aan een persoon die op zondagmorgen om 8 u belt om zijn gewerkte uren van deze maand door te geven
LisaXLoll
Geplaatst: 31-07-16 11:02
Aan dat ik gisteravond weer te laat naar bed ben gegaan en vervolgens ook nog bagger heb geslapen terwijl ik zo op ponykamp ga, weet dat ik geen slaap ga krijgen en na 2 dagen een levende zombie ben,. woohoo
Dat ik nu weer begin te twijfelen of ik wel van baan moet wisselen. Is iets compleet anders en heb morgen sollicitatie.. Pff keuzes maken is niet makkelijke hoop dat ik een beetje kan slapen aangezien ik laatst al bijna met een burn out thuis zat hoop ik dat ik me snel beter voel en weer vrolijk kan zijn
Dat een boek waar ik al een tijd naar uitkeek een soort van tegenviel? Of ook weer niet? Ik weet niet wat ik ervan moet vinden!
Anoniem
Geplaatst: 03-08-16 01:14
@Hierbiven, ik ook... Harry Potter and the Cursed Child. Ik vind het een beetje vergezocht en confusing. Zo van 'we wisten het niet meer dus we doen maar wat'. Heel vreemd.
Dat ik niet het lef heb gehad 1,5 maand geleden met een Engelse jongen af te spreken omdat ik dacht de taal niet te beheersen. Nu is het waarschijnlijk te laat omdat die ergens anders naar toe vertrekt..
Aan dat mijn werkgever nog al boozig klonk toen ik vanochtend belde dat het vandaag nog niet gaat lukken
limagirl
Geplaatst: 03-08-16 15:41
Ik ben al best wel lang op zoek naar een bijbaantje, nu krijg ik een mailtje of ik terug wil bellen als ik nog interesse heb, maar oliebol! ik durf gewoon echt niet. Vermijdt al m'n hele leven de telefoon... Aan de andere kant heb ik wel echt een baantje nodig.