Jouw bruidsjurk

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tink89
Berichten: 3021
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 19:29

Zo, jurk hangt bij m'n schoonouders. Na een hele dag passen ben ik helemaal bekaf en ga ik de rest van de avond lekker uitrusten voor m'n vrijgezellenfeest morgen.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 19:32

Ik heb vandaag de bruidswinkel gemaild voor een afspraak voor de eerste keer afpassen. Ben benieuwd hoe en of hij nog een beetje past. Tussentijds een boobjob gehad. M'n torselet past denk ik sowieso niet meer. Jurk paste toen ik hem kocht wel om m'n boobs incl maximizer bh haha.

Zal schelen dat de achterkant een vetersluiting heeft.

fohadie
Berichten: 4353
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 22:06

Wat is het stil in dit topic! Misschien weten de nieuwe mensen van het bruidstopic deze niet te vinden? Is er helemaal niemand die haar bruidsjurk wilt showen of rare/leuke/mooie/vage jurken wilt delen?

Dames, ik heb jullie hulp nodig:

Ikzelf ga eind van de zomer eindelijk jurken passen. Ik blijf het lastig vinden want de jurk die ik wil lijkt wel nergens te vinden. Ik wil het liefst met mouwen omdat ik strapless om diverse redenen lelijk vind en niet bij mij vind staan. maar de jurken die ik zie met mouwen vind ik allemaal lelijk: Te korte mouwen, te lange mouwen, de rest van de jruk voldoet niet en, wat ik het meeste zie: Mouwen die er op het laatste moment aangenaait lijken te zijn. geeeeeen gezicht. En een eis die ik ook heb is dat het een vetersluiting moet zijn. Maar bestaat dat eigenlijk wel? Een jurk met mouwen en vetersluiting? En dan ook nog het liefst van tule met een mooi versiert bovenkantje. Dus in het kort mijn " eisen"

Budget max. 1000 euro

Liefst een A lijn achtige jurk ivm mijn appelfiguur

vetersluiting

Mouwen

Tule

Mooi versiert lijfje

Niet te " simpel" moet wel een bruidsjurk zijn.

Tot op de grond.

Ik weet het, een hele hoop eisen maar wie weet vind de fanatieke zoeker onder jullie toch MIJN jurk. :+

Aranel
Berichten: 20218
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 22:58

Oeh dat klinkt moeilijk inderdaad! Heb je voorbeeld foto's?


Ik kan mijn jurk hier nog niet laten zien, over 2 weken wel :D

fohadie
Berichten: 4353
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 23:01

Aranel schreef:
Oeh dat klinkt moeilijk inderdaad! Heb je voorbeeld foto's?


Ik kan mijn jurk hier nog niet laten zien, over 2 weken wel :D



das juist het probleem, ik heb de jurk nog nooit ergens kunnen vinden, dus ook geen foto's!

Love_Rosie

Berichten: 1509
Geregistreerd: 01-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 23:02

Afbeelding

Ik ga nog lang niet trouwen (aangezien je daar nog iemand voor nodig bent), maar vond en vind deze echt <3 <3 <3 <3

fohadie
Berichten: 4353
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 23:14

Dank voor je reactie! Helaas vind ik kanten bovenkantjes ook niets. En heeft deze wel een vetersluiting? (Vind ik nog belangrijker dan de mouwtjes..)

Als het echt niet anders kan mag het ook strapless zijn, zolang het maar wel aan de andere eisen voldoet dan. :+ Ben niet moeilijk hoor, hou gewoon van spelden in hooibergen. Hihi.

x_Anne_x

Berichten: 6554
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Zeewolde

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 23:21


Afwezig
Berichten: 3725
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 23:23

Je jurk ontwerpen bij Anastasi? Maakt alles wat JIJ wilt tot bedrag van €900,-

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 23:28

Anastasi is ook waar ik aan denk, mijn jurk met vetersluiting, mouwen (net over elleboog, wel kant) tule en versierde bovenkant heeft zij ook gemaakt en was super! En rond jouw budget en dan had ik de hoepel en schoenen erbij.

fohadie
Berichten: 4353
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 23:31

Wow, dank voor de tip van anastati! heb er wel van gehoord maar dacht dat het een duur merk was. Gehehe. Dus nooit op de site gekeken omdat ik dacht dat het veeeeer over het budget zou zijn..

_Nelleke_

Berichten: 8072
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 08:08

Wij zijn 24 mei getrouwd en hier alvast een klein voorproefje van de foto's en de jurk. Het is een Essence of Australia.

