelvraag van mijn literair werkstuk. Ik had er zo onderhand wel 2-3 af kunnen hebben... :\
Laatst bijgewerkt door Biscuitje op 16-11-15 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 16:19

_Femkeeex schreef:
Ik moet nog oppassen , want als hij zulke nummers blijft maken word ik straks nog een belieber :=

Dit zou ik kunnen confessen, dus bij deze :')

suus_pepper

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 16:21

Ik kan mijn bovenburen op het moment wel wurgen, ik kan hun muziek letterlijk horen in mijn woning. Dat is echt niet nodig, zo gehorig zijn deze woningen nu ook weer niet. Dus ze hebben hun muziek gewoon belachelijk hard.
Het is dat ik van mijn vriendje de lieve vrede moet bewaren, anders stond ik nu echt wel boven!

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 16:36

Ik ben de boekenreeks van De Zilverhengst weer aan het lezen, voor de zoveelste keer. 's Ochtends verstop ik het boek zodat niemand me kan uitlachen. :Y)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 16:47

Confession: ik ben het gruwelijk eens met de mensen die protesteren tegen het feit dat het ‘zieligste’ verhaal de Bokt veulenverkiezing heeft gewonnen. Ik heb gewoon een aversie tegen op iets of iemand stemmen terwijl diegene niets bijzonderders heeft gepresteert dan doodgaan :roll:

Maar goed, misschien ben ik ook gewoon een ongevoelig stuk hout. Dat kan ook :=

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 16:51

Alsof die eigenaren het fijn vinden dat hun geliefde veulens dood zijn....

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 16:51

Amandavd schreef:

Dat zeg ik toch nergens? Ik begrijp alleen niet waarom ze dan automatisch gouden veulen moeten worden. Maar zoals ik al zei, dat zal wel aan mij liggen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 16:54

Foaly schreef:
Amandavd schreef:

Dat zeg ik toch nergens? Ik begrijp alleen niet waarom ze dan automatisch gouden veulen moeten worden. Maar zoals ik al zei, dat zal wel aan mij liggen.

Who cares of er nou een dood of levend veulen wint? Echt? Who gives a damn? Mensen worden niet gedwongen om erop te stemmen maar doen dat uit zichzelf.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 16:59

Gut, het was maar een confession hoor. Ik dacht dat dit topic daarvoor bedoeld was -O-

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 17:03

Foaly schreef:
Gut, het was maar een confession hoor. Ik dacht dat dit topic daarvoor bedoeld was -O-

Sorry daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik vind het wel zo misselijk om zo'n in mijn ogen domme discussie op te starten terwijl die eigenaren het al moeilijk genoeg hebben. Alsof we tegenwoordig over het leed van een ander onze eigen gram moeten halen. Maar je hebt gelijk, dit is een confession topic. Excuus.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 17:08

Excuses aanvaard :Y) En ik snap heel goed dat het winnaarstopic niet de plek is om zo'n discussie te houden, dat is idd gemeen. En ik vind het ook oprecht sneu voor de eigenaars dat ze hun veulen moesten kwijtraken, dat gun je niemand.

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 17:53

_Femkeeex schreef:
Drunksheep schreef:
Ik ben fan van de laatste paar nummers van JB :Y)

* Schuldig * :')

What do you mean , Sorry & Where are you <3

Nog eentje schuldig hier, had echt helemaal niets met die jongen tot op heden en heb nu zelfs z'n cd besteld. echt hele confession is dit. :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 18:19

Ik ruik graag aan mensen als ze lekker wasmiddel hebben, ik snuffel zonder enige schaamte aan collega's die mij soms wat vreemd aankijken uiteraard... :')

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 18:20

vuurneon schreef:
Ik ruik graag aan mensen als ze lekker wasmiddel hebben, ik snuffel zonder enige schaamte aan collega's die mij soms wat vreemd aankijken uiteraard... :')

Same! Al doe ik het wel altijd discreet :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 18:21

vanspeijk schreef:
vuurneon schreef:

Same! Al doe ik het wel altijd discreet :')

Discreet snuffelen doe ik wel bij wat meer onbekenden haha, bij familie van cliënten bv :')

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 18:38

Discreet, ja ja <<)

Anyway, ik zal dan ook maar gelijk confessen dat ik bij sommige mensen mij adem inhoud als ze langslopen :') iemand waar ik altijd naast zat vorig jaar, stonk echt gigantisch. Ik hield dan altijd mn adem in als ze langsliep :') (ze was verder wel heel aardig hoor). Dus zo een beetje aangeleerd....

En nu zit er een jongen voor me bij economie en die meurt echt gigantisch uit zn mond, ik moet er echt bijna van kokhalzen :')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 18:44

Ik heb ook een meisje in mijn klas zitten en die stinkt echt heel erg := Uit haar mond en naar zweet. Ik probeer als ik met haar praat mijn hand ook tatctisch voor mijn mond te houden zodat ze het niet doorheeft. Best sneu maar ik durf er ook niks van te zeggen.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 19:21

Ik ga minstens 1x per week naar de intratuin om aan de kaarsen te ruiken :')

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:18

Ik heb een collega die zo vreselijk uit haar mond stinkt, dat ik altijd zorg dat ik niet naast of tegenover haar zit bij de lunch.
Ze vindt me vast onaardig, want ik kijk haar nooit aan als ze tegen me praat, want mannnn.. Maarja, durf het ook niet te zeggen. Kan me niet voorstellen dat haar gezin het cool vindt.
Vraag me ook af of andere collega's het ook zo ervaren :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:20

Ik heb een tijdje met iemand gedate die uit zijn mond stonk. Als je maar dicht genoeg bij zit dan merk je er niks van. :')

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:25

MarlindeRooz schreef:
Ik heb een tijdje met iemand gedate die uit zijn mond stonk. Als je maar dicht genoeg bij zit dan merk je er niks van. :')

Ik ga echt even stuk. _O- _O-

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:36

Ik erger me dood aan de reacties in het 'helpen we elkaar niet meer'-topic. Dat iemand die op de spoorwegovergang valt niet geholpen wordt is schokkend ja.
Maar om nou alles wat je vast hebt direct te laten vallen en naar iemand toe te rennen die valt in de supermarkt oid vind ik toch lichtelijk overdreven. Als er iemand zo op mij af zou komen rennen terwijl ik op de grond zou liggen zou ik al geen hulp meer willen, ik ga niet dood, rustig! :+

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:51

Confession: Ik kan mensen echt af of goedkeuren op hun muziek smaak :o helemaal die mensen die slechte muziek spelen met oortjes waar ik nog mee mee kan luisteren

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:04

Ik moet zo nodig leren maar speel veel liever zoo tycoon en ik weet dat ik er zo veel spijt van ga krijgen _O-