Haha ik vond mijn beugel eerst ook echt vreselijk, maar je went er snel genoeg aan. Ik heb op de basisschool met een blokbeugel gelopen die ik elke keer als ik wou praten uit moest doen Inclusief petje
xSannee
Geplaatst: 01-10-15 14:12
Ah vriendin van mij heeft ook een beugel, het is eerst even wennen maar nu zie ik het amper hoor en daarna heb je prachtige rechte tanden dus het is voor het goede doel!
Zijn er mensen hier die wel eens wat bij Asos bestellen? Ga toch nog wel op vakantie, over 1,5 week al! Dus moet een nieuwe bikini, en het is natuurlijk al niet meer het seizoen daarvoor... Maar asos had nog wel een paar leuke. Ga zo de site even uitpluizen hoe het zit met verzending en retour, maar ik dacht ik vraag het ook gelijk hier even
Bij Asos is verzenden voor zover ik weet altijd gratis hoor, dat is juist wat het zo'n fijne webwinkel maakt.
Ik heb soms wat langer moeten wachten op dingen, maar ook vaak genoeg dat het met 3 dagen op de mat lag. Het is wel een risico omdat het uit Engeland moet komen.
Gaaaaaf! Die van mij is helaas super klein, snap er niks van. Hij gaat terug en wil graag een grotere, die gouden is ook gaaf zeg!! Nu breng je me zelf aan het twijfelen.
Ik kan het horloge in het zilver nergens meer vinden! Nu ben ik alsnog bang dat ik een kleine bestel, ik denk dat ik morgen even langs de juwelier hier ga, misschien hebben ze hem daar ook wel
Ik heb mijn zilveren (met zwarte wijzerplaat) bij de V&D gekocht De gouden vind ik ook super mooi, maar dat staat niet zo mooi bij mijn zilveren ringen
Anoniem
Geplaatst: 02-10-15 18:13
Voor degene die benieuwd waren naar het verhaal over mijn Asics: ik ben terug gegaan naar de winkel en ze gaven me direct gelijk dat het niet hoorde. Ze hadden mijn versie niet meer in mijn maat op voorraad, dus die hebben ze besteld. Ik krijg morgen dus gewoon een nieuw paar toegestuurd. Super chill en echt hele goede service!!