Afbeelding

Afbeelding

Paisano

Berichten: 12586
Geregistreerd: 28-07-08

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 08:11

Wauw, wat een prachtige plaatjes, het geluk spat ervan af! :+: De jurk staat je beeldig!

Selina

Berichten: 14399
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 08:20

Oh wow, prachtige foto's!

_Denise_

Berichten: 5613
Geregistreerd: 05-02-06

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 08:49

Heel mooi!

Storm

Berichten: 20881
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 09:37

Ik breek even in, Nelleke, wat was jij een prachtige bruid zeg! En die jurk is te gek!
Gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Balou_k

Berichten: 14118
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 16:23

De foto's van de fotografe nog niet binnen, maar dit was mijn bruidsjurk. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 14:17

Ik volg ook mee, ik heb 12 augustus mijn eerste afspraak :):)

Nelleke, wat zag jij er stralend en prachtig uit! En wat een fantastische jurk. Helemaal mijn smaak <3

Urbanus

Berichten: 44994
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 15:53

Yasmine schreef:
Ik volg ook mee, ik heb 12 augustus mijn eerste afspraak :):)

Nelleke, wat zag jij er stralend en prachtig uit! En wat een fantastische jurk. Helemaal mijn smaak <3


Waaaaaaaat? Echt??????????????????? OMG WAAAAT!

edit: Gefeliciteerd ook nog! Wat gaaf!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 18:32

Hihihi, dankjewel! Is dat zo onverwacht? _O-

Nee, ik kijk er echt naar uit. We trouwen pas over in augustus 2018, maar september-december zijn razend druk op mijn werk dus ik wou toch al eens gaan kijken dit jaar. Ik twijfel tussen 3 totaal verschillende dingen, dus ik ben benieuwd wat het wordt!

Jespri

Berichten: 9671
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Noord Holland

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 21:21

Ik lees hier ook even mee. Ook wij gaan eindelijk trouwen. *\o/*

Urbanus

Berichten: 44994
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 21:44

Yasmine schreef:
Hihihi, dankjewel! Is dat zo onverwacht? _O-

Nee, ik kijk er echt naar uit. We trouwen pas over in augustus 2018, maar september-december zijn razend druk op mijn werk dus ik wou toch al eens gaan kijken dit jaar. Ik twijfel tussen 3 totaal verschillende dingen, dus ik ben benieuwd wat het wordt!


Ja! Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat je van die pukkel van een ex af was. Dit is zo leuk!!!

En nu ga ik weer, ik trouw dinsdag stiekem dus ik hoor hier niet

marrlinde
Berichten: 4280
Geregistreerd: 21-07-08

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 22:54

:wave:

Ik wil eens even jullie mening horen. Onze planning is om te trouwen door middel van twee bruiloften. Klinkt heel overdreven, maar helaas meer noodzaak als we met al onze geliefden erbij willen trouwen en gelukkig krijgen we daar nu de mogelijkheid voor. (Na 9 maanden eindelijk visum voor mijn vriend binnen :) ). Ik ben NL en mijn fam woont allemaal hier, van mijn vriend woont deel in Duitsland en groot deel met o.a. directe gezin in Australie. Oorspronkelijk uit Syria.)

We zullen dus in NL de bruiloft met wettelijk huwelijk doen, en in Sydney de bruiloft met het kerkelijk huwelijk. Beiden is gewoon een bruiloftsdag met alles.

Zouden jullie 2 jurken kopen, of de jurk uit Nederland ook meenemen naar Australië? Die heeft iedereen dan dus wel al gezien en heb ik al een keer gedragen... Maar wel goedkoper dan twee jurken. Moeilijk!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 23:00

Ik begrijp het wel, hoor. Ik heb ook veel familie en vrienden in het buitenland (Amerika, China, Australië), maar wij hebben expres een datum gekozen dat zij allemaal de mogelijkheid hebben om naar België te komen, of dat ze hier toch al zijn voor hun jaarlijkse bezoek. Als jullie families echt in 2 verschillende landen zitten, lijkt het me niet meer dan logisch om het zo te doen.

Ik weet zo snel even niet hoe gemakkelijk het is om een bruidsjurk mee te nemen om het vliegtuig zonder dat hij beschadigd wordt, dus dat is misschien wel iets om uit te zoeken. Als je echt een grote jurk hebt, kan het misschien wel wat moeilijker zijn.

Weet niet in welke periode je hier trouwt, maar houd er rekening mee dat het in Australië in de zomer schroeiend heet kan zijn, dus dat je dan misschien een lichtere jurk nodig hebt dan voor hier.

Afwezig
Berichten: 3725
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 23:07