Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 16:17

Rebeccaa schreef:
Voor de kleine mensen hier:
waar kopen jullie je broeken? Ik word echt wanhopig haha. Ik heb al zoveel geprobeerd, maar niks zit echt heel fijn. Ik heb een levi's curve broek, die zit heel lekker en mooi, maar ik vind alle wassingen niet zo heel mooi van levi's als ik eerlijk ben. Mango, pull & bear, zara, sting- allemaal best wel mooie broeken, maar het zit nooit ècht goed. Vaak zitten ze bij mijn heupen en buik mooi strak, maar bij mijn benen veel te los. Iemand nog tips? :)

Ik heb ook altijd problemen gehad met het kopen van broeken. Ik heb momenteel 1 h&m broek en een broek van de vero moda die heel fijn zit. Helaas hebben ze die bij de vero moda niet meer.
Bij mij is het juist zo dat broeken bij mijn benen veel te lang zijn, en dat ik eigenlijk altijd een riem moet dragen, omdat ze bij de taille veel te breed zijn.

lies_sparkle

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 16:20

Asos petite?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 16:21

Asos petite is te strak in mijn taille jammer genoeg..
Van h&m heb ik ook 2 fijne broeken gekocht vorig jaar september (2x dezelfde), maar die zijn best wel aan vervanging toe al. :+ Only en vero moda kan ik wel een keertje kijken nog. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 16:24

Ze hadden laatst bij mango hele mooie broekleggings die echt op een gewone broek lijken, daar heb ik er eentje van, maar helaas hebben ze die niet meer. Ik had hem gelijk 2x moeten kopen.. :')

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 16:25

Rebeccaa schreef:
Voor de kleine mensen hier:
waar kopen jullie je broeken? Ik word echt wanhopig haha. Ik heb al zoveel geprobeerd, maar niks zit echt heel fijn. Ik heb een levi's curve broek, die zit heel lekker en mooi, maar ik vind alle wassingen niet zo heel mooi van levi's als ik eerlijk ben. Mango, pull & bear, zara, sting- allemaal best wel mooie broeken, maar het zit nooit ècht goed. Vaak zitten ze bij mijn heupen en buik mooi strak, maar bij mijn benen veel te los. Iemand nog tips? :)

Welke lengte heb je?
Ik koop eigenlijk altijd reguliere maten. Zijn wel te lang, maar bij skinny's vind ik dat geen probleem.
Wel staan mijn broeken bij mijn taille achter open. :+ Dus vaak draag ik treggings met elastiek in de taille. Die zitten altijd perfect.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 16:27

Ik ben 1.58 en mijn lengtemaat is 30. Ik heb wel vrij lange benen alsnog voor mijn lengte. Te lang vind ik ook niet erg, maar dan moet de onderkant wel heel erg strak zitten, en dat is vaak ook niet zo. -O-

Broeken zitten dus bij mijn taille te strak en bij mijn benen te los. _O- Waar koop je je treggings? :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 16:31

Bij River Island heb je tube pants. Zijn echt heeeeeeel stretchy, maar sluiten daardoor mooi aan. Ook als ze te lang zijn. Zijn wel een soort treggings (hebben wel een rits en kontzakken, maar geen zakken aan de voorkant).

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 16:37

Rebeccaa schreef:
xxcleeoo schreef:
Weet iemand waar je een gehaakte oversized trui kan vinden? tot over mn kont..

vroeg je 2 dagen terug ook al.. :+

Klopt.. Omdat ik niet echt vond wat ik zocht. Dus vraag ik het nog eens

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 16:41

xxcleeoo: Bij de vero moda of h&m misschien??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 16:47

Drunksheep schreef:
Bij River Island heb je tube pants. Zijn echt heeeeeeel stretchy, maar sluiten daardoor mooi aan. Ook als ze te lang zijn. Zijn wel een soort treggings (hebben wel een rits en kontzakken, maar geen zakken aan de voorkant).

Oh dank je! Zit in Rotterdam toch? Heb over 3 weken geloof ik herfstvakantie, kan daar dan wel heen gaan! Nooit aan gedacht haha, die heb ik dus ook nog nooit gepast, ik hoop dat het wat is. :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 16:49

Ja en het zit ook nog eens tegenover de Primark :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 16:52

Lous schreef:

Oh, dus dan kan ik beter niet bij centraal uitstappen toch? Maar bij Alexandrium? :) (ik ben niet bekend in rotterdam haha, ben er maar 1 keertje geweest :)))

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 17:00

In de stad van Rotterdam zit ook een River Island!

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 17:09

Rebeccaa schreef:
Lous schreef:

Oh, dus dan kan ik beter niet bij centraal uitstappen toch? Maar bij Alexandrium? :) (ik ben niet bekend in rotterdam haha, ben er maar 1 keertje geweest :)))

In Rotterdam zitten twee River Island locatie's.
Eentje in winkelcentrum Alexandrium (Primark) en eentje op de Lijnbaan.

Je kan het beste op de website van River Island kijken of een bepaalt item in een van deze winkels is.
Het zijn namelijk geen grote vestigingen en ze hebben maar een klein aanbod.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 17:12

Rebeccaa schreef:
[..] Waar koop je je treggings? :D

Overal waar ik een leuke tregging zie. :)
De meeste heb ik van Pieces, Asos en Zalando.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 17:21

Medea schreef:
Misschien kunnen jullie mij wel wat helpen. Binnenkort heb ik een bruiloft en zou graag mijn maxi skirt (donker blauw) nog eens aan doen. Ik heb de rok in juni ook bij een bruiloft aan gehad, met een eenvoudig shirtje erboven. Nu is het natuurlijk oktober, en heb ik werkelijk geen idee wat ik op deze rok kan dragen. Iemand een idee?

OK gaan we hoor :D

Ik weet niet wat je voor huid/haar/figuur hebt, dus even in het wilde weg.
Qua kleuren combinaties kun je voor de herfst donkerblauw heel mooi met warme aardetonen combineren. Oranje en blauw zijn complementaire kleuren, dus bijvoorbeeld blauw en oker steken ook heel mooi bij elkaar af. Maar ook contrast in stoffen kan erg mooi zijn; dan kan het zelfs met zwart.

Bijvoorbeeld je rok met een top in oker die je in je rok stopt, en dan een bruin of zwart leren jasje erop, met een riem in dezelfde kleur. Zou je zelfs enkellaarzen ipv pumps/flats onder kunnen doen, lekker warm. Qua stijl een beetje zo:
http://lookbook.nu/look/5378572-H&M-Bla ... ux-Pleated // http://lookbook.nu/look/5522394-Forever ... -Of-Autumn

Om het wat chiquer te maken zou je ook voor een kanten top kunnen gaan, met eventueel een stoerder jasje als dat bij je stijl past: http://lookbook.nu/look/1140323-Vintage ... t-New-Look

Of gaan voor een mooie lekker warme trui, en 'class up' je outfit dat het bruiloftwaardig wordt met een hoed: http://lookbook.nu/look/5437912-Second- ... For-Autumn

Finally kun je het zelfs met een lekker vest dragen, als je er maar een top in een mooie 'luxe' stof onder hebt. Om het geheel wel je figuur te laten accentueren, hoppa riem erbij. Vind dit bv. heel goed kunnen voor een herfst bruiloft, al zijn de kleuren wat te donker. But you get the idea :) : http://lookbook.nu/look/4183730-Maxiloo ... r-Coatigan

Qua kleuren combinaties met donkerblauw voor de herfst even deze inspiratie nog:
Deze bijvoorbeeld, ook met een maxi skirt! http://lookbook.nu/look/6578816-Faux-Le ... -Wide-Legs
<3 http://lookbook.nu/look/4417265-Sfera-H ... ey-Topshop

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 17:33

Rebeccaa schreef:
Lous schreef:

Klopt. Ik weet dat ze idd 2 vestigingen in Rotterdam hebben.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 11:58

Hmm ik wil nog een keer naar de Primark! Wil heel mijn kast veranderen. Vrouwelijker maken maar toch in mijn stijl... Maar wil niet direct een fortuin uitgeven aan kleding :')

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 12:14

Vanaf dinsdag hebben we er ook eentje in Arnhem, snel een keer spieken!

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 13:11

Laatst hadden jullie het over panty's en maillots en leggings, wat te doen voor deze situatie:
Rood gebreid jurkje tot halverwege de bovenbeen, nauw sluitend met bruine laarsjes :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 13:26

Dikke panty zou ik zeggen :)
Jaaaa een vriendin van me gaat werken in de Primark van Arhnem :D

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 14:45

Laurie schreef:
Vanaf dinsdag hebben we er ook eentje in Arnhem, snel een keer spieken!

Nee toch.. -O-

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 16:25

In Amsterdam heb je ook een River Island.. <3 Alleen die is vaak wel een chaos.

Ben donderdag wezen shoppen in Breda! Nieuwe schoenen gekocht, een kokerrok, truitje en 2 broeken. :D Ben echt verliefd op de kokerrok (heel donkerblauw istie) en de schoenen. Wilde ook kijken voor een nieuwe winterjas maar, wow, wat zijn jassen momenteel duur zeg!! -O- binnenkort nog maar even goed zoeken in Amsterdam of Rotterdam!

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 17:50

Dames een vraagje aan jullie. Ik heb een hele leuke pyama onesie gezien. Alleen nu vraag ik me af hoe doe je die aan? En als je naar de wc gaat moet dat hele ding dan uit?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 17:52

Yootha schreef:
Dames een vraagje aan jullie. Ik heb een hele leuke pyama onesie gezien. Alleen nu vraag ik me af hoe doe je die aan? En als je naar de wc gaat moet dat hele ding dan uit?

Ja duh. :')
Of je moet er een gat in maken. :7